Flixbus anuluje przejazdy i nie chce zwrócić środków.
hej, chciałbym Was ostrzec przed firmą przewozową Flixbus która anuluje przejazdy mniej niż 24h przed odjazdem. Anuluje, i nie chce później zwrócić pieniędzy pomimo że wypełniłem wniosek o ich zwrot. Po kolei: 1 najpierw przychodzi sms że odwołują przejazd. 2. Wchodzę w link i wypełniam...
panpytanie z- #
- #
- 94
Komentarze (94)
najlepsze
Zrób to i wróć do nas za dwa tygodnie, zobaczymy co napiszą.
Oczywiście, że w
"Prosimy o informacje zwrotną czy takie rozwiązanie jest dla Ciebie odpowiednie"
Wystarczy w odpowiedzi napisać, że nie zgadzasz się na taką formę i chcesz zwrot pieniędzy na konto. Następnie należy podać dane konta, z którego opłacałeś przejazd. Na zwrot czekałem jakoś 2
Z drugiej strony i tak fajnie, że teraz jest możliwośc by oddali kasę.
Nigdy więcej z tego gówna nie skorzystam.
To może ja odpowiem na pytanie zadane na koniec znaleziska:
Odpisać w mailu, że jednak chcesz kasę. Nie dziękuj.
Więc po co gówno aferę kręcisz?
@panpytanie Ty przeczytałeś tego maila dokładnie? Piszą przecież, że możesz albo dostać voucher natychmiast, albo pieniądze, tyle że pewnie dopiero w ciągu kilku tygodni i proszą o informację zwrotną.
Napisz że prosisz o zwrot pieniędzy i tyle, w czym problem?
Maila faktycznie napisali tak, że mocno sugerują wybranie vouchera, ale nigdzie nie jest napisane, że nie możesz prosić o