@Diasendi: wiesz, prawda zawsze jest po srodku. WG juz dawno nie jest ruski ani białoruski (jakby byl bialoruski to jeszcze nawet ok bo bialorusini sa ok i szkoda mi ich, zla jest ich wladza ktorej nawet nie wybrali juz). Wg obecnie ma swoje biura w wielu krajach ja swiecie, mialo tez w Kijowie itp. Jednak powinni w tej sytuacji po prostu wyjsc z Rosji zamykajac serwer ru i kończąc jakąkolwiek
@krisip: Tutaj jest pies pogrzebany - w oficjalnym komunikacie WG w zasadzie wprost stwierdza, że Lesta staje się nowym "właścicielem" całej rosyjskiej strony biznesu, co mogłoby sugerować że Lesta staje się samodzielnym bytem.
Wprost piszą też że Lesta przestała być powiązana z WG jako takim, ale tutaj już pole do interpretacji jest dość
Nie ma się co dziwić, że to są ruchy pozorowane, bo w samym WoT lwia część graczy to właśnie serwery RU. Serwery EU "dają" im 200 tysięcy graczy w godzinach szczytu, RU dobijają do 750 tysięcy. ASIA i NA (Chiny i Ameryka Północna) razem wzięte ledwo dobijają do 50 tysięcy graczy. Mało która firma zrezygnowałaby z 3/4 swoich odbiorców z dnia na dzień. Źródło: https://wotcharts.eu/Servers
No ale w sumie te ruskie czołgi właśnie takie były. Nie najlepsze ale najbardziej uniwersalnie.
Nie były. Udowodniła to wojna Jom Kipur czy Afganistan - nie potrafiły odpowiednio opuścić/podnieść lufy, prędkość wsteczna była nędzna, warunki pracy załogi -
Sięga, sięga. T-62, T-55 i ogólnie wszystkie naleśniki mają prędkość wsteczną 2-3x większą niż w rzeczywistości (co ma olbrzymie znaczenie w rzeczywistości WoTa), mapy są płaskie, czołgi strzelają znacznie szybciej niż w rzeczywistości i mają mocno podkręcone parametry, bo to balans. Za to np. niemieckie maszyny ściśle muszą się trzymać planów/projektów, bo to
Co za bullshit, pewnie spółka zależna od wargaming, albo należąca do dotychczasowych udziałowców poprzez jakiś bardziej skomplikowany wehikuł fundacyjno-spółkowy który wydzielono. Zwykłe rżnięcie głupa i mydlenie oczu.
Lesta Studio (Russian: Леста, ООО, romanized: Lesta, OOO; also known as Wargaming Saint Petersburg) is a Russian video game development and film production company based in Saint Petersburg.[2][3][4] From 2011 to 2022, the company was owned by Wargaming
Co ze STEAMEM i innymi platformami. Codziennie jestem mieszany w jednej brygadzie z conajmniej jednym rosjaninem i ukraińcem, to co się dzieje u nas w załodze (droga głosowa) nie mieści się w głowie, prowokacje ze strony ruskow, ich obelgi i ton głosu zapiera dech w piersiach, ewidentnie robią sobie żarty z ukraińców śmiejąc się im prosto w twarz. powinni być zbanowani na całym świecie.
Przecież oni są zarejestrowani na Cyprze. A tak swoją drogą, zbanowali mnie na tydzień za powiedzenie na czasie "fuck russia". Po czym zmieniłem login (za co zapłaciłem) na PutinKhuli0 (przeszło walidację, problemu nie widzę), to zbanowali mi całkiem konto. Proponowałem im na maila kilka innych, ale każdy według nich naruszał regulamin:
Change it to UbiytsaPutina
Hello!
Nickname chosen by you is already used in the game or includes invalid symbols.
@bylem_bordo: A jednak zmienili na CensoredbyTanki_RU. Ale ostatniego maila już nie przeczytałem. 3 razy ich przekonywałem, że to nie jest sprzeczne z żadnym punktem regulaminu (który 2 razy czytałem). W każdym razie już nie będę grał w tę grę. Gram w This War of Mine obecnie.
Jedzie mi tu czołg? ( ͡°͜ʖ͡°) Będą dalej zatrudniać Białorusinów i Ukraińców, tyle, że pewnie pośrednio. "Formalnie" to cypryjska spółka, oprą się w całości na samozatrudnieniu i elo. To za ważna firma IT dla Białorusi i też Wargaming za dużo tam zainwestwał, a Rosja dla nich to kluczowy rynek (choć przychody porównywalne z EU, przynajmniej z 8 lat temu tak było jak grałem). Nie zbudowali w
@FrasierCrane: Kiedyś czytałem dawno temu ile zysku mają z poszczególnych regionów to faktycznie kacapy pomimo najwyższej ilości graczy mieli tyle co EU. Teraz jeśli się tam utrzymają to przez sankcję zyski z tego regionu jeszcze bardziej spadną. Grałem w wota od 2011 kwietnia i faktycznie ze mocno ruskiej firmy przemieniali się w bardziej europejską, nawet ostatni wyrzucili tego wąsatego czuba serba za popieranie wojny. Nie wiem jak teraz faktycznie wygląda
No dobra ale mnie ciekawi jedna rzecz, w wota grałem od 2011 do praktycznie 2019r. Ciekaw jestem czy z gry znikły emblematy ruskie jak np. "Za Stalina", podobnych było więcej ale już nie pamiętam.
@Wwolt: dlaczego by miały zniknąć? Przecież to gra, która stara się trzymać realiów historycznych. Mają być sowieckie czołgi i jednocześnie udawanie, że Stalin nie istniał?
@symetrysta: Tak tylko że mamy sowieckie czołgi i gloryfikację zbrodniarza wojennego ale z drugiej strony na niemieckich czołgach brakuje swastyk, SS itd... a również te napisy są historyczne więc albo albo.
Komentarze (56)
najlepsze
@krisip: Tutaj jest pies pogrzebany - w oficjalnym komunikacie WG w zasadzie wprost stwierdza, że Lesta staje się nowym "właścicielem" całej rosyjskiej strony biznesu, co mogłoby sugerować że Lesta staje się samodzielnym bytem.
Wprost piszą też że Lesta przestała być powiązana z WG jako takim, ale tutaj już pole do interpretacji jest dość
Gracze rosyjscy nie byli tak szczodrzy jak
Nie były. Udowodniła to wojna Jom Kipur czy Afganistan - nie potrafiły odpowiednio opuścić/podnieść lufy, prędkość wsteczna była nędzna, warunki pracy załogi -
Sięga, sięga. T-62, T-55 i ogólnie wszystkie naleśniki mają prędkość wsteczną 2-3x większą niż w rzeczywistości (co ma olbrzymie znaczenie w rzeczywistości WoTa), mapy są płaskie, czołgi strzelają znacznie szybciej niż w rzeczywistości i mają mocno podkręcone parametry, bo to balans. Za to np. niemieckie maszyny ściśle muszą się trzymać planów/projektów, bo to
To za ważna firma IT dla Białorusi i też Wargaming za dużo tam zainwestwał, a Rosja dla nich to kluczowy rynek (choć przychody porównywalne z EU, przynajmniej z 8 lat temu tak było jak grałem).
Nie zbudowali w
( ͡º ͜ʖ͡º)
tylko zanim ruskie unicumy połapią się, że kątowanie nie działa tak jak w grze to będzie grubo za późno.