Hybrydy nie takie eko? UE zmieni testy emisji hybryd, bo obecne mogą kłamać
UE planuje zaostrzenie testów emisji hybryd typu plug-in. Obecne dają wyniki nawet czterokrotnie niższe od rzeczywistych emisji
ObserwatorGospodarczy z- #
- #
- #
- 30
- Odpowiedz
UE planuje zaostrzenie testów emisji hybryd typu plug-in. Obecne dają wyniki nawet czterokrotnie niższe od rzeczywistych emisji
ObserwatorGospodarczy z
Komentarze (30)
najlepsze
Wyolbrzymiasz problem. Oni nie wykorzystywali w pełni możliwości samochodu ale na pewno mieli lepsze osiągi w mieście.
Wiadomo, że każdy, kto kupuje SUVa z V8 i bateryjką, raczej nie jeździ dalej. A jeśli już dojdzie do podróży na dystansie 100 czy 1000 km, to każdy będzie grzecznie zjeżdżał na stację ładowania.
Nie ma sensu robić takich porównań, bo różnice zaszyte są o wiele głębiej. Perspektywa elektryków, jako siłą rzeczy jednorazówek to leasing.
Stanowisko UE zdaje się dostosowywać do aktualnej sytuacji geopolitycznej, bo w wyniku dalszych zawirowań pandemicznych mogłaby zostać na pasku pejsatych banków z NY.
i nic, klient i tak kupi i zapłaci.
Toyota Camry, 218koni, średnie spalanie w jeździ 70trasa 30 miasto 4,8 litra, i to średnia z tankowań nie z kompa. Hybryda trzeba umieć jeździć.
Dajcie mi teraz coś niemieckiego, które mają silnik 2,5 litra (no może być mniejszy) i z podobną mocą wykręci podobne spalanie, a to od spalania paliwa między innymi zależy ilość
@Razi91: to nie jest optymalne, silnik spalinowy w aucie ma małą sprawność, potem sam proces ładowania też ma swoją sprawność zależną od samego silnika elektrycznego (generatora), oporności elektroniki i ogniw baterii.
Mam hybrydę Toyotę Priusa i w początkowej fazie gdy silnik jest zimny to silnik żeby się rozgrzać kręci generatorem prądu podczas postoju i ładuje w
toyota kłamie,
cyganka prawdę ci powie.