Nawet się Janusze na akwenie wodnym nie potrafią zachować
Statki o dużej prędkości powinny pozostawiać innym statkom akwen zapewniający im możliwość zachowania kursu oraz swobodę manewrowania. nie mogą one żądać, aby inne statki ustępowały im z drogi, a zamiar mijania lub wyprzedzania powinny sygnalizować we właściwym czasie.
Małe statki powinny ustępować z drogi innym statkom. Małe statki, czyli przeważnie my, ustępujemy z drogi wszystkim statkom większym niż 20 m, statkom pasażerskim, holownikom,
No ale co w tym takiego wow, przecież co roku to samo w każdym większym mieście w Polsce, niedrożna kanalizacja, wszechobecna betonoza, za dużo ludzi, za dużo budynków, za dużo wszystkiego na raz to woda nie ma gdzie znaleźć ujścia. Przyzwyczajcie się bo to będzie coraz gorzej.
@Lofi_Mrufka: Kwestia projektowania odwodnień wygląda następująco: Projektanci projektują przepustowość na podstawie średniej zakładanej ilości opadów. Słowo klucz: średniej. Ostatnio nawet miałem rozmowę z projektantem na ten temat. Oni doskonale wiedzą, że przy oberwaniu chmury instalacje będą niedrożne w wszystko będzie zalane, ale mają to w poważaniu. Ważne, że projekt jest zgodny z prawem budowlanym, ma wszystkie uzgodnienia i wywalone. Niektórzy są tak bezczelni, że się śmieją z tego, a kasa
Komentarze (198)
najlepsze
Statki o dużej prędkości powinny pozostawiać innym statkom akwen zapewniający im możliwość zachowania kursu oraz swobodę manewrowania. nie mogą one żądać, aby inne statki ustępowały im z drogi, a zamiar mijania lub wyprzedzania powinny sygnalizować we właściwym czasie.
Małe statki powinny ustępować z drogi innym statkom. Małe statki, czyli przeważnie my, ustępujemy z drogi wszystkim statkom większym niż 20 m, statkom pasażerskim, holownikom,
- mówi lotniskowiec USS Dwight Eisenhower, zmieńcie natychmiast kurs!
- tutaj latarnia morska, walcie się.
#pdk