Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko211
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

536

ITAKA okłamuje klientów, udaję ze to nie ich sprawa, a czystość to perspektywa.

ITAKA okłamuje klientów, udaję ze to nie ich sprawa, a czystość to perspektywa.

Jak ITAKA okłamuje klientów, udaje że nic się nie stało i czystość jest tylko wyobrażeniem gościa. Itaka zaproponowała nam hotel 4 gwiazdkowy o nazwie Asteras Resort w Kos, Grecja - po zapoznaniusię z opisem przybytku zdecydowaliśmy się zakupić wycieczkę. Błąd, który ja i moja żona...

teh
teh
z
wykop.pl
dodany: 25.10.2021, 09:08:41
  • #
    polska
  • #
    podroze
  • #
    itaka
  • #
    wakacje
  • #
    uwaga
  • 260
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jak ITAKA okłamuje klientów, udaje że nic się nie stało i czystość jest tylko wyobrażeniem gościa.


Itaka zaproponowała nam hotel 4 gwiazdkowy o nazwie Asteras Resort w Kos, Grecja - po zapoznaniu
się z opisem przybytku zdecydowaliśmy się zakupić wycieczkę. Błąd, który ja i moja żona będziemy
pamiętać do końca naszego życia.
Po dotarciu na miejsce przywitał nas brudny napis Asteras Resort. Wykupując wycieczkę all-inclusive w
4 gwiazdkowym hotelu oczekiwaliśmy czystego, kameralnego miejsca ze smacznym jedzeniem i
rozrywkami na miejscu. Nie mogliśmy się bardziej pomylić. Po przyjeździe udało nam się zdążyć na
kolacje, co było pierwsza ogromną traumą zgotowaną nam przez Itake i Asteras. Obrzydliwie brudna
stołówka, z dwoma "bemarami" które defakto nie działały, jedzenie (jeśli było) to było zimne, wybór był
bardzo okrojony i powtarzał się codziennie. Nawet jeśli zeszło się na posiłek punktualnie ze startem
śniadania/obiadu czy kolacji to dania za kazdym razem były letnie.
Człowiek (chyba pracownik, niebieska koszulka, czarne spodnie - przez cały nasz pobyt nie zmienił
ciuchów ani razu) pilnował stołówki zbierając talerze, wsypywał resztki do kubła na środku sali, jakby
zbierał jedzenie dla trzody chlewnej - ta sytuacja powtarzała sie za każdym razem, gdy jedliśmy.
Herbata kończyła sie codziennie przy śniadaniu i bywały dni ze nie pojawiała się resztę dnia (właściciele
chyba robią zapasy tylko jednodniowe), taka sama sytuacja była z alkoholami na barze. Obsługa jedyne
co mówiła to 'FINISH, FINISH' a ja miałem nadzieje ze moje wakacje w tym miejscu będą FINISH jak
najszybciej.
W ofercie między posiłkami na stronie Itaki dostalismy informacje, ze dostępne beda przekąski przy
barze oraz lody, czyt. wyschnięta bulłka z serem i kruche ciastka, które codziennie byly dostępne te
same, ponieważ nikt z hotelu nie skusił się, by skosztować tych rarytasów. Lody to 3 smaki, które
nakładało się samodzielnie, mając do dyspozycji jedną łyżkę, moczoną w brudnej po lodach wodzie - nie
była zmieniana. Jedzenie było największym zawodem tej wycieczki.
Pokój który otrzymaliśmy był tylko odrobinę lepszej jakości niż stołówka, brudny prysznic, popękane
ściany i NIEDZIAŁAJĄCA KLIMATYZACJA (zaklejona jakimś plastikiem na śrubach do betonu (zdj w
zał.), telewizor był ale nie odbierał żadnego kanału (domyślam się ze to tylko rekwizyt do podbijania
gwiazdki). Prysznic w łazience przeciekał i za każdym razem zalewał całą łazienkę wodą.
Bar, All-inclusive, serwis. Pracownicy stołówki, recepcji, barów etc. mieli non-stop postawę typu "co ty
ode mnie chcesz", przy 2 barach pracowało dwóch pracowników (nigdy w tym samym czasie, tylko jeden
bar otwarty w tym samym momencie), którzy jednocześnie zajmowali się naprawami (ten sam ubiór do
rożnych prac). Oczywiście nie mieli pojęcia o robieniu drinków, alkoholi było łącznie 4-5 rodzajów. Brak
syropów, likierów, oryginalnych gazowanych napojów, brak pojęcia, brak chęci. Najlepszy drink z baru to
p--o Zorbas którym się ratowaliśmy podczas pobytu w tym przybytku niedoli.
Z zona zdecydowaliśmy sie zakupic w recepcji usluge transportowa do miasta Kos, by na własna rękę
zwiedzić stolice wyspy i na chwile uciec z hotelu. Zapłaciliśmy i dostaliśmy voucher z dokładna data i
godzina podjazdu busa. W dniu wyjazdu na Kos stawiliśmy sie 15 min wcześniej w wyznaczonym
miejscu, czekalismy na transport 40 min. Zdezorientowali wróciliśmy do recepcji i tam spotkało nas
kolejne zaskoczenie - recepcjonistka roszczeniowa, wykłócała sie, ze nie bylo nas na czas, ze autobus
był i odebrał innych chętnych na wycieczkę (co ciekawe, żaden bus sie nie zatrzymal, ani nikt inny nie
oczekiwał na transport). Postawa recepcjonistki bardzo negatywna, z łaską oddała nam nasze pieniądze
i zepsuła kolejny dzień pobytu w Grecji.
Rozrywki. Opis Itaki przedstawiał możliwości jak: boisko do koszykówki, tenis stołowy, mini klub, amfiteatr,
animacje rekreacyjno sportowe. Nic z powyższych rzeczy nie było prawdziwe. Nie było nawet muzyki
(oczywiście pojawiała się tylko na wyłącznosc pracowników na czas przygotowywania stołówki do
wydania posiłków)! Prawie jak w matrixie. Właściwie zero rekreacji, jedyne co mozna było robić to lezec
nad basenem i pic paskudne rozcieńczone drinki.

Zdjecia ponizej:

https://imgur.com/a/TRXW8VE



Odpowiedz ITAKI:



Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na reklamację dotyczącą rezerwacji o numerze 3406436, uprzejmie
przedstawiam stanowisko biura.
Dziękujemy za wybór i skorzystanie z naszej oferty. Przykro nam, że podczas realizacji
imprezy pojawiły się okoliczności, które przyczyniły się do złożenia reklamacji.
Zapewniamy, że opinie naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, ponieważ pozwalają nam
lepiej poznać ich potrzeby, a co za tym idzie dostosować ofertę oraz poziom obsługi i realizacji
poszczególnych elementów umowy do ich oczekiwań.
W nawiązaniu do Państwa zastrzeżeń względem standardu ogólnego hotelu Asteras Resort,
uprzejmie sygnalizujemy, że zgodnie z informacją zamieszczoną w ofercie (zarówno na stronie
internetowej www.itaka.pl jak również w zawartym kontrakcie) hotel (zarówno infrastruktura jak i
pokoje gościnne) jest hotelem lokalnej kategorii 4*. Kategoria ta przyznana została obiektowi przez
upoważnione do tego z mocy prawa instytucje.
Rozumiemy, że mogli Państwo mieć swoje własne wyobrażenie dotyczące tego standardu, co
jednak nie stanowi okoliczności przemawiającej za tym by uznać reklamacje za uzasadnioną.
Dziękujemy za uwagi dotyczące pracy obsługi hotelu jak również serwisu sprzątającego. Za
pośrednictwem osoby odpowiedzialnej w naszym biurze za ten kierunek zostaną one przekazane
hotelarzowi. Jesteśmy przekonani, że uwagi te, które traktujemy jako konstruktywną krytykę –
zostaną przez hotelarza wykorzystane do poprawy jakości świadczonych przez niego usług.
Przykro nam, że pobytu w tymże hotelu nie spełnił Państwa oczekiwań. Uprzejmie
przypominamy, że zgodnie z zapisem zamieszczonym w Warunkach Uczestnictwa w przypadku
stwierdzenia niezgodności z umową należy kontaktować się z przedstawicielem biura na miejscu, co
umożliwia nam zarówno weryfikację ewentualnych wad jak i podjęcie stosownej interwencji.
Niestety jako organizator wyjazdu pozbawieni zostaliśmy tej możliwości – nasz rezydent nie
otrzymał zgłoszenia wskazanych niezgodności.

Niemniej jednak, przepraszamy za pewne uchybienia natury estetycznej uwidocznione na
załączonych zdjęciach, które wystąpiły podczas Państwa pobytu w hotelu.
Po przeanalizowaniu Państwa reklamacji, z uwagi na wyrażone przez Państwa
niezadowolenie w związku z otrzymanym pokojem, proponujemy Państwu skorzystanie z bonu
wakacyjnego o wartości 200 PLN/rezerwację.
Bon wakacyjny (wystawiony na płatnika rezerwacji) stanowi bezgotówkową formę płatności,
ważny jest przez 1 rok od daty jego wystawienia i może zostać wykorzystany przy zakupie kolejnej
imprezy turystycznej organizowanej przez nasze biuro (niezależnie od obowiązujących w dniu
zakupu warunków cenowych). W przypadku akceptacji prosimy płatnika o informację (np. e-mailem
na: c ok@itaka.pl ) z potwierdzeniem adresu, na który będziemy mogli wysłać bon listem poleconym.
Na zakończenie wyrażamy nadzieję, że mimo przesłanej reklamacji pobyt dostarczył Państwu
również pozytywnych wrażeń i pozostawił miłe wspomnienia.

Z poważaniem
Karina Matysek
Specjalista ds. turystyki
Centrum Obsługi Klienta



Treści powiązane (1)

Zdjecia z hotelu.
teh
z imgur.com
  • 13

Komentarze (260)

najlepsze

munchkin
munchkin
25.10.2021, 09:21:23 via iOS
  • 215
Wspomnieli w swojej odp ze uwagi nie zostały zgłoszone na miejscu do opiekuna, był ktoś taki w ogóle? Jeśli tak to czemu nie zgłaszaliście odrazu? Całkowicie jestem po twojej stronie miras ale takie biuro podróży widzi w Tobie „Janusza” który uwagi zgłosił dopiero po fakcie - pomysł sobie ile takich osób jest które zgłaszają uwagi po swoim pobycie żeby ugrać jakiś zwrot od biura podróży pomimo iż żadnych podstaw do tego nie
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mariusz2712
mariusz2712
mariusz2712
25.10.2021, 10:09:08 via Android
  • 81
@Vegeta696 ale nie działający telewizor, albo drinki nie na takim poziomie jak się oczekuje. Ten hotel kosztuje w rejonie 1600 zł za tydzień więc jako bazą wypadową jest ok ale nie do spędzania w nim czasu. Pytanie czy były zgłaszane w recepcji i do organizatora problemy z klimatyzacją. Bo większość rzeczy wymienionych to odczucie subiektywne
  • Odpowiedz
Deska_o0
Deska_o0
Deska_o0
25.10.2021, 17:28:27
  • 49
Zgłaszaliśmy my I inni goście.


@teh: Masz jakieś potwierdzenie tych słów? Chociażby spisany protokół standardowo wypełniany w takich przypadkach
6.4 na bookingu gdzie poniżej 7.0 lwia część to rudery które powinny być dawno zamknięte, oraz odradzanie miejsca na wszystkich niemoderowanych portalach też nie dało do myślenia?
  • Odpowiedz
g.....4
g.....4
konto usunięte 25.10.2021, 10:23:31
  • 101
Ktoś tu chyba pierwszy raz jechał na wakacje i za swoje niedopatrzenie wini operatora wycieczki... To tak jakby iść do warzywniaka, wziąć pierwsze z brzegu warzywko i w domu mieć pretensje że jest spleśniałe.
3 sekundy zajęło mi sprawdzenie tego hotelu na googlu, booking.com i tripadvisor, ma słabe opinie. Nie wiem czego się spodziewałeś?
Nawet na stronie itaki ma ocenę tylko 4.1, Poniżej 5,3 to bym się sam bał mieszkać.
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

iosnin
iosnin
iosnin
25.10.2021, 10:35:15
  • 53
Ktoś tu chyba pierwszy raz jechał na wakacje


@gundis24: Nawet jeśli, to człowiek jadący pierwszy raz na wakacje ma prawo domniemywać, że nie zostanie zanadto wydymany - za coś w końcu płaci biuru podróży. Niestety, oferty biur podróży to pola minowe, trzeba bardzo dokładnie czytać i weryfikować, aby nie wtopić. Według mnie to nie jest normalne.
  • Odpowiedz
LogikaNieBoli
LogikaNieBoli
LogikaNieBoli
25.10.2021, 13:41:30
  • 58
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
janusz00
janusz00
janusz00
25.10.2021, 09:54:05
  • 87
W Grecji trzeba dokładnie sprawdzać hotele przed przyjazdem (google, booking, tripadvisor), dużo hoteli dostało swoje 4 gwiazdki w latach 70 i od tego czasu dużo się tam nie zmieniło, do tego podłe jedzenie w ofertach typu "all inclusive za 2000 zł". Jak są problemy to trzeba robić zdjęcia i składać reklamacje od razu w trakcie pobytu.
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

S.....2
S.....2
konto usunięte 25.10.2021, 12:19:01
  • 29
@janusz00: duzo z zona podrozujemy po swiecie i powiem tyle, ze nie tylko w Grecji ale absolutniw wszedzie
  • Odpowiedz
Tichy
Tichy
25.10.2021, 17:36:32
  • 19
@janusz00: dobrze tez obejrzeć hotel na google earth - wtedy wiesz że 100m do plazy to pod warunkiem że skoczysz z klifu, plaża jest piaszczysta ale 20 km obok a ta 100m pionowym lotem niżej to kamienie, a od plaży dzieli cię w rzeczywistości 30 minut spaceru, zboczem o nachyleniu 15%.
  • Odpowiedz
FatalSystemERROR
FatalSystemERROR
FatalSystemERROR
25.10.2021, 10:48:51
  • 54
Wszystkie opinie w internecie na jakie natrafiłem po 3 minutowym szukaniu na temat tego hotelu mówią żeby omijać szerokim łukiem. Itaka oferowała ten hotel w wyjatkowo atrakcyjnej cenie. Planując wakacje w Grecji - ilość gwiazdek to ostatnia rzecz na które zwraca się uwage - bo tam wszystkie hotele maja zawyżoną ilość. Dobrym wyznacznikiem jest cena oraz opinie na tripadvisor. Tak więc sorry - za to zapłaciłeś. Itaka oferuje też dobre hotele w
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

P.....s
P.....s
konto usunięte 25.10.2021, 21:57:17
  • 1
@FatalSystemERROR: przede wszystkim opinie. Cena? Skąd ktoś może wiedzieć jaka jest dobra, a jaka zła i gdzie przebiega granica? Ceny się różnią zależnie od terminów i mogą być np. efektem promocji biura. Turysta nie zna rynku i nie jest w stanie go nagle poznać.

Prosty przykład ile znaczy cena - jest jakiś lipny hotel co kosztuje 2000 za osobę. Wyprzedały się miejsca w samolocie i zostały tylko te premium. Cena
  • Odpowiedz
Facet_35
Facet_35
Facet_35
25.10.2021, 13:12:03
  • 26
@teh, z biur podróży też trzeba umieć korzystać. Wystarczyło poczytać opinie:
https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g659630-d3344617-Reviews-Asteras_Resort-Kardamena_Kos_Dodecanese_South_Aegean.html i wiedziałbyś czego się spodziewać.
Traktuj biura tylko jako pośrednika w docelowym zakupie hotelu, bo przez booking zwykle jest drożej, ale nie zwalaj winy na biuro bo hotel jest zły. Na taki się zgodziłeś i taki masz. Było sobie samemu wybrać hotel czytając wcześniej opinie.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Bella_88
Bella_88
Bella_88
25.10.2021, 17:53:10
  • 0
@Facet_35: niestety nawet pozytywne opinie nie gwarantują dobrego hotelu. Ja pojechałam z itaką do egiptu, wysoko oceniany hotel w tripadvisor, holidaycheck itp. a wyszła totalna klapa...
  • Odpowiedz
E.....e
E.....e
konto usunięte 25.10.2021, 20:16:54
  • 0
Traktuj biura tylko jako pośrednika w docelowym zakupie hotelu, bo przez booking zwykle jest drożej, ale nie zwalaj winy na biuro bo hotel jest zły. Na taki się zgodziłeś i taki masz. Było sobie samemu wybrać hotel czytając wcześniej opinie.


@Facet_35: A dlaczego ma postępować w ten sposób i zwalniać biuro z odpowiedzialności? Biuro jest organizatorem imprezy turystycznej i zgodnie z ustawą odpowiada za wszelkie problemy dotyczące tej imprezy turystycznej,
  • Odpowiedz
Nadia_
Nadia_
25.10.2021, 17:43:52
  • 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kooolega
kooolega
25.10.2021, 10:45:55
  • 21
Też z Itaką miałem przygodę, choć reklamację złożyłem nieco skuteczniej.

Trzeba pamiętać, żeby:
- dokumentować wady zdjęciami
- zgłosić wady (wraz z informacją o planowanej reklamacji) do opiekuna (w niektórych przypadkach też do hotelu)
- odnosić się do faktów np. sprawdź co to jest Tabela Frankfurcka (Karta Frankfurcka)
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Delus
Delus
25.10.2021, 17:29:23 via Wykop Mobilny (Android)
  • 21
@kooolega: Ja p------e pluskwy mieliście? Masakra tyle tylko powiem... Obsmarowałbym wszędzie i hotel i biuro podróży
  • Odpowiedz
hurin
hurin
25.10.2021, 17:44:53 via iOS
  • 11
@kooolega: Żeby spać cały wyjazd z pluskwami to trzeba być niezłym agentem
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
25.10.2021, 19:02:01 via Wykop Mobilny (Android)
  • 15
Dobre macie victim blaming. Biuro podróży j---e w chooja, odrzuca reklamację, ochrona konsumenta w Polsce to farsa, a najwięcej uwagi poświęcacie jechaniu kolesia że znalazł się w takiej sytuacji.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

yeloneck
yeloneck
26.10.2021, 03:40:31
  • 0
@dr_Batman: typowa mentalność polaczków ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
roso122
roso122
25.10.2021, 16:05:54
  • 15
Oferta odpowiada kasie, którą zapłaciłeś.
Ja z Itaką już się nigdzie nie wybiorę. Kupiłem u nich Tunezję wpłacając 30%, po pewnym czasie Tunezja stwierdziła, że oprócz potwierdzenia szczepienia chcą jeszcze test i to ten droższy. Po zastanowieniu stwierdziłem, że będę rezygnował, bo to dodatkowy ponad 1 tys zł. (3 osoby). Otrzymałem od Itaki informację, że w takim razie przepada mi to 30%, które zapłaciłem. W identycznej sytuacji TUI oddało znajomym całą kasę.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mariusz2712
mariusz2712
mariusz2712
25.10.2021, 17:34:58 via Android
  • 11
@roso122 tylko w itake rząd nie wpakował 1,8 miliarda euro jak Niemcy w TUI. Dlatego mogą sobie pozwolić na takie zachowanie oraz na początku sezonu ceny poniżej zakupu. Niby fajnie dla nas klientów ale po upadku konkurencji byłby podwyżki i odbijanie sobie strat.
  • Odpowiedz
Peter_Sinclair
Peter_Sinclair
Peter_Sinclair
25.10.2021, 21:42:25
  • 0
w takim razie przepada mi to 30%, które zapłaciłem


@roso122: Ubezpieczenie od rezygnacji i Covid-19 jest w Itace. Możesz zrezygnować w każdej chwili przed wylotem i masz 100% zwrotu. Ubezpieczenie kosztowało mnie w tym roku 400zł za dwie osoby.
  • Odpowiedz
EliG
EliG
EliG
25.10.2021, 12:49:17
  • 14
Popatrzyłem na zdjęcia i od razu przypomniał mi się wyjazd sprzed roku. Taki sam syf na All Inclusive. I teraz mam nauczkę. Jak all incusive to tylko w Egipcie/Tunezji/Maroku/Dominikanie i tylko w 5 gwiazdkach. Tam to ma sens z powodu różnicy lokalnych zarobków i naszych zarobków. Tam dolar dla pokojówki i pokój lśni. Kraje europejskie jak Hiszpania (tegoroczna) czy Grecja (zeszłoroczna) to syf a nie all inclusive. Najlepiej brać śniadania i
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

teh
teh
Autor
25.10.2021, 17:36:27 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@EliG: Teraz już wiem, plusem wyjazdu było że z żoną spotkaliśmy dwie urocze starsze panie które polecały nam takie kierunki plus promy podobno są super sprawa.
  • Odpowiedz
pianinka
pianinka
pianinka
25.10.2021, 18:45:37
  • 1
Najlepiej brać śniadania i obiadokolacje.


@EliG: Racja, ale z tym się nie zgodzę, lecieć do innego kraju, żeby cały dzień w siebie wpychać hotelowy syf, kiedy dookoła jest mnóstwo smacznych i fajnych lokalnych knajpek?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 7
  • Strona 1 z 7
  • >

Hity

tygodnia

Znalazł wojskowe dokumenty na działce. Policja przeszukała jego dom bez nakazu.
Znalazł wojskowe dokumenty na działce. Policja przeszukała jego dom bez nakazu.
2552
Flippowanie uznane za działalość gospodarczą:)
Flippowanie uznane za działalość gospodarczą:)
2370
Atak kuriera DHL
Atak kuriera DHL
2434
Dość tej chorej zmiany czasu, tylko czas letni!
Dość tej chorej zmiany czasu, tylko czas letni!
2407
Amstaff rzucił się na dziecko. Prokuratura umorzyła śledztwo
Amstaff rzucił się na dziecko. Prokuratura umorzyła śledztwo
2253
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #prawo
  • #europa
  • #ekonomia
  • #gospodarka
  • #4konserwy
  • #heheszki
  • #swiat
  • #historia
  • #policja
  • #neuropa
  • #usa
  • #niemcy
  • #warszawa

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking