Samsung gwarancja lodówki
To jest odpowiedz od SAMSUNGA lodówka padła po 4 tyg , proces niestety trwa 3 tyg już - to jestem w stanie zrozumieć ale to ze ja mam ponownie pokrywać koszty transportu / instalacji i różnicy w cenie - obecnie 500zl więcej - jest kpiną. Przestrzegam
ola-ch z- #
- #
- 54
Komentarze (54)
najlepsze
Poczytaj co to jest rękojmia i czym się różni od gwarancji. Pozdrawiam
Natomiast rękojmia to ustawowy obowiązek sprzedawcy. Wszystko doczytasz w kodeksie cywilnym.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ostatnio Wykop to gorzkie żale na wszelkiej maści sprzedawców/serwisy.
Zacznij od przeczytania gwarancji. Istnieje szansa, że znajdziesz tam taki zapis.
Poza tym od takich spraw jest Rzecznik Praw Konsumenta
Mieszasz pojęcia (lub naprawdę nie ogarniasz): PRZEDŁUŻONA gwarancja rzeczywiście rozpoczyna się po 2 latach, bo przedtem obowiązuje STANDARDOWA (zgodnie z Prawem Konsumenckim).
@krissrusz @ola-ch Rekojmia! Piszesz list do sklepu gdzie kupilas, ze popsula ci sie lodowka. I wylaczasz telefon. Maja 2 tygodnie. Ich problem.
A Samsung to kawal ch..a z gwarancjami. Poczytajcie sobie na czym polega