Swoją drogą też ciekawa rzecz - kiedyś reklama polegała na prezentacji produktu. Tego jakie posiada funkcje, do czego służy. Ktoś oglądał taką reklamę i mógł sobie pomyśleć że chciałby mieć lodówkę z tym czy z tamtym.
Dziś reklamy próbują pokazać jakąś emocję, która zazwyczaj nie jest zupełnie związana z produktem. Kup lodówkę Dupix - będziesz młody, atrakcyjny, sąsiedzi będą zazdrościć, a przynajmniej że będziesz mieć piękną kuchnię.
@hellfirehe: to jeszcze rozumiem, ale jak się ma wtrynianie celebrytów do reklamy. Że niby Korzeniowski przekona mnie do Suzuki albo Lewandowski do Huawei? A Justyna Kowalczyk jest specjalistą od inwestowania pieniędzy na koncie? Kto przekonuje firmę X do takiego sposobu reklamowania?
@thomeq: W sensie, że 30 lat działały tylko te które nie padły w ciągu pierwszych kilku lat? Myślę, że jednak w samej Polsce starych, działających Polarów z lat 80 nadal jest tyle, że to zdecydowanie przeczy teorii o błędzie przeżywalności.
@E-Seven: Które? Pojemnik na warzywa do którego większa główka kapusty już nie wejdzie? Czy może "magiczne" urządzenie dzięki któremu zamarzniętych kostek lodu nie trzeba z foremki wyciskać (ściema reklamowa) i same wpadają do szufladki?
Taką dedykowaną kieszeń na masło widziałem też w innych amerykańskich lodówkach "z epoki" i uważam to za absolutny "killer feature". Działało to w ten sposób, że kieszeń tę można było rozszczelnić od zewnętrznej strony drzwi specjalną zasuwką i w ten sposób ustalić taką temperaturę w jej wnętrzu, aby masło było jednocześnie chłodne i dostatecznie miękkie do smarowania. Genialne, choć pewnie teraz nie przeszłoby ze względu na efektywność energetyczną.
@krzaczor93: Z jednej strony bajer. Z drugiej strony solone masło w maselniczce wytrzymuje bez problemu w temperaturze pokojowej i jest łatwe do rozsmarowania.
@asd1asd: też jestem za tym, aby gonić spermiarzy, ale w tym przypadku, faktycznie można nacieszyć oko naturalną kobiecością. Zwłaszcza w dobie nadmuchanych, botoksowych, wielce wyzwolonych glonojadów z mordami wykrzywionymi jak pałąk od wiadra( ͡°͜ʖ͡°)
@Karol12341234: Nie wiem choć się domyślam - zostały wymiecione przez wyposażony w podstawowe funkcje, ale przez to tani "sprzęt dla ludu"? Lodówka ze wstawki w 1956 roku kosztowała ponad 350 USD - tj. ponad 3700 USD "na współczesne" - a przeciętny John Kowalsky musiał pracować na nią prawie rok.
Komentarze (178)
najlepsze
Tego jakie posiada funkcje, do czego służy.
Ktoś oglądał taką reklamę i mógł sobie pomyśleć że chciałby mieć lodówkę z tym czy z tamtym.
Dziś reklamy próbują pokazać jakąś emocję, która zazwyczaj nie jest zupełnie związana z produktem.
Kup lodówkę Dupix - będziesz młody, atrakcyjny, sąsiedzi będą zazdrościć, a przynajmniej że będziesz mieć piękną kuchnię.
Tamte pewnie działały bezawaryjnie przez 30 lat :D
Swoją droga mit o długim bezawaryjnym działaniu rządzeń jest pochodna tzw będu przeżywalności :)
Lodówka ze wstawki w 1956 roku kosztowała ponad 350 USD - tj. ponad 3700 USD "na współczesne" - a przeciętny John Kowalsky musiał pracować na nią prawie rok.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
SMEG jest w każdym amerykańskim filmie.