Witam, właśnie wydałem swoją pierwszą grę na Androida, po niecałym miesiącu nauki silnika unity oraz c#, wykorzystałem wolny tydzień w pracy i tak oto w 7 dni udało mi się stworzyć Demolition Ball Breaker(Plus dwa dni teraz na update po testach).
https://play.google.com/store/...
Może zacznę od tego, że 4 lata służyłem w wojsku, gdy w tym roku przypomniała mi się moja zajawka na programowanie z liceum. Postanowiłem, że wojsko nie jest mimo wszystko miejscem dla kreatywnej osoby ¯\_(ツ)_/¯ i tak rzuciłem to korpo. Obecnie nie pracuję w IT, ale cały czas poszerzam swoje zdolności, nauczyłem się sam podstaw javy(ukończyłem darmowy kurs z uniwersytetu Helsinki – polecam gdyby ktoś chciał zacząć przygodę z programowaniem).
Szukałem jakiś drobnych zleceń, ale stwierdziłem, że trzeba coś zrobić, bo nigdy tej cholernej pracy w it nie znajdę, dlatego poszedłem w kierunku frontendu.
W lipcu udało mi się ogarnąć darmowe zdalne praktyki w jednej z firm zajmującej się web developmentem. I tak po godzinach normalnej pracy, pomiędzy ogarnianiem mieszkania, psa i spędzania czasu z kobietą, klikałem sobie w klawiaturę ucząc się frontendu.
W połowie sierpnia, trafiłem na jakiś film na yt o unity i z rozpędu stwierdziłem, że też zrobił bym grę.
I tak po niecałym miesiącu nauki, 2 odrzuconych projektach(pomysły są świetne, ale do 50 bym ich nie skończył), udało mi się w tydzień stworzyć prostą grę zręcznościową na androida.
Zachęcam do sprawdzenia, sensowa krytyka oraz pochwały mile widziane .
Potato out!
P.s: w grze występują reklamy, liczę, że będę w stanie z zarobionych pieniędzy kupić chociaż drugi monitor, albo jakiś używany laptop (nawet nie wiecie ile problemów było z moją cegłą przy tym projekcie (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻)
Komentarze (45)
najlepsze
Inny problem
view network connections
full network access
Reklamy czy statsy?
@UglyPotato: Tylko nie klikaj w reklamy z własnych urządzeń żeby bana nie wyłapać ( ͡° ͜ʖ ͡°)