@NiepoprawnyKomentator: urzędnicy mieszkańców "zmuszają" do korzystania z alternatywnych środków transportu samemu wożąc dupy samochodami. Jak są tacy proeko to niech dadzą przykład warszawiakom.
Jestem za!!!! Warszawski ZDM to kopalnia KRETYŃSKICH pomysłów i jedyną ich receptą na wszelkie bolączki w transporcie jest zwężanie ulic i rysowanie buspasów. Więc niech sami jeżdżą na rowerach lub autobusami....
Popieram. Nieudacznicy z ZDM dezorganizują ruch, czego skutkiem są coraz większe korki, podnoszą ceny za parkowanie i rozszerzają strefę płatnego parkowania by ratować budżet miasta, a sami parkują za frajer. Proponuję jeszcze zlikwidować parking przed ratuszem, albo rozszerzyć tę paletową strefę relaksu za milion złotych i będzie git.
@Massad: A niby dlaczego miasto miałoby komuś zapewniać możliwość parkowania pod domem? Płacić powinni wszyscy tak samo. Abonament dla mieszkańca powinien być w tej samej cenie co dla niemieszkańca. Za drogo? Przemyśl, czy w ogóle potrzebujesz samochodu. A może nie stać cię na mieszkanie w śródmieściu? Tak jest na całym świecie, tylko Polska daje takie bonusy. A potem chcesz coś załatwić w mieście i nie ma gdzie zaparkować, bo wszędzie stoją
@Cobesh: no i super, w końcu do czegoś dochodzimy, 90% z tych samochodów to klasa a, teraz jeszcze tylko pytanie ilu jest pracowników? Szukałem chwilę w internecie ale nie znalazłem takiej informacji.
Oczywiście, że tak, skoro skupiają się na likwidowaniu miejsc parkingowych, to też powinni zebrać tego owoce. W #perlapulnocy, Bydgoszczy, jest inna zabawna sytuacja. Tam za hajs z Unii budują wielki system Park and Ride, parkingi umieszczone sensownie i nie, ale zazwyczaj przy dużych węzłach i na obrzeżach, tak jak powinnien P&R wyglądac. Z jednym wyjątkiem. Buduje się wielopiętrowy parking w sąsiedztwie Urzędu Miasta, w środku Bydgoszczy, w lokalizacji gdzie nie ma
@FrasierCrane: tylko część tego parkingu będzie ogólnodostępna. Część będzie tylko dla urzędników i petentów. Przy czym idę o zakład, że miejsca zajmą z samego rana urzędnicy a dla petentów może nic nie zostać. Ta część powstaje bez finansowania z UE. Czyli za pieniądze mieszkańców budujemy parking dla urzędników.
Pomysł super, ale opis projektu jest odrobinę złośliwy, roszczeniowy. Wydaje mi się, że lepszym pomysłem byłoby go napisanie w sposób ekhm.. dyplomatyczny ( ͡°͜ʖ͡°) Zamiast sformułowań: - oderwani od rzeczywistości fanatycy! - w amoku zwężają! - łaaa a sami korzystają z samochodów! lepiej byłoby: - zmartwieni poziomem zanieczyszczenia powietrza pracownicy urzędu - szansa na wykorzystanie projektowanych przez nich ścieżek - zachęcenie przez przykład
@Yurakamisa: Bardzo dobrze opisałeś siebie, panie patoaktywisto.
Jak to naprawdę wygląda: Patoaktywista: "największy smog, szczególnie podczas okresu grzewczego, powodują samochody. Samochód jest zawsze zły" Normalni ludzie: "Samochód jest konieczny dla niektórych ludzi, a dla inny stanie się zbędny jeśli reszta infrastruktury i zbiorkom będzie sensowną alternatywą" ( ͡°͜ʖ͡°)
@cwlmod: no i jak sam zauważyłeś to patoaktywisci potrafią się dobrze wypowiedzieć. A jak ci "normalnie" ludzie chcą coś powiedzieć to zaraz się znajdzie Patofanatyk który zacznie drzeć mordę więc i tak nic z tego nie zrobia. Nawet po opisie tego projektu widać typowy obraz roszczeniowego patusa
Zapraszam z tym pomysłem do Poznania, gdzie regularnie likwiduje się pasy ruchu, wydziela idiotyczne ścieżki rowerowe mające po kilka metrów długości i puste buspasy. A jak już człowiek naprawdę chce skorzystać ze ścieżki dla rowerów, to okazuje się, że musi slalomować między studzienkami, latarniami, dziurami, szczękać zębami na kostce brukowej, odkrywać, że ścieżka kończy się w ciemnej dupie, albo co chwilę trzeba przeskakiwać przez światła. Rok zabrania urzędasom (z prezydentem-pedalarzem na czele)
Komentarze (248)
najlepsze
Warszawski ZDM to kopalnia KRETYŃSKICH pomysłów i jedyną ich receptą na wszelkie bolączki w transporcie jest zwężanie ulic i rysowanie buspasów.
Więc niech sami jeżdżą na rowerach lub autobusami....
@konkarne: ale wtedy buspasów i zwężonych ulic będzie jeszcze więcej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Proponuję jeszcze zlikwidować parking przed ratuszem, albo rozszerzyć tę paletową strefę relaksu za milion złotych i będzie git.
@slx2000: Co za bzdury, w Berlinie taki sam abonament roczny dla mieszkańców kosztuje ~45 zł.
https://www.motofakty.pl/artykul/parkowanie-na-ulicy-porownanie-cen-w-strefach-platnego-parkowania-na-swiecie.html
W #perlapulnocy, Bydgoszczy, jest inna zabawna sytuacja. Tam za hajs z Unii budują wielki system Park and Ride, parkingi umieszczone sensownie i nie, ale zazwyczaj przy dużych węzłach i na obrzeżach, tak jak powinnien P&R wyglądac.
Z jednym wyjątkiem. Buduje się wielopiętrowy parking w sąsiedztwie Urzędu Miasta, w środku Bydgoszczy, w lokalizacji gdzie nie ma
Zamiast sformułowań:
- oderwani od rzeczywistości fanatycy!
- w amoku zwężają!
- łaaa a sami korzystają z samochodów!
lepiej byłoby:
- zmartwieni poziomem zanieczyszczenia powietrza pracownicy urzędu
- szansa na wykorzystanie projektowanych przez nich ścieżek
- zachęcenie przez przykład
Jak to naprawdę wygląda:
Patoaktywista: "największy smog, szczególnie podczas okresu grzewczego, powodują samochody. Samochód jest zawsze zły"
Normalni ludzie: "Samochód jest konieczny dla niektórych ludzi, a dla inny stanie się zbędny jeśli reszta infrastruktury i zbiorkom będzie sensowną alternatywą"
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Rok zabrania urzędasom (z prezydentem-pedalarzem na czele)
Komentarz usunięty przez moderatora