Zero Waste według serwisu HP
W zeszłym tygodniu zakupiłem drukarkę HP. Podczas pierwszej konfiguracji doszło do uszkodzenia cartridge'a startowego. Zrywając folię ochronną z cartridge'a zerwała się także elektroniczna taśma. Pomyślałem, że to nie problem bo miałem już zakupiony nowy oryginalny cartridge. Zamontowałem...
1adrwro86 z- #
- #
- #
- 309
Komentarze (309)
najlepsze
Ogólnie omijać HP szerokim łukiem, póki co używam Epson z napełnymi zbiornikami i wszystko ok
Cena zakupu nowej drukarki.
Dobry pomysł dla kogoś kto chce kupić, wydrukować trochę i #!$%@?ć drukarkę.
Bo jeśli ktoś chce używać dłużej to HP powinien omijać.
Duża awaryjnosc. No i te tusze. Drogie i problematyczne ...
@rydzo:
tusze sa tanie... placisz ~120 zeta i masz jakies pol litra oryginalnych tuszy :)
Od czasu mojej pierwszej i ostatniej drukarki (w sumie urządzenia wielofunkcyjnego) - nigdy więcej HP, czego i sobie i Wam wszystkim życzę. Należy mieć tę pseudo firemkę poniżej pleców, tak jak HP
mogłeś skorzystać z prawa do zwrotu w ciągu 14 dni.
Mogłeś też nie korzystać z gwarancji producenta, a rękojmi - wtedy to x-kom odpowiada przed Tobą i nie interesuje Cię co serwis HP tam pierdzi.
Jak 14 dni minęło nadal możesz skorzystać z prawa do rękojmi - najlepiej idź do Rzecznika Praw Konsumentów w Twoim mieście, jak nie czujesz się na siłach samemu to ogarniać :)
@sirobert:
Nie, pojdzie do serwisu HP i ten serwis naprawi sprzet po bozemu. Fabrycznie nowy tusz startowy to nie jest sc-fic... zapewne takie rzeczy ogarnie nawet regionalny sprzedazy z HP... Co nie zmienia faktu, ze w serwisie HP nie zaproponuja
Jak drukarka to KAŻDA, BYLE NIE HP