Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko407
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

2924

Ukraiński żołnierz dzwoni do dziewczyny zmarłego kacapa

Chyba nie tego się spodziewała...

Blenderslaw
Blenderslaw
z
streamable.com
dodany: 25.03.2022, 08:59:09
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    heheszki
  • 1142
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (5)

a tak to powinno wygladac

przepiorka
z youtu.be
  • 281

......

konto usunięte
z streamable.com
  • 29

Komentarze (1k)

najlepsze

sawes1
sawes1
25.03.2022, 09:09:29
  • 474
Oj, jak co poniektórym żal dziewczyny... To nie jest ofiara wypadku, a żołnierz armii agresora. Niech Swietłana wylewa łzy po swoim facecie. Głosowała na Putina? Popierała "operację specjalną"? To ma tego skutki.
  • 35
dqdq1
dqdq1
25.03.2022, 09:19:10
  • 141
Głosowała na Putina


@sawes1: jakby tam istniała demokracja.
jusstt
jusstt
25.03.2022, 09:43:46
  • 133
@sawes1: @Habitican: @Tatiagla:
Ja tylko przypomnę, że chwaliliśmy się w czasie II wojny że nie jesteśmy tak zezwierzęceni jak Niemcy. Nie kojarzę np. by polscy żołnierze w 44 i 45 masowo gwałcili Niemki

Zawsze trzeba patrzeć na efekt tego co robisz, przewidzieć skutki i zapytać czy twoje działanie jest sensowne w perspektywie dłuższej niż 10 minut.

Tak jak piszą niżej @pomocifaq i @Maly_Jasio dobrze by było rozegrać to inaczej
Mimimimimimimimimimimi
Mimimimimimimimimimimi
25.03.2022, 09:30:07
  • 412
Cześć, zbieram antykacapskie minusy: rozumiem, że gościu jest na wojennym haju. Jednak jak wchodziłem w znalezisko to liczyłem na to, że znajdę filmik pokazujący triumf cywilizacji nad barbarzyństwem (coś jak w vid rel) i żołnierz będzie mówił "Bardzo mi przykro, ale musiałem ubić Twojego chłopaka, bo przyjechał nam zabijać rodziny i dzieci. Musimy się bronić, a wasi ludzie nas atakują i zabijają nasze dzieci. Powiedz znajomym, że jeśli ich chłopacy/krewni/synowie przyjadą tutaj
  • 21
sokotra
sokotra
25.03.2022, 09:39:26
  • 86
@Mimimimimimimimimimimi: jeden z niewielu rozsądnych komentarzy. Takim czymś tylko strzelają sobie w stopę wizerunkowo.
faneks
faneks
25.03.2022, 09:42:29
  • 29
@Mimimimimimimimimimimi: Dokładnie. Zakończyć wojnę można tylko w takim sposób. Zachowując się jak zwierzęta, druga strona utwierdza się tylko w przekonaniu, że słusznie postępuje... A kluczem jest zasianie w umysłach Rosjan wątpliwości w ich komunistyczną propagandę
Maly_Jasio
Maly_Jasio
25.03.2022, 09:10:49
  • 235
No dobra, my tu wszyscy kibicujemy Ukrainie, cieszymy się ze zniszczonych czołgów i śmigłowców, ale to nagranie bardzo mi się nie podoba. Sprawi, że Rosjanie jeszcze bardziej się uświadomią w przekonaniu, że na Ukrainie mieszkają naziści i trzeba ich sprzątnąć z powierzchni ziemi. Może sprawić, że w Rosji odbędzie się powszechna mobilizacja a oni nadal mają dość sporo zasobów ludzkich i sprzętowych, żeby za pół roku przejechać się po Ukrainie, nawet gdyby
  • 22
Maly_Jasio
Maly_Jasio
25.03.2022, 09:22:55
  • 37
@Tatiagla: myślenie życzeniowe. To infrastruktura ukraińska a nie rosyjska jest niszczona. Po ewentualnym rozejmie o wiele łatwiej Rosji będzie zmobilizować siły niż Ukrainie zorganizować umocnienia.
Inna sprawa czy społeczeństwo rosyjskie powie Basta. Póki co przygotowywana jest narracja pod mobilizację (znak Z, zachód jako zewnętrzny wróg, który nałożył sankcje, wieloletnie więzienie za nazwanie konfliktu wojną itp)
sokotra
sokotra
25.03.2022, 09:36:51
  • 25
ale to nagranie bardzo mi się nie podoba. Sprawi, że Rosjanie jeszcze bardziej się uświadomią w przekonaniu, że na Ukrainie mieszkają naziści i


@Maly_Jasio: a ja się z tobą zgadzam. Zamiast pokazać, że są lepsi od agresora to jak zwierzęta. Rozumiem zadzwonić i wytłumaczyć dlaczego zginął ale żeby się wyśmiewać to #!$%@? pr. Daje tylko amunicję propagandzie przeciwko sobie.
pomocifaq
pomocifaq
25.03.2022, 09:18:53
  • 164
Dobra ale czemu ona jest winna - tak właśnie działa ślepa nienawiść. Napuszcza się jednych na drugich w imię zachcianek #!$%@? z Kremla. A prawda jest taka, że w innych okolicznościach nic by do siebie nie mieli.

Ja wiem, że to jest wojna, cierpienie i złość ale trzeba nadal szukać w sobie człowieczeństwo. Ktoś musi być mądrzejszy, bo ta spirala nie będzie miała końca.
Co innego zadzwonić i przekazać wiadomość ale z
  • 27
BayzedMan
BayzedMan
25.03.2022, 09:23:31
  • 56
@pomocifaq: A ty widziałeś jacy ci "normalni" rosjanie są szajbusami? xD
Oni w większości popierają to co ich armia robi na ukrainie, taka prawda. Pfu na nich, nawet gdziekolwiek się zapytasz tych orków czy to gra, discord czy steam to wszyscy stoją murem za putinem. Piszę to z własnego doświadczenia, te sprane berety normalnie popierają zabijanie ukraińców.
pomocifaq
pomocifaq
25.03.2022, 09:37:42
  • 28
@bialytaboret: gdyby to wyglądało inaczej, dzwoni żołnierz z Ukrainy do żony rosyjskiego żołnierza, przekazuje wiadomość o śmierci, że niestety ale nie wie co się stało z ciałem, ona zaczyna ryczeć i wszyscy mówią po co za co, za skuriwela Putina, bez sensu śmierć...takiego virala to ja rozumiem, miałby stokrotnie większą siłę rażenia niż powyższy filmik, bo skłaniałby rosyjska stronę, która ma mózgi sprane propagandą, do refleksji
DexterFromLab
DexterFromLab
25.03.2022, 09:34:02
  • 135
Wojna wojną, ale człowiekiem trzeba pozostać. Nie pochwalam.
  • 13
DexterFromLab
DexterFromLab
25.03.2022, 09:39:11
  • 23
@krzemas: Prawda. Ale uważam że powinni to robić z godnością. Jak zabić to zabić, nie ma o czym dyskutować, szybka śmierć i do piachu a nie takie coś. Ci ludzie im tego nie wybaczą, nienawiścią nie da się zwyciężyć nienawiści.
krzemas
krzemas
25.03.2022, 09:41:49
  • 2
@DexterFromLab: Jasne, też tak uważam.
niech_ktos
niech_ktos
25.03.2022, 09:21:37
  • 127
dobry materiał dla ruskiej propagandy. słabe to
  • 4
Mmmkurla
Mmmkurla
25.03.2022, 11:06:50
  • 0
@niech_ktos: Dokładnie. Nie żal mi ruska, ale to idiotyczna akcja, która zostanie wykorzystana na niekorzyść Ukraińców.
k.....a
konto usunięte 25.03.2022, 11:13:20
  • -2
dobry materiał dla ruskiej propagandy. słabe to


@niech_ktos: tak jakby ten jeden filmik coś zmienił w tym tsunami propagandowego gówna co rosja codziennie serwuje swoim obywatelom.

Babka ochłonie to może dotrze do niej kto jest agresorem w tej wojnie. A jak nie to nawet jakby jej normalnie przekazali tę informację to by to absolutnie nie wpłynęło na jej postawę.
Szarozielony
Szarozielony
25.03.2022, 09:26:01 via Android
  • 97
„Ten, który walczy z potworami, powinien zadbać, by sam nie stał się potworem. Gdy długo spoglądamy w otchłań, otchłań spogląda również w nas.“ —  Friedrich Nietzsche
  • 1
BayzedMan
BayzedMan
25.03.2022, 10:06:09
  • -6
@Szarozielony: Porównywanie głupiej rozmowy telefonicznej z jakąś wymanierowaną lampucerą do rozrywania cywili bombami kasetowymi, zabijania dzieci artylerią, gwałcenia kobiet aż do śmierci i strzelania serią z kałacha w głodnych ludzi czekających na chleb pod sklepem.
No mądry to ty nie jesteś.
gumis112211
gumis112211
25.03.2022, 09:35:47 via Android
  • 69
Słabo wyszlo. Rozumiem ich nastawienie, ale znęcać się nad bliskimi to już żałosne. Przekazać info, że przyjechał zabijać, był świadomy zagrożenia, zginął. Ale tyle by wystarczyło. To video może świetnie promować nienawiść do Ukrainy i zachodu po stronie rosyjskiej. Jak powrót do czasów UPA..
  • 11
MateMizu
MateMizu
25.03.2022, 15:09:37
  • 2
@GodEmperorWasRight: Od dawna się do tego zabierałem, jeśli to cię ciekawi. Teraz znoszą obostrzenia to może skończą się szuryzmy więc można wrócić do wykopu. A będąc zielonką jestem też z automatu ruskim trollem więc jest jeszcze zabawniej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Naprawdę nie zrozumiałeś? Jak już napisałem, w sowieckiej Rosji nie wiem czy coś takiego się działo, choć zakładam, że prędzej.

Chodzi mi o stricte prześladowania rodzin
MateMizu
MateMizu
25.03.2022, 17:02:28
  • 2
@GodEmperorWasRight: No i dobrze. Skoro już uszczypliwościami się wymieniliśmy to możemy przejść dalej.
Oczywiście, że to jest złe. Ruskie to w ogóle są ludzie których nie rozumiem i też za dużo nie oczekuje.

Z nimi jest troszkę tak jak z takim upośledzonym i głupim dzieciakiem, który ma dobre geny a za tym idzie jest większy i silniejszy.
Jak taki zjeb nasra na środku klasy czy też pogryzie komuś piórnik to jest
Peaceul
Peaceul
25.03.2022, 10:01:45
  • 66
Co za świat w którym coś takiego jest plusowane...
  • 10
Benn
Benn
25.03.2022, 10:04:29
  • 23
@Peaceul: witamy na vikopku, czyli zbieraninie wszelkiej maści mentów z całego kraju aka. Wypierdki
Peaceul
Peaceul
25.03.2022, 10:08:50
  • 29
@Jechanka: Nie no dobra okej, ja też jestem #!$%@? na Rosjan i na Putina. Ale robienie czegoś takiego jak na filmie to po prostu czyste zło, żeby dzwonić do bliskich poległego żołnierza i robić sobie z tego żarty i jaja to jest jakieś next level zezwierzęcenie.
kaninja
kaninja
25.03.2022, 09:39:57
  • 62
Mocno zmarnowany potencjał rozmowy z Rosjanką. Zamiast śmiechu zdecydowanie lepsze byłoby chłodne uświadomienie tego co się wydarzyło, dlaczego jej facet nie żyje. Bez zbędnych emocji, nienawiści i naśmiewania się. Dotarłoby to do niej w zupełnie inny sposób, może trochę otworzyło jej i jej bliskim oczy. Teraz ona będzie o tym rozmawiać z każdą napotkaną znajomą osobą i opowiadać o "barbarzyństwie Ukraińców", zamiast uświadamiać te osoby.
  • 3
jacob1
jacob1
25.03.2022, 09:50:12
  • 23
@kaninja: tylko wzmocni to jej wykreowany przez propagandę obraz Ukraińców. A szkoda bo może śmierć jej faceta dałaby coś jej do pomyślenia.
Z drugiej strony wojna zmienia ludzi....
serek_heterogenizowany
serek_heterogenizowany
25.03.2022, 21:58:17
  • 1
@kaninja: Szaszka nie podumał i wyszło jak zwykle
eddie-bauer
eddie-bauer
25.03.2022, 09:58:46
  • 52
Wali teksty jak rasowy bandyta z UPA. Nie tak załatwia się takie sprawy pomimo tego, ze to był ruski najeźdźca.
  • 11
Megasuper
Megasuper
25.03.2022, 10:02:43 via Wykop Mobilny (Android)
  • 14
@Arczi94: napewno nie ten szeregowiec wysłany na ćwiczenia
eddie-bauer
eddie-bauer
25.03.2022, 10:02:56
  • 9
@Arczi94: No bez dwóch zdań sprawiedliwość go dopadła ale ten telefon był niepotrzebny.
rezoner
rezoner
25.03.2022, 09:22:24
  • 44
Mógł to lepiej rozegrać udając współczucie. Tak to tylko utwierdza ją w nienawiści.
  • 2
krzemas
krzemas
25.03.2022, 09:38:17
  • 0
@rezoner: No pojedyncza zemsta to jest na pewno ale służy tylko nakręcaniu nienawiści bo ta kobieta teraz już wie, że to co mówili w telewizji to 100% prawda, faszyści zabili jej męża i tańczą na jego grobie, trzeba ich zniszczyć, tak będzie mówić zamiast wracajcie do domów.
BayzedMan
BayzedMan
25.03.2022, 09:48:04
  • -3
@krzemas: Gówno prawda, oni mają już sprane berety nieodwracalnie, a piszę to z własnego doświadczenia.
Gościowi pokazuje 2 filmy, jeden gdzie ukrainiec krzyczy do umierającego ojca a drugi gdzie facet płacze bo stracił córke i jak gorchem o ściane, jeszcze mają czelność pisać że to propaganda nato. xD
Oni mają bezpowrotnie rozwalone mózgi putinem o bajeczkach o wielgiej rasyyji, nic ich nie obchodzi los ukraińców nawet jeżeli mówią tym samym językiem.
l.....n
konto usunięte 25.03.2022, 09:44:56
  • 35
Bezsensowna rozmowa ze strony ukraińskiego żołnierza... Mógł przekazać wiadomość o śmierci i tyle... Takie zachowanie świetnie wzmacnia antyukraińską narrację. Trzeba zachować jakieś człowieczeństwo i być lepszym od agresora. Nie bez powodu dzisiaj wspomina się Rosjan jako gorszych od Niemców w trakcie przechodzenia wojsk - po prostu jedni zachowywali się w bardziej cywilizowany sposób, nawet na wojnie gdzie w grę wchodzi zabijanie.
  • 4
fiedya
fiedya
25.03.2022, 09:48:39
  • 2
@little_muffin: na pierwszy rzut ok tak, ale weź pod uwagę, że ich napadnięto, mordują im ludzi, niszczą cały dobytek, wątpie, żeby kacapy zrozumiały cywilizowany przekaz. Nie wiem skąd bierzesz to hasło "Trzeba być lepszym od agresora" agresora trzeba odeprzeć i zniechęcić do dalszego ataku, może jak zobaczą z jakimi #!$%@? przyszlo im walczyć to odpuszczą w końcu.
fiedya
fiedya
25.03.2022, 10:55:00
  • 1
@bodziodestruktor: no spoko może i masz rację, mówię tylko, że chłop jest na wojnie i możliwe, że go zezwierzęciło po prostu, a tutaj ludzie sobie siedzą i piszą "no bez sensu zrobił" tak jakby on był w takiej sytuacji jak my teraz. Nie mówie, że dobrze zrobił, ale ocenianie zachowań poszczególnych ludzi w sytuacji, w której na szczęscie sie nie znajdujemy jest bez sensu. Wiesz co byś zrobił na jego miejscu?
Kielek96
Kielek96
25.03.2022, 10:05:45
  • 32
To powinno wygladać tak jak na poniższym filmiku, Ukraincy powinni sie pokazywać z lepszej strony, no bo co dał ten telefon? Dziewczyna właśnie utwierdziła się w przekonaniu że to co pokazują w ruskiej tv jest prawdą.

Gdyby zobaczyła Ukraińców z innej strony, to może by dotarło do niej a może nie ale trzeba próbować.
  • 9
Kielek96
Kielek96
25.03.2022, 10:14:00
  • 13
Te zwierzęta ruskie mordują ludność cywilną


@Indoktrynator: I myślisz że po takich telefonach przestaną? Ile żyć zostanie uratowanych po takich telefonach? Żadne , tworzy sie spirala nienawiści która trzeba próbować zatrzymać a nie nakręcać.
bart0sz
bart0sz
25.03.2022, 10:16:37
  • 11
@Kielek96: tłumaczysz oczywiste sprawy oczywistemu ignorantowi, szkoda Twojego czasu, ale masz pełną słuszność. Totalne zbydlęcenie.
Volki
Volki
25.03.2022, 09:48:10 via Android
  • 30
PRowo to nagranie nie wyszło. Kłóci się to z innymi PRowymi nagraniami o traktowaniu ruskich więżniów
  • 6
parowamajora
parowamajora
25.03.2022, 09:53:10
  • 0
@Volki: ale kacap nie był więzniem, został dobrym znajomym ukraińskiej artylerii i ostał sie telefon
AloneShooter
AloneShooter
25.03.2022, 10:36:43 via Zakop
  • 0
@Volki: jak jest martwym kadłubkiem rozszarpanym artylerią to jeńcem raczej nie jest ( ͡º ͜ʖ͡º)
spie_z_tata
spie_z_tata
25.03.2022, 09:50:11 via Wykop Mobilny (Android)
  • 27
Źle się zaczyna dziać. Odruchy ludzkie znikają. Zaczyna się czysta nienawiść.
  • 5
spie_z_tata
spie_z_tata
25.03.2022, 10:03:05 via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@EricCartman69: nie, raczej nie. Obawiam się, że takie skazy na psychice zostaną. A w pewnym momencie dojdą do wniosku, że nikt im nie pomógł, więc będą pretensje i do nas. Ludzie z poszarpaną psychiką mogą stać się niebezpieczne stojąc w kolejce po pieczywo.
spie_z_tata
spie_z_tata
25.03.2022, 11:09:14
  • 3
@kvas: O czym mówisz? Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Ci ludzi, którzy walczą teraz o wolność swojego kraju, przyjadą do nas pracować, żeby zarobić na odbudowę domu, lepszą przyszłość. I obawiam się, że będą bardzo agresywni w stosunku do każdego przez to co widzieli i robili. Myślę, że jak już zabiłeś kilka osób, to masz ambiwalentny stosunek do wartości życia obcej Ci osoby- a przynajmniej łatwiej Ci komuś rozwalić głowę kamieniem.
Morderca_44
Morderca_44
25.03.2022, 09:48:36
  • 27
tylko ze w ten sposob rozbudzaja jeszcze wieksza nienawisc, gosc ma na pewno zadatki na sadyste i psychola, na wolyniu zrobil by kariere.
  • 3
Kolejnylogin
Kolejnylogin
25.03.2022, 10:01:44
  • 6
tylko ze w ten sposob rozbudzaja jeszcze wieksza nienawisc, gosc ma na pewno zadatki na sadyste i psychola, na wolyniu zrobil by kariere.


@Morderca_44: Taka "cywilizacja". Na wykopie też masz Ukraińca, który wrzucił filmik z gwałtem butelką na "dywersancie" i oburzał się, że ludzie zakopują.
Roess
Roess
28.03.2022, 08:42:22
  • 0
@Morderca_44: Dlatego są oficerowie, którzy mają takich typków odsyłać do domu (ups) lub pchać na pierwszą linię frontu a nie dawać im się nagrywać.
czifi
czifi
25.03.2022, 22:53:34
  • 25
Problem z rozmową przeprowadzaną w tym tonie jest taki, że tak naprawdę podsyca nienawiść i chęć zemsty u tej kobiety, przez co zamiast zniechęcać innych do wyjazdu i walki może tylko podsycać i popierać dalszą eskalacje. Ale wiadomo po obu stronach są emocje.
MateuszNH
MateuszNH
25.03.2022, 12:20:44
  • 24
Wiem że się nie zgodzi część osób ale to już spora przesada. Straszne #!$%@?ństwo.
  • 5
MateuszNH
MateuszNH
25.03.2022, 12:25:49
  • 5
@vogafe: nie mam takiej pewności, nic takiego nie napisałem.
MateuszNH
MateuszNH
25.03.2022, 13:51:55
  • 1
@Harven: Tak, zabicie tego żołnierza jest moralnie bardziej uzasadnione niż ten telefon. Coś jeszcze?
wjtk123
wjtk123
25.03.2022, 09:37:32
  • 24
Nie podoba mi się to. Nie tylko nie widzę potrzeby takiego torturowania psychicznego tej kobiety, ale też wywołuje to niepożądane konsekwencje. Rozsądnie wykonany telefon mógłby skierować jej złość na Putina i rządzących, a tak to dominującym uczuciem będzie nienawiść do Ukraińców. Bez sensu.
  • 4
BayzedMan
BayzedMan
25.03.2022, 09:58:54
  • -3
Nie tylko nie widzę potrzeby takiego torturowania psychicznego tej kobiety,


@wjtk123: Ojejku, idź do rosji i ją pociesz, bo ona taka biedna.
To co #!$%@? mają powiedzieć ludzie na Ukrainie, mój znajomy w charkowie który stracił brata i babcie po ostrzale w bloki mieszkalne, co?
dr3vil
dr3vil
25.03.2022, 10:06:58
  • -1
To co #!$%@? mają powiedzieć ludzie na Ukrainie, mój znajomy w charkowie który stracił brata i babcie po ostrzale w bloki mieszkalne, co?


@BayzedMan: Pewnie jego ból ukoił by telefon jakiegoś ruska co znalazł telefon i zadzwonił żeby mu nawrzucać.
fizzly
fizzly
25.03.2022, 09:23:34
  • 24
Wiem że dostanę minusy, ogólnie to Rosja śmierdzi gównem, i trzymam kciuki za Ukrainę, ale takich akcji to ja chyba nie popieram... może być tak że typ myślał że jedzie na "ćwiczenia", jak im tam ładują kit w tym chlewie zwanym Rosją, a opowiadać takie rzeczy tej typiarze, no nie wiem. Jakieś takie równie nieludzkie mi się to wydaje jak to że ruski zabijają cywili.
  • 9
wixiarz
wixiarz
25.03.2022, 09:33:02
  • 4
@fizzly: Jakie ćwiczenia co ty pieprzysz. Ruscy sie tylko tak tłumaczą i palą głupa bo przeciez nie powiedzą "przyjechaliśmy podbić Ukraine". Ruscy od 2014 roku sie tak tłumaczą.
Hubert1991777
Hubert1991777
25.03.2022, 09:40:25
  • 4
@fizzly: wojna trwa od miesiąca, naprawdę nawet średnio rozgarnięty rusek zorientowałby się ze jeśli wysyłają cię na ćwiczenia gdzieś pod granice z Ukrainę kiedy trwa specjalna operacja wojskowa to wiedz ze cos się dzieje xd
powsinogaszszlaja
powsinogaszszlaja
25.03.2022, 11:04:06
  • 23
Przeczytałem wiele komentarzy za i przeciw, każdy ma trochę racji.
Chcę zwrócić tylko uwagą na jedno, dlaczego tak się dzieje.
Popatrzcie na to zdjęcie i pomyślcie, co zrobilibyście w takiej sytuacji? mając w swoich oczach taki obraz.

Ja nie oceniam.
źródło: comment_1648206219teL7qLGOtTr0h8I02MrVpW.jpg
  • 5
p.....1
konto usunięte 25.03.2022, 11:09:47
  • 14
@powsinogaszszlaja: Najłatwiej się #!$%@? wykopkom sprzed ciepłego komputerka i dachem nad głową nad którym nie latają rakiety, #!$%@? patałachy. Ciekawe czy jakby im wymordowali rodziny i przyjaciół to czy byli tacy cywilizowani i wcale nie skorzy do zemsty. #!$%@?ć kacapów, #!$%@? dzicz i tyle, nikt im na Ukrainę nie kazał jechać.
powsinogaszszlaja
powsinogaszszlaja
25.03.2022, 11:11:59
  • 6
Ciekawe czy jakby im wymordowali rodziny i przyjaciół to czy byli tacy cywilizowani i wcale nie skorzy do zemsty.


@piro111: Dlatego nie oceniam. Nie wiem, jak sam bym postąpił w takiej sytuacji.
voot
voot
25.03.2022, 10:23:52
  • 23
I po co takie zachowanie, jeszcze to nagrywają i się tym chwalą?
Udowadniają tym, że część z Ukraińców to takie samo bydło jak atakujący cywilów kacapy.
Widząc takie nagrania, tak samo jak kiedyś było co dzwonili do dziewczyny ruskiego żołnierza i kazali mu mówić, że jadą go wykastrować, robią sobie tylko okropny wizerunek w krajach, w których takie zachowanie nie jest czymś normalnym, a do których Ukraina chciała dołączyć.

Takie rzeczy nie
  • 14
Daronk
Daronk
25.03.2022, 10:31:33
  • 8
@voot: No tak, po miesiącu taplania się w płynach ustrojowych wrogów, kolegów żołnierzy i swoich bliskich, będą grzecznie i z szacunkiem odzywać się do karyn, które wyzywają ich od łajdaków.

Takie rzeczy mają miejsce, ponieważ ruscy chłopcy je rozpoczęli, a te karyniska pochwalają. W końcu dotarło do nich, że wojna może jest "tam", ale do "tu" ich chłopczyk już nie wróci. Za te zbrodnie, których dokonał.
voot
voot
25.03.2022, 12:50:18
  • 1
@teiksef: ale Ty odpisujesz do mojego komentarza, gdzie opisywałem, jak powinna na to zareagować władza.
Jeszcze raz podkreślam, że to jak zachowuje się pojedynczy żołnierz to jedno, fakt, że nie powinno to mieć miejsca, ale nie da się ich wszystkich upilnować, ważne jest żeby wyciągnąć z tego konsekwencje i jako kraj, odciąć się od tego typu praktyk.
yahoomlody
yahoomlody
25.03.2022, 13:05:47
  • 21
słabo, słabo. #!$%@? z tym kacapem co zdechł, ale teraz jego dziewczyna, cała rodzina, znajomi co zobaczą ten film tylko utwierdzą się w swoim przekonaniu, że ukraińcy to podludzie i nigdy nie będą chcieli dążyć do pokoju

wiadomo, że wojna właśnie tak wygląda jak na filmie, ale dla propagandy powinni jednak pokazywać, że ukraińcy nie są dzikusami
poprostuwojtek
poprostuwojtek
25.03.2022, 09:59:04
  • 21
Najgorsze co mogą robić dla swojego ukraincy to tak reagować. To poszerzenie dalej nienawiści. Przecież taka akcja jeszcze bardziej utrwali Rosjan w mniemaniu że Ukraina jest taka jak im propaganda pokazuje.

Przecież, gdyby podeszli z neutralną pozycją i informacją - żoną/dziewczyną/rodziną w Rosji pospalały się styki, bo to nie pasowało do narracji która jest im serwowana - że to bezwzględni naziści. To może przynieść odwrotny efekt i zmobilizować kogoś po stronie rosyjskiej.
  • 10
kyjgel
kyjgel
25.03.2022, 10:08:06
  • 2
@poprostuwojtek: fajnie się gada w ciepłym i bezpiecznym miejscu. Wyobraź sobie że widzisz na ulicy ledwo rozpoznawalnych bliskich, sąsiadów, zmasakrowanych, bez kończyn, poparzonych, wszędzie pełno krwi. Słyszysz o ostrzelanych szpitalach, szkołach, gwałtach, itd. Po czymś takim z pewnością rozmalialbyś z tą kobietą spokojnie, bez emocji i z szacunkiem. Przecież w Polsce do teraz mówi się często o Niemcach z pogardą, mimo że od wojny minęło tyle lat a obecnie żyjące pokolenie
Kolejnylogin
Kolejnylogin
25.03.2022, 10:41:41
  • 1
Bardzo dobre działania tego żołnierza z perspektywy polskiej racji stanu.


@thurisaz1982: Yhm. Jeśli Rosja go wykorzysta, jeśli zobaczy go więcej ludzi, to poparcie dla Ukrainy wśród zwykłych ludzi na świecie spadnie. Nawet na wykopie oszalałym w polowaniu na kacapów i onuce reakcje są negatywne. To co dopiero wśród ludzi bardziej cywilizowanych? ;)
Na miejscu Rosji robiłbym teraz wszystko, żeby filmik stał się jak najbardziej znany i do tego narracja "naziści teraz,
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 10
  • Strona 1 z 10
  • >
  • Wykopujący (2924)
  • Zakopujący (178)

Hity

tygodnia

Fałszywie oskarżała o gwałt. Wyrok 8,5 roku
2843
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
GUS: Inflacja bije kolejny rekord - w lutym 2023 wyniosła 18,4% r/r
2153
Film z amerykańskiego drona nad Morzem Czarnym
1804
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #wojna
  • #rosja
  • #wojsko
  • #polska
  • #polityka
  • #usa
  • #heheszki
  • #wydarzenia
  • #putin
  • #niemcy

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki