Klienci "uwięzieni" w Lidlu. Wadliwy system bramek przy kasach samoobsługowych
Lidl wprowadza idiotyczne "zabezpieczenie", które przed niczym nie zabezpiecza po czym wprowadza nowy rodzaj paragonów, przez który ten szajs w ogóle przestaje działać. Ale nadal nie zamierza zrezygnować z bramek...
enron z- #
- #
- #
- #
- 396
Komentarze (396)
najlepsze
No i niestety - już po paru próbach widziałem, że nadal do Lidla raczej za często chodzić nie będę. Te ich kasy to jest jakiś dramat... i do tego te bramki
Nawet biedronka, która znana jest
W Lidlu też.
Kupiłem całe kartonik (12szt) z orzeszkami pakowanymi po 200g.
Wklikałem 12x i kod. Po włożeniu na wagę byłem zmuszony czekać na obsługę.
Brzmi jak fragment dziennika wojennego :)))
A tak na poważnie to człowiek z godnością powinien wziąć to tandetne gówno i przywiązać sznurkiem w pozycji otwartej do momentu, aż producent łaskawie nie wyśle technika i nie naprawi.
@werfogd: Zauważ, w którym kraju ta sytuacja ma miejsce.
I zauważ też, że bramki stanęły pod zarządem Chrzanowskiego.
Dla mnie ideał.