@TenXen47: Przecież Korwin tam nie wzywa do zakaxu, ale jak mówi "aż chciałoby się", tłumacząc ciąg logiczny, wcześniej tłumaczy absurd jaki się kreuje. Nigdzie nie wzywa do tego, by to robić
Cala medycyna jest problematyczna. Gdyby tak jej zakazac to rozwiazalo by to wiele problemow. Przykladowo dlugie kolejki do lekarzy specjalistow od razu by znikly.
@NoOne3: Gdy nasi przodkowie przed pojawieniem sie lewactwa zyli na starych dobrych sawannach, to utylizacja zwlok zajmowaly sie hieny, sepy i inni padlinozercy.
@Zuldzin: Patolog stwierdziłby co innego, jesteście dość schematyczni. Śmieszne, że takie coś musicie brać jako oręż, znaczy, że noe m do czego się przyczepić
"Rozstrzygające dla zrozumienia podejścia prawa rzymskiego do spędzenia płodu są jednak kolejne dwa fragmenty autorstwa Marcjana oraz Tryfonina. W pierwszym napisano: „UbóstwionySewer oraz Antoninus odpisali wreskrypcie, że ta, która pozbyła się ciąży, powinna być czasowo wygnana przez namiestnika prowincji. Można bowiem uznać za niegodne puszczenie płazem, że oszukała męża wsprawie dzieci”3. W podobnym tonie utrzymano fragment drugi: „Kiedy jednak jakaś kobieta po rozwodzie, będąc ciężarną, zada ból swoim wnętrznościom, aby
Komentarze (59)
najlepsze
@TenXen47: Prawie taki zamordysta jak leica szczepionkowa.
W myśl zasady "nemo iudex in causa sua" (kij z tym, że ta paremia tu nie pasuje) kobiety nie powinny się wypowiadać.
Czyli jeśli Korwin-Mikke płaci podatki, to nie powinien się wypowiadać o ich stawkach.
@Trelik: Gdybym miał takiego ojca, to nie byl by moim ojcem
Po awkach widać, że wołanko neuropy było. Ambitnie w życiu macie
Panie Korwin - w cywilizacji rzymskiej czymś naturalnym było spędzanie płodów, a nawet wywalanie już urodzonych.
"Rozstrzygające dla zrozumienia podejścia prawa rzymskiego do spędzenia płodu są jednak kolejne dwa fragmenty autorstwa Marcjana oraz Tryfonina. W pierwszym napisano: „UbóstwionySewer oraz Antoninus odpisali wreskrypcie, że ta, która pozbyła się ciąży, powinna być czasowo wygnana przez namiestnika prowincji. Można bowiem uznać za niegodne puszczenie płazem, że oszukała męża wsprawie dzieci”3. W podobnym tonie utrzymano fragment drugi: „Kiedy jednak jakaś kobieta po rozwodzie, będąc ciężarną, zada ból swoim wnętrznościom, aby