UOKiK zarzuca Glovo, że tnie klientów na rabatach i zwrotach
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzuca platformie Glovo, że nie uwzględniała rabatów przyznanych klientom i nie zwracała im pieniędzy za niedostarczone produkty. Równocześnie regulator zaczyna postępowanie wyjaśniające dotyczące Uber Eats.
rafpal z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 58
Komentarze (58)
najlepsze
Na dodatek, kupon magicznie zniknął dzień po otrzymaniu.
To dramat, nie dowożą produktów które oferują, jak pd 50pln darmowa dostawa to specjalnie wyjmą dwa produkty aby nie załapać się na tę kwotę.
W emailach często masz takie małe "odsubskrybuj", a jak nie znajdujesz to wystarczy zalogować się i gdzieś w ustawieniach checkboxy odznaczyć
Gówniane Glovo najpierw mi 3 razy zamroziło kwotę zamówienia na karcie, potem doliczyło sobie 2 zł za dostawę, która miała być gratis, a na końcu okazało się, że rachunek jest wyższy o 3 zł.
Po kontakcie z kiepskim supportem dostałem w twarz formułką "u nas