Kampania promująca szczepienia. Pieniądze popłynęły m.in. do Rydzyka
Kampania informacyjna "#SzczepimySię" kosztowała co najmniej 25 mln złotych - pisze press.pl za danymi Centrum Informacyjnego Rządu. Pieniądze za emitowanie reklam promujących akcje otrzymała m.in. Fundacja Lux Veritatis związana z o. Tadeuszem Rydzykiem. Część mediów nie otrzymało nawet...
WirtualnaPolska z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 50
Komentarze (50)
najlepsze
@Danuel: Najśmieszniejsza była wielka panika o "ustawę 447". Ustawa przegłosowana, i wykonany ten raport - luty 2020. O, tutaj link: https://www.state.gov/wp-content/uploads/2020/02/JUST-Act5.pdf
I co? I gówno, nagle wszyscy krzykacze zapomnieli. A tak Polska miała stracić miliardy i być obwiniana o holokaust. Eh.
No i oczywiście nie zmieniło to w żaden sposób narracji, dalej "Żydzi atakujo Polske" i chcą majątek zabrać. Teraz
P.S.: nie sądziłem, że kiedyś napiszę cokolwiek pozytywnego o pieniądzach dla rydzego.
Także dawanie mu jeszcze kasy za namawianie emerytów to chu..a na wielu poziomach....
Koszt kilku ławek albo dwóch przystanków autobusowych.
"Założona przez ojca Tadeusza Rydzyka fundacja otrzymała 400 tys. złotych. Tyle samo uzyskała również Fratria, wydawca tygodnika "Sieci" i portalu wpolityce.pl. 200 tys. złotych trafiło natomiast do Wirtualnej Polski." 400 tys na reklamę w TV Trwam i Radiu.
"Najwięcej trafiło do agencji Interprima za kampanię w mediach społecznościowych. Umowa w tym
Tak jakby nie rozumiem tutaj rewelacji z Rydzykiem a to sugeruje tytuł i miniaturka. Wiem, że po prostu takie akcje się lepiej sprzedają ale doczytując artykuł dochodzi się do innych wniosków.
,
Jeśli miałbym się do czegoś