Zero Waste według serwisu HP
W zeszłym tygodniu zakupiłem drukarkę HP. Podczas pierwszej konfiguracji doszło do uszkodzenia cartridge'a startowego. Zrywając folię ochronną z cartridge'a zerwała się także elektroniczna taśma. Pomyślałem, że to nie problem bo miałem już zakupiony nowy oryginalny cartridge. Zamontowałem...
1adrwro86 z- #
- #
- #
- 309
Komentarze (309)
najlepsze
Jak dziadoską politykę obsługi klienta trzeba miec żeby olać klienta który nie jest w stanie rozwiązać problemu inaczej?
Komentarz usunięty przez moderatora
@Snuffer89: pewnie cena, jak w przypadku większości osób. Ludzie nie sprawdzają kosztów eksploatacji, tylko patrzą na cenę drukarki, a tą akurat HP z reguły ma bardzo atrakcyjną. A, no i są tacy co rzeczywiście drukują kilka stron/msc - dla nich to też może być dobry wybór.
Niby jest jeszcze Epson ale... Nie każda ich drukarka ma airprint, no i powodzenia jak nie ma ekranu - koszmar jeśli chodzi o konfigurację sieci bezprzewodowej. W dodatku Epson ma paskudny zwyczaj usuwania ze swoich stron oprogramowania do łączenia się z WiFi w wypadku ciut starszych urządzeń [podstawowy sterownik USB
No i Szajsung - dobrze dla nas klientów, że pozbyli się działu drukarek bo o ile na początku były świetne, to pod koniec robili złom. Pewnie dlatego HP kupiło :D
Powiedziałem sobie, że to gówno HP mi już nigdy nie wiedzie do firmy.
Teraz mam Brother i Canony. Jestem całkiem zadowolony.
Tak samo miałem z rodzicami, którzy drukowali raz na ruski rok, ale jak już chcieli coś drukować, to musieli kupić nowe tusze. Teraz mają laserową HP (czarno-białą) i od dwóch lat jeszcze
Komentarz usunięty przez moderatora