Wczoraj trafiłem na ten kanał i obejrzałem 20 minutowy skrót wszystkich problemów które miał autor z salonem Skody.
Polecam, ciężko uwierzyć, że to prawda. Najciekawszy fragment - sprzedawca obiecał ubezpieczenie na poziomie 3 tys złotych, po kupnie zaproponowali 5 tys. Różnica wynikała z tego, że auto nie miało drugoego zabezpieczenia. Sprzedawca wcisnął więc dodatkowy 'alarm' i udało się zbić cenę.
Po kilku dniach auto zaczęło wyć całą noc i autor nie mógł
@ATAT-2: czyli sprzedawca oszukał gościa na ubezpieczeniu a nieoryginalny alarm jest przyczyną usterki bo jakiś czesiek podłączył nie to co trzeba, sprzedawcy cwaniacy chroń nas panie od nich
@slane: sam sobie wracaj do trabanta, ja zostaję przy mojej bezawaryjnej hybrydzie also z ostatniej chwili: VW Golf 8 Hit By Another Software Glitch, 56,000 Cars Recalled
>Większość elektroniki która obecnie jest ładowana znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa
zwłaszcza gdy walczysz z kierownicą aby ominąć studzienkę albo rowerzystę, albo samochód robi nagłe hamowanie bo widzi szlaban albo próbujesz ominąć zaparkowany samochód na osiedlu. naprawdę da się jeździć też bez tego. no i
Problem nie dotyczy raczej tylko Skody, a całego VAGa, bo takie systemy multimedialne robi się "generyczne", jedynie logo/motyw wybierane są na podstawie VINu. Nie mniej jednak, gratulację VAGowi świetnego softu w radiu xD.
@Namyslaw: PSA miało fajnego buga, jak brakowało masy na jednym pinie to obraz w radio miał logo tej drugiej marki i obraz był do góry nogami xD Na mirko ktoś postował jakiś czas temu
@echelon: Nie jest bardziej skomplikowana, tylko tak właśnie wygląda - dostajesz radyjko MIB2 2,5 czy 3 jak właśnie w najnowszych chyba Octaviach, Kamiqach i tam jeszcze czymś i je po prostu podpinasz, a następnie aktywujesz funkcje kodami. Gdyby mieli klepać inny sprzęt do każdego modelu to by zbankrutowali.
Tak samo np. z nawigacją - kiedyś to był dodatkowy moduł i w ogóle "Mapy na rok za jedyne 200€, nawigacja za 1500€".
@loyboy: Dlatego lepiej kupić hondę, w której w sportowej wersji nie możesz za mocno z niej korzystać, bo w type R od dwóch lat się #!$%@?ą skrzynie xD
Albo mazdę z tak inteligentnym lusterkiem, że byle łajza może się wpiąć w CAN i sobie odblokować auto, stąd też taka plaga kradzieży. No i przez drogie części.
To może nową tojotkę? Dlaczego nie, w końcu masz: kompakt, większy kompakt, kompakt-crossover, mniejszą od
@Kowal13: mam ten sam albo zbliżony model w Kodiaqu. Czasem mam to samo ale u mnie szybko mija. Czy masz podpięty telefon do auta? U mnie tylko wtedy to występuje. Zapytam kontrolnie - próbowałeś twardo zresetować? Trzeba dtługo (tak chyba z 15 sekund) trzymać przycisk włączania radia. Z jednym się zgadzam - czasem ta elektronika nie działa tak jak powinna.
@XcichociemnyX: Pierwszego właściciela raczej już nie bardzo będzie to interesować, chyba że jest typ typem, który jeździ aż się to auto rozpadnie (✌゚∀゚)☞
@plpi2018: Dobrze prawisz, szczegolnie z pytaniem czy telefon podlaczony. W nieco starszej Fabii tez nieraz moglem sobie krecic regulatorem glosnosci i nic sie nie dzialo, to bylo wtedy gdy mialem puszczona muzyke z telefonu przez Bluetooth. Bylo to internetowe radio. Jesli tracilo zasieg to nie moglem regulowac glosnosci. I oczywiscie twardy reset. Ciekawe czy op tego probowal.
Zaraz zlecą się znaffccy co nowy samochód widzieli tylko w reklamie i zaczną wychwalać swoje 20 letnie trupy ( ͡°͜ʖ͡°) Kiedyś nowe samochody też się sypały, tylko nie było Internetów i poza właścicielem i znajomymi nikt o tym nie widział.
@pdt_87: Za późno, już możesz wydedukować że królem aut to jest 20-30 letni gruz, bo jeździłeś na fryturze i się nie psuł, co z tego, ze w specyfikacji miał wpisane "0-100: tak" i potrafiły się zblokować koła jak nie była to "klasa premyjum"
@molksiazkowy1111: Nie dość, że niewyraźnie to jeszcze z błędem ortograficznym :) Chciałeś napisać, że auta są relatywnie tańsze lub że są tańsze w stosunku do pensji. Ale to też ci nie wyszło :) Może chciałeś napisać, że teraz pensje są wyższe, ale tego również nie zrobiłeś. Cóż - wróć, kiedy nauczysz się pisać.
@OnufryZagloba: radio można wymienića ni nie jest niezbędnym elementem pojazdu, spokojnie autem możesz się poruszać bez radia, nie naciągniesz tego do wady istatnej @Holyto: też nie, kupujący dosteł to co było oferowane, ale się zepsuło
prawo to nie chłopski rozum, jak bardzo bym chciał w takiej sytuacji #!$%@?ąc to auto i oddac do dilera to nie ma na to szans.
Z mercedesem za ponad bańke z dożo powazniejsza wadą zagrażająca
Kupiłem nową Octavie 2 miesiące temu. Przy 2tys. km przebiegu rozsypała mi sie skrzynia biegów. Naprawa 2 tyg, wada fabryczna. Samochód zasteoczy obowiazuje tylko do 3 dni roboczych, do tego czasu masz sobie znaleźć jakieś na własną ręke. Własnie walczę z ubezpieczeniem o zwrot kosztów.
@Login_wykop: Reczna. Ktoregos wieczora ruszalem ze skrzyowania, zgrzyt i skrzynia sie przyblokowala, ciezko bylo nawet zepchnac na pobocze. Sam lewar chodzil bardzo luzno i nie dalo sie wyczuc "rynienek" do wrzucenia biegu.
Laweta do serwisu. Serwis sprawdzil olej, podobno wygladal jak po 60tys, pelno opilkow ale po probnej przejazdzce dalej cos sie dzialo, wyglada jakby farbycznie bylo cos nie dokrecone w skrzyni i powstawalo tarcie, kontrola jakosci z tasmy fabrycznej tego
Komentarze (426)
najlepsze
Polecam, ciężko uwierzyć, że to prawda. Najciekawszy fragment - sprzedawca obiecał ubezpieczenie na poziomie 3 tys złotych, po kupnie zaproponowali 5 tys.
Różnica wynikała z tego, że auto nie miało drugoego zabezpieczenia. Sprzedawca wcisnął więc dodatkowy 'alarm' i udało się zbić cenę.
Po kilku dniach auto zaczęło wyć całą noc i autor nie mógł
also z ostatniej chwili: VW Golf 8 Hit By Another Software Glitch, 56,000 Cars Recalled
zwłaszcza gdy walczysz z kierownicą aby ominąć studzienkę albo rowerzystę, albo samochód robi nagłe hamowanie bo widzi szlaban albo próbujesz ominąć zaparkowany samochód na osiedlu. naprawdę da się jeździć też bez tego. no i
@slane: zwłaszcza dotykowe panele, w których fizycznie nie da sie wyczuć przycisków i których nie da sie bezpiecznie używać podczas jazdy.
polecam obejrzeć poniższy test ID.3 - nie dość, że cały kokpit jest na sensorach i dotyku, to na dodatek system wysypał się podczas testowania (6:04)
największym absurdem nowych samochodów jest to, że te systemy dotykowe ładowane do aut za 100k
Nie mniej jednak, gratulację VAGowi świetnego softu w radiu xD.
Gdyby mieli klepać inny sprzęt do każdego modelu to by zbankrutowali.
Tak samo np. z nawigacją - kiedyś to był dodatkowy moduł i w ogóle "Mapy na rok za jedyne 200€, nawigacja za 1500€".
Nie kupuj Audi bo cię wyruchają na wymyślonych naprawach
Nie kupuj Mercedesa bo to złodzieje
itp itd
Dlatego lepiej kupić hondę, w której w sportowej wersji nie możesz za mocno z niej korzystać, bo w type R od dwóch lat się #!$%@?ą skrzynie xD
Albo mazdę z tak inteligentnym lusterkiem, że byle łajza może się wpiąć w CAN i sobie odblokować auto, stąd też taka plaga kradzieży. No i przez drogie części.
To może nową tojotkę?
Dlaczego nie, w końcu masz:
kompakt,
większy kompakt,
kompakt-crossover,
mniejszą od
I oczywiscie twardy reset. Ciekawe czy op tego probowal.
Kiedyś nowe samochody też się sypały, tylko nie było Internetów i poza właścicielem i znajomymi nikt o tym nie widział.
@molksiazkowy1111: Nie dość, że niewyraźnie to jeszcze z błędem ortograficznym :)
Chciałeś napisać, że auta są relatywnie tańsze lub że są tańsze w stosunku do pensji. Ale to też ci nie wyszło :)
Może chciałeś napisać, że teraz pensje są wyższe, ale tego również nie zrobiłeś.
Cóż - wróć, kiedy nauczysz się pisać.
Wada musi być istotna, nikt nie przyklepie niedziałającego radia w samochodzie jako wady istotnej
@Holyto: też nie, kupujący dosteł to co było oferowane, ale się zepsuło
prawo to nie chłopski rozum, jak bardzo bym chciał w takiej sytuacji #!$%@?ąc to auto i oddac do dilera to nie ma na to szans.
Z mercedesem za ponad bańke z dożo powazniejsza wadą zagrażająca
Reczna.
Ktoregos wieczora ruszalem ze skrzyowania, zgrzyt i skrzynia sie przyblokowala, ciezko bylo nawet zepchnac na pobocze. Sam lewar chodzil bardzo luzno i nie dalo sie wyczuc "rynienek" do wrzucenia biegu.
Laweta do serwisu. Serwis sprawdzil olej, podobno wygladal jak po 60tys, pelno opilkow ale po probnej przejazdzce dalej cos sie dzialo, wyglada jakby farbycznie bylo cos nie dokrecone w skrzyni i powstawalo tarcie, kontrola jakosci z tasmy fabrycznej tego