Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że ta "zapowiedź" na E3 była tylko po to aby przykryć rozczarowanie po średnim Falloucie 4 i zakładaną z góry porażką jaką będzie zapowiadany wtedy Fallout 76.
Wbrew pozorom to może być dobra wiadomość. Według pierwszych informacji, TES6 powstawał na Creation Engine, silniku Skyrima, który wywodzi się jeszcze z czasów j------o Morrowinda. Niby bardzo wiele czasu minęło i z pierwotnego silnika powinno pozostać tam niewiele, ale wciąż widać jego prymitywne ograniczenia, jak konieczność implementacji wnętrz jako osobne mapy. Jeżeli dwa lata po premierze teasera mówią nam że na jakiekolwiek szczegóły mamy poczekać parę lat, to może Bethesda zdecydowała się
Za parę lat? Jak to się będzie miało do silnika gry, nawet jeśli go zmodyfikują to już w Skyrimie czy Fallout 76 wygląda przedpotopowo, niby jak to ma wyglądać za kilka lat przy grach na nowe konsole.
@frikuu: strzelam że to właśnie jest problemem, skumali że ten silnik na siłę zaadaptowany pod multi w f76 nie daje rady (nie wiem jak TES Online, nie orientuję się) i muszą mieć nowy, bo nie zdziwię się jakby TES6 też miało mieć coś wspólnego z rozgrywką sieciową, nawet jeśli nie w związku z główną linią fabularną, to pobocznie. Pomijając inne aspekty tego archaicznego dziś silnika. Może ktoś w końcu powiedział
@bregath: biorac spadkowy poziom jakosci TESow, to ja bym sie zastanowil nad kwestia nadziei. A zabawniej byloby, gdyby po tych kilku latach dalej dlubali gre na swoim marnym silniku ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (12)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora