Wykop! Zróbmy coś z Glovo!
Zróbmy coś z Glovo. Zarejestrowałam się przez aplikację i złożyłam zamówienie w Biedronce. Zostało przyjęte i miało przyjechać następnego dnia między godz. 12 a 13. O godzinie 12:12 zadzwonił do mnie miły pan z informacją, że zamówienie zostało anulowane, bo uwaga, zamówiłam za dużo rzeczy.
ZgRyWARKA z- #
- #
- #
- 268
Komentarze (268)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
sra na klientow na kolorowo
(✌ ゚ ∀ ゚)☞
Deszczu nie było, a doliczyli sobie 4 zł więcej, do pizzy, którą od pięciu lat kupuję za 35 zł, bo jak powiedziała laska na supporcie "ceny są zmienne i musiał pan to przeczytać i zaakceptować".
Pięć lat płacę w tej pizzeri 35 zł, ale wg glovo kucharzowi np. nagle się dwie garści boczku więcej na placka
"Czasami cena produktu może się różnić od wskazanej w aplikacji. Jeśli różnica wynosi mniej niż 30%, Glovo automatycznie przystąpi do zakupu produktu. Zaktualizowaną cenę artykułu zobaczysz, kiedy kurier prześle paragon zakupu."
Oczywiście to jest FAQ a nie regulamin, osoby zainteresowane powinny poszukać regulaminu.
To tak jakby McDonald's specjalnie dla glovo proponował wyższe ceny burgerów ze stałej oferty. Magia! ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
Zamawiam też z DirectBistro, bo tylko tam jest dowóz z mojej ulubionej burger knajpy, ale samej apki nie polecam. Gdyby coś było nie tak to nie ma żadnego do nich kontaktu. Nic. Ani maila, ani numeru telefonu. Maile od nich lecą z "noreply", też bez żadnych danych kontaktowych. Więc gdyby
Tutaj albo pyszne albo bezposrednio z restauracji (kiedys pyszne sie oplacalo aktualnie bezposrednio duzo taniej)
A nikt się nie skrzyknie w jakąś grupę poszkodowanych i nie pójdzie do sądu, bo każdy stracił "tylko" 6 złotych. Na sam bilet