Kierowca SUV-a #!$%@?ł jak wściekły, to fakt. Natomiast kierujący białym samochodem, widząc w lusterku zbliżający się z dużą prędkością pojazd, nie powinien w tym momencie wyprzedzać.
@Xardas90: kierowca volvo zaliczył test łosia, ale dwukrotnie oblał test debila. 1. prędkość niedostosowana do warunków 2. hamowanie po całej akcji przed idiotą z białego auta.
A później passat cc wrzuca film do internetu i wykopki jadą po volvo że hamuje przed maską XD i że pewnie był jeszcze daleko przy zmianie pasa tylko leciał 369 km/h i go nie było widać.
@CREATE_USER: Nagrywający licząc po słupkach hektometrycznych jechał jakieś 120 km/h, ten w białym passacie podobnie. Po prawej miał trzy pojazdy na pasie awaryjnym i ludzi poza pojazdami, więc słusznie zjechał na lewy (TIR przed nim też zwiększył dystans przekraczając linię lewego pasa). Najeżdżanie na niego za to, że jakiś debil jedzie ok. 200 km/h i nie jest w stanie wyhamować w sytuacji zagrożenia jest co najmniej nie fair. Kierowca volvo nie
Koleś z Volvo nie przewiduje i, w konsekwencji, nie panuje nad sytuacją. Najwyraźniej nawet nie ogarnął tych trzech samochodów na poboczu. Każdy normalny kierowca widząc zatrzymane pojazdy jest jednak przygotowany na "przygody", a ten nic. Ten biały jest właśnie jednym z elementów takich "przygód", które należy brać pod uwagę.
Na moje oko to ten w SUV'ie leciał szybko i zamiast zwolnić jak ten w białym mu zajechał drogę to planował go wyprzedzić pasem awaryjnym a tu niespodzianka. Na koniec sam stwarza zagrożenie wyhamowując bezmyślnie lewy pas. Gdyby za nimi leciał drugi taki szybki i wściekły to by mogło nie być wesoło.
UWAGA ROBAKI, JADE 200 NA GODZINĘ MACIE OBOWIĄZEK ZOSTAWIENIA MI MINIMUM 200 METRÓW NA MOJE #!$%@?.
Swoją drogą, "super" miał refleks. Passat zrobił manewr bardzo spokojnie, migając wczesniej. Volvo miało dobre 3 sekundy by zwolnić, ale nie PAN KRÓL #!$%@?Ł I MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ. Dopiero w ostatniej sekundzie do #!$%@? tłuka dotarło, że chyba cały wszechświat nie ustępuje mu miejsca.
95% debili na Tubie chyba nie bardzo logicznie rozumuje... Załamały mnie te teksty
Największa zagadka tego filmu: który z kierowców jest większym dzbanem? - Volvo które zapieprza jak głupi (i prawdopodobnie ignoruje wystawiony trójkąt ostrzegawczy), a następnie robi dohamowanie przed maską - Kierowca VW, który pasy traktuje jak własny folwark i zmienia je nawet bez wrzucenia kierunkowskazu.
Jedziesz o 30 kmph więcej niż powinieneś na danym odcinku drogi, ktoś wymusza pierwszeństwo, zjeżdżasz na drugi pas, uderzasz w inne auto. Jedziesz z prawidłową prędkością, ktoś wymusza pierwszeństwo, zjeżdżasz na drugi pas, obcierasz inne auto. Jedziesz o 30 kmph więcej niż powinieneś na danym odcinku drogi, masz wolny pas, jedziesz dalej. Jedziesz z prawidłową prędkością, masz wolny pas, jedziesz dalej.
Oczywiście to jest bardzo uproszczone bo czynników
Czyli winny jest kierowca jadący trochę ponad dopuszczalna prędkość a nie ten, który zajechał mu drogę w momencie gdy nie powinien zmieniać pasa ruchu? xD
@bornTOtrip: Też mnie zastanawia podejście wykopków. Przecież przy zmianie pasa ruchu trzeba ustąpić pierwszeństwa pojazdom, które już na nim są. Koleś w VW klasycznie wymusił pierwszeństwo powodując zagrożenie na drodze.
Chyba nie zaliczył, a fartem nie wpierdzielił się w tych na poboczu. Widać, że w połowie testu samochód stracił przyczepność i systemy go chwile ratowały. Tak, nie zrobił fikołka matołka, ale na placu testowym wpierdzieliłby się w słupki.
zazwyczaj takie akcje się odwalają w miejscu kumulacji wszystkiego xD np. pusta droga, ktoś zalicza poślizg i trafia w jedno jedyne drzewo przy niej.. jakieś przyciąganie?
Komentarze (162)
najlepsze
1. prędkość niedostosowana do warunków
2. hamowanie po całej akcji przed idiotą z białego auta.
@Xardas90: kogo on wyprzedzal? xD
Czas mierzony jutubem, odległości z Google Earth:
- żółta linia - dystans przejechany przez Volvo przez 1 s - 42 m
- czerwona linia - dystans przejechany przez Volvo przez 1 s - 74 m
Średnie prędkości Volvo:
- na żółtym odcinku: 151 km/h
- na czerwonym odcinku: 133 km/h
Tą samą metodą prędkość nagrywającego oszacowałem na 105 km/h.
Pewnie przed hamowaniem Volvo jechało co najmniej
@majk3l: W najlepszym razie (dla Volvo) ukarzą obu, w najgorszym Volvo dostaje po dupie podwójnie.
Czemu tu nie ma jeszcze zdjęcia z czerwona kurtką?
Swoją drogą, "super" miał refleks. Passat zrobił manewr bardzo spokojnie, migając wczesniej. Volvo miało dobre 3 sekundy by zwolnić, ale nie PAN KRÓL #!$%@?Ł I MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ. Dopiero w ostatniej sekundzie do #!$%@? tłuka dotarło, że chyba cały wszechświat nie ustępuje mu miejsca.
95% debili na Tubie chyba nie bardzo logicznie rozumuje... Załamały mnie te teksty
- Volvo które zapieprza jak głupi (i prawdopodobnie ignoruje wystawiony trójkąt ostrzegawczy), a następnie robi dohamowanie przed maską
- Kierowca VW, który pasy traktuje jak własny folwark i zmienia je nawet bez wrzucenia kierunkowskazu.
Jedziesz o 30 kmph więcej niż powinieneś na danym odcinku drogi, ktoś wymusza pierwszeństwo, zjeżdżasz na drugi pas, uderzasz w inne auto.
Jedziesz z prawidłową prędkością, ktoś wymusza pierwszeństwo, zjeżdżasz na drugi pas, obcierasz inne auto.
Jedziesz o 30 kmph więcej niż powinieneś na danym odcinku drogi, masz wolny pas, jedziesz dalej.
Jedziesz z prawidłową prędkością, masz wolny pas, jedziesz dalej.
Oczywiście to jest bardzo uproszczone bo czynników
Tutaj wygląda na to że dopuszczalna prędkość była przekroczona.
I nasuwa się kolejne pytanie. Dlaczego po całym manewrze gość zwalnia przed maską białego?
Biorąc to wszystko pod uwagę, kto jest większym piratem?
np. pusta droga, ktoś zalicza poślizg i trafia w jedno jedyne drzewo przy niej.. jakieś przyciąganie?