@magnuss: Jeżeli chodzi o tłuczenie w terenie to osobiście biorę 3x Dustera i kilka krat browaru zamiast Defendera. Minusy Dustera to brak reduktora i mały prześwit ale z kolei Defendera to cena i niezależne zawieszenie. Dustera nie wkleisz w błoto po lusterka bo nie do tego ten samochód tak samo jak tego nowego Defendera więc dla mnie zwycięża Duster. Btw Duster ma bardzo krótką jedynkę w zasadzie w książce serwisowej zalecają
@dziacha: Raczej chodzi o to, że zwyczajnie Dusterkiem nie przejedzie tam, gdzie LR da radę na luziku. To inne zastosowanie auta. Jak na to patrzę, to jazdę bardziej "offroadową" niż Dacia uprawiałem polonezem lata temu :)
Komentarze (10)
najlepsze
:)
Inne samochody, ale jeszcze większa dysproporcja cenowa (i równe wyniki).
Znalazłem:
Dacia Duster 350mm
https://www.autoexpress.co.uk/dacia/duster/engines
Minusy Dustera to brak reduktora i mały prześwit ale z kolei Defendera to cena i niezależne zawieszenie.
Dustera nie wkleisz w błoto po lusterka bo nie do tego ten samochód tak samo jak tego nowego Defendera więc dla mnie zwycięża Duster.
Btw Duster ma bardzo krótką jedynkę w zasadzie w książce serwisowej zalecają