Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

3358

Polski Ład na jednej grafice, 90 proc. straci, reszta na zero

Prosta grafika, która wyjaśnia, że na Polskim Ładzie 90 proc. wypokowiczów straci, bądź wyjdzie na zero. Będzie was PiS... przewidział Stonoga?

MEGATOMEK
MEGATOMEK
z
wykop.pl
01.01.2022, 12:36:25
  • #
    ekonomia
  • #
    polska
  • #
    finanse
  • #
    ciekawostki
  • #
    podatki
  • #
    pis
  • 485
    • Facebook
    • Twitter

Prosta grafika, która wyjaśnia, że na Polskim Ładzie 90 proc. wypokowiczów straci, bądź wyjdzie na zero.


5958747a5951454641786378_1641036885JRAg0FdrRTTlkJitV2uuGa.jpg

Będzie was PiS... przewidział Stonoga?

Treści powiązane (1)

Wedle tytułu i wykresu wynika, że 90% polaków zarabia 11k xd Bravo.

wuwuzela1
z wykop.pl
  • 62

Komentarze (485)

najlepsze

DEATH_INTJ
DEATH_INTJ
01.01.2022, 12:45:00
  • 783
czy ktos kiedykolwiek widzial jakas zmiane na ktorej by korzystali obywatele?
  • 115
p_i_m_p_e_k
p_i_m_p_e_k
01.01.2022, 12:45:56
  • 474
czy ktos kiedykolwiek widzial jakas zmiane na ktorej by korzystali obywatele?


@DEATH_INTJ: Tak. Wąska grupa obywateli.
borewicz_zero_7
borewicz_zero_7
01.01.2022, 12:48:11 via Android
  • 401
@DEATH_INTJ tak. Była zmiana: zerowy pit do 26ego roku życia. Zmianie uległ też podatek dochodowy z 18 na 17 procent

czy ktos kiedykolwiek widzial jakas zmiane na ktorej by korzystali obywatele?
drMuras
drMuras
01.01.2022, 12:56:12
  • -671
@DEATH_INTJ: Setki tysięcy rodzin skorzystało na 500 +, co było widać po tym jak zapełniły się ośrodki wypoczynkowe restauracje, szlaki turystyczne rodzinami z dziećmi oraz szkoły językowe i sekcje sportowe. Pewnie tego nie widać jak się jest singlem siedzącym w czasie wolnym przed kompem
Mr--A-Veed
Mr--A-Veed
01.01.2022, 13:30:42 via Wykop Mobilny (Android)
  • 119
Jaka super manipulacja, którą na grafice zauważy każdy, kto używa mózgu i ma dobrą wolę względem merytorycznej dyskusji.

Wg grafiki (tylko wg grafiki, nie wnikam czy są jakieś kruczki - opieram się tylko na tym, na czym autor i gazeta.pl budują narrację) na zmianach stratni będą tylko ludzie, którzy zarabiają ponad ok. 12,5 tys. złotych brutto.

Czy to jest 90 proc. wykopków?

No nie - dlatego wrzucono ten wytrych "straci albo
  • 32
mgenek
mgenek
01.01.2022, 13:47:06
  • 247
@Mr--A-Veed: W taki, że jeśli większość straci a Ty "wyjdziesz na zero" to Ty też stracisz bo Ci pierwsi podniosą ceny świadczonych przez siebie usług i sprzedawanych towarów - za które Ty zapłacisz więcej.
Dadas77
Dadas77
01.01.2022, 13:47:16
  • 208
No właśnie - wyjdzie na zero - więc w jaki niby sposób Polski Ład negatywnie tych ludzi dotknie?


@Mr--A-Veed: podwyżka podatków spowoduje inflację więc wychodząc na 0 wychodzisz na gruby minus
jediwolf
jediwolf
01.01.2022, 13:49:24
  • 39
@Mr--A-Veed: Wszytko pójdzie do góry, tym samym koszta zostaną przerzucone na klientów, czyli na nas. Więc tak, straci większość, a zyska tylko patola i biedota umysłowa, czyli elektorat pisu.
P.....r
konto usunięte 01.01.2022, 12:58:55
  • 79
Tragedia wypoku. Jak wiadomo nie od dziś, wszyscy tutaj zarabiają 12k. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 12
Creativesense
Creativesense
01.01.2022, 13:44:53 via Wykop Mobilny (Android)
  • -42
@Poemander: zarabianie 12k to nie jest wyczyn
P.....r
konto usunięte 01.01.2022, 13:47:26
  • 138
@Creativesense: Według realnych statystyk dot. zarobków polaków - to jest wyczyn.
KoszernyChomik
KoszernyChomik
01.01.2022, 13:49:33
  • 74
@Creativesense: niestety to jest wyczyn, kiedy takie zarobki to jakieś top 5% najlepiej zarabiających
ethics
ethics
01.01.2022, 13:54:49 via Android
  • 57
@Poemander: zarabianie 12k to nie jest wyczyn


Ja #!$%@? średnia na poziomie 4k brutto ale wg wykopków 12k to nie wyczyn... Na wykopie kazdy zarabia 15k a nie stać ich w rzeczywistości wynająć pokoju i jeżdżą komunikacją miejską
  • 6
P.....r
konto usunięte 01.01.2022, 13:57:50
  • 28
@ethics: No bawi mnie to niezmiernie. Mitomania na najwyższym poziomie.
Xsllhvm
Xsllhvm
01.01.2022, 14:35:29
  • -12
@ethics: Idź być biedny gdzieś indziej.
d.....b
konto usunięte 01.01.2022, 14:50:49
  • 5
@Xsllhvm: jak biedny pójdzie gdzie indziej to Ty nie będziesz mógł być bogaty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
gdanszczanin2019
gdanszczanin2019
01.01.2022, 13:48:32
  • 52

Komentarz usunięty przez moderatora

J.....y
konto usunięte 01.01.2022, 13:49:59
  • 24
@gdanszczanin2019: A wykopki ślepo wykopują bo przecież PIS zły xddd
damw
damw
01.01.2022, 14:04:03
  • -9
z grafiki wynika ze wszyscy ktorzy zarabiaja do 6 tys brutto mies zyskaja (...) wiec skąd te 90% niby?


@gdanszczanin2019: bo patrzysz tylko na wykres dotyczący wysokości wynagrodzenia. Nie uwzględniasz innych czynników jak inflacja czy wzrost kosztów tych osób zarabiających więcej. Ponieważ będą musieli zapłacić więcej podatków, to podniosą cenę swoich usług (w tej grupie siedzi przecież bardzo dużo przedsiębiorców, lekarzy i innych zawodów, z których usług korzystasz). Zwiększone ceny za
gdanszczanin2019
gdanszczanin2019
01.01.2022, 14:09:46
  • 14

Komentarz usunięty przez moderatora

astri
astri
01.01.2022, 13:44:57
  • 40
bądźmy szczerzy ilu wykopków zarabia chociażby 4000 zł brutto nie mówiąc już o 5500 zł?
  • 23
xUnf
xUnf
01.01.2022, 13:46:30 via otwarty_wykop_mobilny_v2
  • -20
@astri: Mało, wszyscy zarabiają więcej.
sabatiel
sabatiel
01.01.2022, 13:51:51
  • 24

Komentarz usunięty przez moderatora

dzafel
dzafel
01.01.2022, 13:58:17
  • 33
@sabatiel: a po co Ci zdolność kredytowa przy zarobkach 30k? Rok pracy i masz gotówkę na dom ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jotemov12
Jotemov12
01.01.2022, 13:48:28
  • 33
Jakim cudem światłe wykopki na podstawie tej grafiki twierdzicie że 90% straci? Z tej grafiki wynika że stracą ludzie zarabiający około 13 tys. zł i powyżej. To jest grupa do której zaliczylibyście 90% Polaków?

A i jak reszta na zero to oznacza, ze nikt nie zyska a z tej grafiki wprost wynika, że zyska.

I wcale nie twierdzę że PŁ jest dobry, rozmawiamy o wykopywaniu z płomieniem jednego bardzo ogólnego wykresu z
  • 6
panczekolady
panczekolady
01.01.2022, 13:57:15
  • -1
@Jotemov12: Ci, którzy wyjdą na zero stracą bo ci którzy wyszli na minus podniosą jeszcze ceny co napędzi dodatkowo inflację. Także stracą niemal wszyscy.
damw
damw
01.01.2022, 14:06:52
  • -1
@Jotemov12: bo mając takie samo wynagrodzenie jak do tej pory, będziesz mógł kupić mniej - firmy podniosą ceny na produkty i usługi z których korzystasz codziennie, żeby zrekompensować nowe podatki i ceny energii (przypominam, że ceny gazu i prądu dla firm nie rosną o 30-50% jak dla szarego Kowalskiego, tylko o 200-1000%. Dodatkowy koszt to składka zdrowotna do zapłacenia).
Jotemov12
Jotemov12
01.01.2022, 14:36:22
  • -2
@damw: przecież na tym wykresie nie ma nic o uwzględnianiu prognozowanej inflacji i wzroście cen energii.

I co ma Polski Ład do wzrostu cen gazu i prądu? Przecież z tego wykopu wprost wynika że z powodu wprowadzenia PŁ nikt nie zyska. Jakby nie wprowadzono go od 1 stycznia to twoim zdaniem firmy nie podnosiłyby cen produktów ponieważ ceny energii by tak nie rosły?
DzikWesolek
DzikWesolek
01.01.2022, 13:50:06
  • 29
OP sugeruje że 90% wykopków zarabia powyżej 6 tys.? Skąd takie dane?
  • 7
darmok_at_tanagra
darmok_at_tanagra
01.01.2022, 13:56:25 via Android
  • -10
@DzikWesolek Nic nie zyskasz i jeszcze większe ceny będą.
DzikWesolek
DzikWesolek
01.01.2022, 13:57:53
  • 9
@darmok_at_tanagra: Przeczytaj jeszcze raz moje pytanie ze zrozumieniem.
pdt_87
pdt_87
01.01.2022, 14:02:01
  • 14
@DzikWesolek: tytul znaleziska to fiołek na miare TVP.
A komentarze pod znaleziskiem pokazują poziom dyskusji na wykopie.
Sam zaraz zostanę zminusowany( ͡° ͜ʖ ͡°)
brakslow
brakslow
01.01.2022, 12:43:41
  • 26
https://www.wykop.pl/link/6432667/10-proc-najlepiej-zarabiajacych-polakow-dostaje-7-2-tys-zl-brutto/strona/10/

jeśli tylko 10% zarabia powyżej 7200, to jak 90% straci?
  • 13
El_Polaco
El_Polaco
01.01.2022, 13:03:45
  • -84
@brakslow: oczekujesz logicznej odpowiedzi od wykopków? Przecież oni nawet w obniżce podatków widzą ich podnoszenie xd
PrezesSzurii
PrezesSzurii
01.01.2022, 13:34:35
  • 62

Komentarz usunięty przez moderatora

brakslow
brakslow
01.01.2022, 13:42:35
  • 64
@PrezesSzurii: wiem co to. Ale według grafiki do 6k jest zysk, później bez zmian. Skoro 90% zarabia poniżej 7200, więc jak 90% straci?
hu-nows
hu-nows
01.01.2022, 14:47:37
  • 18
I cyk redystrybucja efektów ciężkiej pracy lub talentu z grupy przedsiębiorców do nieporadnych wyborców, ku chwale myśli socjalistycznej
źródło: comment_1641044856dxwDwN06mjBcc4opPTNkFg.jpg
  • 15
Mathas
Mathas
01.01.2022, 14:48:44 via iOS
  • 13
@hu-nows: No tak, ci zarabiający do 4K to ciężko nie pracują przeciez. Gdyby tylko wcześniej wstawali i więcej nosili…
geronimo80
geronimo80
01.01.2022, 14:49:27 via iOS
  • -2
@Mathas: piszesz jako sarkazm ale to jest prawda.
hu-nows
hu-nows
01.01.2022, 14:52:48
  • 2
@Mathas: oni już za młodu podjęli decyzję, nieświadomie, że będą w tej pierwszej grupie, nadal nie wiem dlaczego ktoś powinien ich sponsorować. Jeżeli PIS wprowadzi prawo, że samotną matkę będzie utrzymywał najbliżej mieszkający samotny mężczyzna to też przyklaśniesz?
HeniekZPodLasu
HeniekZPodLasu
01.01.2022, 13:31:51
  • 16
Stara zasada, jeśli rząd chce Twojego dobra, to należy je bardzo dobrze ukryć. (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
Shilghter
Shilghter
01.01.2022, 14:04:00
  • 13
Ponieważ wielu wykopków jeszcze nie jest nawet w wieku pracującym, a wielu pracujących nie zostanie pewnie nigdy uświadomionych przez swojego pracodawcę jak konkretnie działa ulga dla klasy średniej to uczulę was tutaj na parę rzeczy:
- Ulga jest automatycznie aplikowana, ale można nie chcieć z niej korzystać - w tym celu trzeba złożyć stosowne podanie do waszego pracodawcy
- Ulga aplikuje się do zarobków brutto miesięcznych, ale istnieje minimalny i maksymalny limit
  • 6
poradnikspeleologiczny
poradnikspeleologiczny
01.01.2022, 14:06:52
  • 1
Zastanówcie się już teraz czy nie opłaca sie wam zrezygnować


@Shilghter: Co to znaczy zrezygnować? Czy jak "zrezygnuję" z comiesięcznego dodatku to i tak dostanę to jako zwrot podatku za cały rok czy kasa przepada?
Grzes_i_worek_piasku
Grzes_i_worek_piasku
01.01.2022, 14:24:56
  • 0
Czy jak "zrezygnuję" z comiesięcznego dodatku to i tak dostanę to jako zwrot podatku za cały rok czy kasa przepada?


@poradnikspeleologiczny: Dostaniesz jeśli nie wypadniesz z widełek. Jeśli nie jest się pewnym to i tak wg mnie lepiej brać tę ulgę i kupić np, akcje, potem najwyżej oddasz pomniejszone o inflację, więc i tak będziesz do przodu. Chyba że każą zwrócić łącznie z odsetkami, tego nie wiem jeszcze.
mentari
mentari
01.01.2022, 14:51:48
  • 2
To oznacza, że ulga jest dobra dla ludzi, którzy nie spodziewają się żadnych zmian przez cały rok a ich pensja jest w miare stała lub ma niewielkie wahania. Cała reszta musi się poważnie zastanowić jak będzie wyglądać wasze roczne wynagrodzenie, bo w przeciwnym razie w kolejnym roku podatkowym fiskus każe wam zwrócić różnicę za cały rok korzystania z ulgi jeśli wypadniecie z widełek.


@Shilghter: Koniec końców i tak wyjdzie na to
jaesus
jaesus
01.01.2022, 14:11:35
  • 12
Prosta grafika, która wyjaśnia, że na Polskim Ładzie 90 proc. wypokowiczów straci, bądź wyjdzie na zero.


Ktoś mi wyjaśni jak OP (@MEGATOMEK) policzył te 90%?
źródło: comment_1641042686TdZ027bW9KMPsxLNu5aGEf.jpg
  • 9
CherryJerry
CherryJerry
01.01.2022, 14:14:01
  • 14
@jaesus: policzył prawdopodobieństwo z jakim łykopki złapią się na chwytliwy tytuł. 95% źle by wyglądało, a 80-85% mniej efektywnie niż 90%. Magiczna flet.
MEGATOMEK
MEGATOMEK
01.01.2022, 14:19:09
  • -11
@jaesus: owszem, tutaj jest klasa średnia, bardzo biedni i bardzo bogaci tu nie przychodzą,

z kolei ulga dla klasy średniej pozwala jedynie WYRÓWNAĆ STRATĘ DO ZERA,

PiS=socjalizm
Gigamesh
Gigamesh
01.01.2022, 14:30:26
  • 0
@jaesus: Kompensancja nie dotyczy wszystkich. W zasadzie dość ciężko się na nią załapać.
wez_idz_sobie
wez_idz_sobie
01.01.2022, 16:48:37 via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
Ale zdajecie sobie sprawę, że większość Polaków zarabia nie więcej jak 5k brutto xD
  • 4
Mati1248
Mati1248
01.01.2022, 18:33:16
  • 0
@wez_idz_sobie: właśnie nie którym wykopką się wydaje że tu sami specjaliści IT z zarobkami 12 tyś +
wesolyprzegryw
wesolyprzegryw
01.01.2022, 20:19:31
  • 0
@Mati1248: no a nie jest tak? 3 na 4 wykopków jak się odpowiednio uszczypnie to zaczyna się zapluwać i wypisywać historie życia nieproszeni, w których ciągle przewijają się: JDGi, B2B, drogie hobby, drogie samochody, kupowanie mieszkania / stawianie domu, zagraniczne wycieczki i karty graficzne za 10k... Naprawdę ciężko tu spotkać kogoś kto opowiada o tym jak po 12h zmiany na taśmie wraca oglądać Koronę Królów przy harnasiu. Także na wykopie bieda
j.....s
konto usunięte 01.01.2022, 20:19:47
  • 1
@wez_idz_sobie: dlatego duda niech podpisze ustawę o braku biedy i problem solved
Qtasus2Wielgus
Qtasus2Wielgus
01.01.2022, 14:36:35
  • 11
źródło: comment_1641044194CG1hV55RCVqeJTRYgg9FKw.jpg
  • 1
Adam_Malysz
Adam_Malysz
01.01.2022, 14:41:57
  • 1
@Qtasus2Wielgus: Śmieszne lecz prawdziwe
PustyCzlowiek
PustyCzlowiek
01.01.2022, 15:12:37
  • 10
Ten artykuł potwierdza, że większość ludzi, a przynajmniej 1378 osób, które to wykopały, czytają same nagłówki ¯\_(ツ)_/¯
źródło: comment_1641046415LpOEZ0CUpbXNhMhpw7gbQj.jpg
  • 1
kujawiakkolo30stki
kujawiakkolo30stki
04.01.2022, 10:22:50
  • 0
@PustyCzlowiek: dokładnie tak, sam tak robie :D
alexandra28
alexandra28
01.01.2022, 14:41:31
  • 10

Komentarz usunięty przez moderatora

ostatni_lantianin
ostatni_lantianin
01.01.2022, 15:41:15
  • -3
@alexandra28: według tego wykresu możesz #!$%@? o tym powiedzieć - bez rozkładu zarobków można sobie ten wykres w dupę wsadzić
alexandra28
alexandra28
01.01.2022, 15:49:44
  • 4

Komentarz usunięty przez moderatora

Gjbgghbhhjj
Gjbgghbhhjj
03.01.2022, 15:31:56
  • -2
90% zyska lub wyjdzie na zero


@alexandra28: Jak długo? Przypominam że daniny są liczone jako % zarobków, a wszystkie progi są na sztywno.

No i pomijając dalsze rozpędzanie inflacji która sprawi że nikt oprócz skarbu państwa na tym nie zyska
sildenafil
sildenafil
01.01.2022, 14:08:52 via Android
  • 9
90% xD
Mediana zarobków w Polsce to 3440 że netto. Czyli 50% Polaków zarabia na rękę 3400 zł lub mniej.

Naprawdę choć was bardzo szanuję, to problemy programistów 15k przy powyższym fakcie to nie powinien być priorytet żadnej polityki gospodarczej normalnego kraju
  • 25
kaowuael
kaowuael
01.01.2022, 14:11:22
  • 6
@sildenafil: a czyje problemy powinny być priorytetem ? seby z karyną?
Mathas
Mathas
01.01.2022, 14:13:37 via iOS
  • 1
@kaowuael: Problemy większości ludzi czyli właśnie tej części zarabiającej do 4K netto. Naprawdę, szary człowiek ma w dupie, ze gościowi srającemu banknotami odejmą 1500 złotych…
kaowuael
kaowuael
01.01.2022, 14:18:38
  • 1
@Mathas: a nie lepiej podejść po prostu mądrze do tematów? W stylu, uprościć prawa, zmienić sposób redystrybucji pieniądza, #!$%@?ć 90% darmozjadów, z urzędów i spółek skarbu państwa.
Może tak, trzeba by było wszystkim mniej zabierać i nie karmić tego pis pasożyta?
S.....e
konto usunięte 01.01.2022, 15:39:54
  • 8
90 proc. straci, reszta na zero


Nie jestem ani w 90% ani w "reszcie" - ja zyskam na polskim ładzie, ale tylko dlatego, że się wyniosłem z Polski.
  • 1
Mati1248
Mati1248
01.01.2022, 18:35:38
  • 0
@SantiJacope: Już zyskałeś spokój, gratuluję odwagi. Mnie na to nie stać.
wuwuzela1
wuwuzela1
01.01.2022, 14:22:42
  • 7
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale wg Ciebie 90% ludzi zarabia > 11k a więc 90% ludzi straci? xD

Co za dzbany to wykopują xD
  • 5
pawel1024
pawel1024
01.01.2022, 14:39:11
  • 2
@wuwuzela1: Kto kto wie .. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
wuwuzela1
wuwuzela1
01.01.2022, 14:40:38
  • 0
@wuwuzela1: @MEGATOMEK????
Restory244
Restory244
01.01.2022, 14:42:00
  • 4
@wuwuzela1: dobrze, że wykopują, bo niektórzy może zerkną na wykres i zobaczą, że na Polski Ład tracą dopiero osoby zarabiające ponad 13 tysięcy brutto miesięcznie - czyli mniejszość podatników.

Większość podatnikow zyskuje lub nic nie traci.
pokusof
pokusof
01.01.2022, 16:13:27
  • 6
@MEGATOMEK na #czarnolisto za sianie dezinformacji
  • 1
MEGATOMEK
MEGATOMEK
01.01.2022, 18:04:56
  • -3
@pokusof: też Cię kocham, a jak zyskasz chociaż 1 zeta na Ładzie, to i tak inflacja i inne daniny już to zabrały
Kurot
Kurot
01.01.2022, 15:02:38
  • 6
Około 6% zyskają ludzie w okolicach minimalnej krajowej XD gaz + 54%, prąd 24% usługi i produkty h.g.w. ile, nikt nie zyska każdemu siła nabywcza spadnie i sobie głupi łeb rozwali.
Piotrrulla
Piotrrulla
01.01.2022, 23:11:10 via iOS
  • 5
Przecież ze 3/4 wykresu jest na zysk albo na 0, jak to się ma do tytułu? XDD
zgubiles_sie_jelonku
zgubiles_sie_jelonku
01.01.2022, 17:22:57
  • 5
Ja bym wprowadzil jedna stawke podatkowa i jednakowe zasady rozliczania sie dla wszystkich. Niezaleznie od dochodu czy formy wykonywania pracy. Bez ulg i przywilejow dla nikogo.

Wiecie co jest zabawne? Ze najbardziej dupa pekalaby liberalom. Bo przeciez jak czlowiek prowadzacy firme, SOL TEJ ZIEMI moze placic takie same podatki jak jego pracownik. No jak. Przeciez on musi miec lepszy system, bo on prowadzi wlasna dzialalnosc i to jeszcze innowacyjna (np. kopiuje i
  • 2
kirkol
kirkol
01.01.2022, 18:20:22
  • 1
@zgubiles_sie_jelonku: wiesz ilu urzędników, księgowych, doradców podatkowych, prawników i finansistów posłałbyś na bruk? Serca nie masz ;) Im bardziej skomplikowany system, tym więcej kasy można przeprać, przelać szwagrowi za fuchę. Proste systemy są tworzone przez ludzi uczciwych, którym zależy, żeby "było zrobione i działało", a skomplikowane przez tych, którzy dnie spędzają na kombinowaniu jak tu skombinować trochę kaski bez żadnego wysiłku
Bad_Wolf
Bad_Wolf
01.01.2022, 21:50:00
  • -1
Ja bym wprowadzil jedna stawke podatkowa


@zgubiles_sie_jelonku: źle, jeżeli podatki mają być to tylko podatek pogłówny.

Ciekawe jak wtedy by było. Każdy płaci tyle samo.
Sokrates11
Sokrates11
01.01.2022, 16:31:25
  • 5
Poproszę o źródło tych wyliczeń w których znajdę uzasadnienie. Taki wykres może sobie zrobić każdy seba w paincie.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >
  • Wykopujący (3358)
  • Zakopujący (214)

Hity

tygodnia

Fakty obrazują jak Orlen z Obajtkiem miesiącami okradał Polaków
8602
Kolejne miasta zawiadamiają UOKiK ws. zawyżania cen przez PKN Orlen
5043
Banaś chce interwencji w sprawie Orlenu, jest stanowisko spółki
4628
Obajtek: „Wpuszczając NIK do Orlenu złamałbym prawo”
4427
"Wziełem paragon, chleb za 2.99 zł "
4255
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #gospodarka
  • #pieniadze
  • #ciekawostki
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #europa
  • #finanse
  • #wydarzenia

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki