Wykop! Zróbmy coś z Glovo!
Zróbmy coś z Glovo. Zarejestrowałam się przez aplikację i złożyłam zamówienie w Biedronce. Zostało przyjęte i miało przyjechać następnego dnia między godz. 12 a 13. O godzinie 12:12 zadzwonił do mnie miły pan z informacją, że zamówienie zostało anulowane, bo uwaga, zamówiłam za dużo rzeczy.
ZgRyWARKA z- #
- #
- #
- 268
Komentarze (268)
najlepsze
Nie ma znaczenia, że to tylko 6zł karna opłata za to że poszedł chargeback i reklamację musi rozpatrywać za nich bank będzie ich kosztowała ponad 100zł (i to nie zależnie od wyniku reklamacji oraz kwoty jaką pobrali).
A pójdzie takich chargebacków kilka i całkiem zablokują im płatności.
Tylko w ten sposób można nauczyć czegoś nieuczciwą firmę.
A brak limitu obowiązuje klientów, kurierzy mają limit 8 czy tam 9kg i przy przekroczeniu powinni (bo patrz wyżej) dostać premię do zarobków lub dodatkowego kuriera(-ów) aż do rozdzielenia zamówienia na paczki do tego limitu.
Ogólnie w tej firmie jest jeden wielki
Po drugie - jak płaciłaś kartą, to po prostu złoż w banku reklamację typu Chargeback.