W lutym 2020 r. Pojawiła się witryna flyairsinai.com. Nagle ktoś miał możliwość rezerwacji lotu Air Sinai. Pasażerowie mogą wybrać jeden z codziennych lotów bez konieczności wysyłania e-maili tam iz powrotem do kogoś w biurze Air Sinai. Mogą nawet korzystać z kart kredytowych.
Chociaż można to postrzegać jako oznakę wzrostu ciepła między Izraelem a Egiptem, przejrzystość nie jest całkiem dobra. Witryna opisuje się jako biuro podróży innej firmy. Nie ma na liście informacji
W 1979 r. Izrael i Egipt podpisały historyczny traktat pokojowy, nadzorowany przez Stany Zjednoczone, który zainaugurował stosunki dyplomatyczne między tymi dwoma krajami i uczynił Egipt pierwszym narodem arabskim, który uznał państwo Izrael. Air Sinai, założony w 1982 r., Spełnia warunki traktatu, które musiały zostać wprowadzone w życie w ciągu trzech lat od podpisania: oba kraje muszą utrzymywać aktywne cywilne trasy lotnicze - co oznacza, że zawsze musiał istnieć bezpośredni lot między Izraelem a Egiptem.
Praktycznie cały świat arabski zbojkotował Egipt po traktacie. Ta niechęć doprowadziła do powstania Air Sinai, co pozwoliło Egiptowi na wypełnienie warunków traktatu bez bezpośredniej implikacji EgyptAir. Air Sinai korzystało z pilotów EgyptAir, samolotów i stewardes, którzy działali na podstawie umowy leasingu, co w rzeczywistości oznaczało brak różnicy między obiema liniami lotniczymi, z wyjątkiem papierowej. Nadal zachowano ostrożność: brak jakichkolwiek zewnętrznych logo na samolotach zapewnił lotowi pewną prywatność, a wielu zastanawiało się, czy egipskie wojsko pilnuje podróżujących między dwoma krajami. Ambasador Kurtzer powiedział, że nie byłby zaskoczony, gdyby egipskie wojsko miało jakiś udział w linii lotniczej.
Niechęć oznaczała także ekstremalną prywatność wokół istnienia Air Sinai. Przez większość swojej historii każdy, kto szuka online biletów między Kairem a Tel Awiwem, znajdzie wiele opcji dla linii lotniczych oferujących loty pośrednie z postojami w miejscach takich jak Amman, Jordania lub Stambuł, Turcja. Mogą znaleźć kilka odniesień do bezpośredniego lotu obsługiwanego przez linię lotniczą o nazwie Air Sinai, ale każda próba rezerwacji zakończy się komunikatem do biura podróży lub bezpośredniego kontaktu z linią lotniczą.
Komentarze (2)
najlepsze
Chociaż można to postrzegać jako oznakę wzrostu ciepła między Izraelem a Egiptem, przejrzystość nie jest całkiem dobra. Witryna opisuje się jako biuro podróży innej firmy. Nie ma na liście informacji
Praktycznie cały świat arabski zbojkotował Egipt po traktacie. Ta niechęć doprowadziła do powstania Air Sinai, co pozwoliło Egiptowi na wypełnienie warunków traktatu bez bezpośredniej implikacji EgyptAir. Air Sinai korzystało z pilotów EgyptAir, samolotów i stewardes, którzy działali na podstawie umowy leasingu, co w rzeczywistości oznaczało brak różnicy między obiema liniami lotniczymi, z wyjątkiem papierowej. Nadal zachowano ostrożność: brak jakichkolwiek zewnętrznych logo na samolotach zapewnił lotowi pewną prywatność, a wielu zastanawiało się, czy egipskie wojsko pilnuje podróżujących między dwoma krajami. Ambasador Kurtzer powiedział, że nie byłby zaskoczony, gdyby egipskie wojsko miało jakiś udział w linii lotniczej.
Niechęć oznaczała także ekstremalną prywatność wokół istnienia Air Sinai. Przez większość swojej historii każdy, kto szuka online biletów między Kairem a Tel Awiwem, znajdzie wiele opcji dla linii lotniczych oferujących loty pośrednie z postojami w miejscach takich jak Amman, Jordania lub Stambuł, Turcja. Mogą znaleźć kilka odniesień do bezpośredniego lotu obsługiwanego przez linię lotniczą o nazwie Air Sinai, ale każda próba rezerwacji zakończy się komunikatem do biura podróży lub bezpośredniego kontaktu z linią lotniczą.
Problem