Cyberpunk 2077 wygenerował 609 milionów dolarów w 2020 roku
Total digital video game revenue on PC, consoles, and mobile devices in 2020 was almost $127 billion, an increase of 12% compared to 2019. Of that total, $73.8 billion went to mobile platforms, $33.1 billion to PCs, and $19.7 billion to consoles. 78% of all revenue, that is 98.4 billion...
shamir-roshan z- #
- #
- #
- #
- #
- 216
Komentarze (216)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@UFC_Jest_W_Dupie: Wiem że Gwint to nie to samo co FPS, ale same mechaniki typu matchmaking, security, itp. mają tam ogarnięte, więc połowa sukcesu jest. Oni chyba robili Gwinta, czy może jakaś zewnętrzna firma?
Nie ma aż takiej tragedii.
FTFY
Komentarz usunięty przez moderatora
1.Przy wybieraniu innych wyborów w fabule nie zmienia się nawet to co mówią bohaterowie! Masz 2,3 opcje na które reakcja jest taka sama. Wybory to czysta fikcja.
2. System RPG... Po 40h wydałem kilka punktów do statystyk głównych (ot np siła, by kraść lepsze auta) a tych drugich nie
@BQP: pamiętam jak gnoili za to fallouta 4 5 lat temu na łamach popularnego serwisu tvgry, nawet zrobili o tym 20-minutowy materiał, czekam na taki sam o cyberpunku :D
Ciekawe ile zysku.
I kiedy kolejny dobry rok..
btw. Patrząc na ten ranking to wychodzi że nie opłaca się AAA robić, tylko jakiś syf mobilny i go agresywnie reklamować.
@graf_zero: to już od paru lat, przecież tak działa cała azja - wypuszczają jakąś gierke #!$%@?ą mikropłatnościami i później w zasadzie przejmują cały internet reklamami w każdym możliwym miejscu
widocznie ludzie są głupi i to działa
@graf_zero: No zaskoczył mnie ten ostatni trend mobilnych popierdółek :) Siedzę w tym "od środka" obecnie i przyznam szczerze, że system "produkcyjny" był dla mnie zaskakujący :)
Grę się robi w tydzień, max dwa, potem się robi reklamę za $100-$200 i patrzy ile kosztowało "kupienie" jednego użytkownika (czyli wydaliśmy $100, grę zainstalowało 300 ludzi, czyli koszt zakupu jednego klienta to $0.33). Potem śledzimy
Komentarz usunięty przez moderatora
@Krabowski: 2mld rocznie przychodu to i tak za malo na taka wycene jak jest obecnie, pekao robi 2mld zysku netto a wycena 17mld.
Czyli to prawda, kazdy ma inny gust.
Komentarz usunięty przez moderatora