Pracownik PLAY popełnił duży błąd w umowie. PLAY umywa ręce, "NIE MOŻEMY POMÓC"
Wziąłem telefon+nowy numer w PLAY. Wyrobiłem również duplikat starej karty ze zgubionego telefonu. Duplikat miał być głównym numerem. Pracownik zamiast ustawić duplikat jako główną kartę usunął z niego roaming. Pracownik PLAY zapewniał, że wszystko będzie działać. TERAZ? BRAK DOSTĘPU DO KONTA BANKO
sztokula z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 112
Komentarze (112)
najlepsze
Zwykły Prepaid z automatycznymi doładowaniami z banku i jakiś pakiet który się automatycznie odnawia starcza. Wtedy masz pewność że cię nie obskubią.
Ja sobie zmieniam różne oferty w Play, co kilka miesięcy przełączam na Red Bull mobile i z powrotem, zależy ile mi się pieniędzy uzbiera przez doładowania.
Korpo ma zawsze wystarczająco pieniędzy, czasu i zapału aby walczyć z szarym
Komentarz usunięty przez moderatora