Porada roku na oficjalnym forum UPC

Klient skarży się na oficjalnym forum UPC na zwalniający w godzinach szczytu internet. Jaką dostaje odpowiedź od współpracownika operatora?

- #
- #
- #
- #
- 355
Klient skarży się na oficjalnym forum UPC na zwalniający w godzinach szczytu internet. Jaką dostaje odpowiedź od współpracownika operatora?
Komentarze (355)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Wątek jest tutaj:
https://forum.upc.eu/t5/connectbox/temat-byl-juz-na-forum-ale-problem-nie-zniknal/td-p/38108/page/7
@kurlapejter
@besmart93
@buczkog
@commonsense
- prędkość minimalna
- prędkość "zwykle dostępna"
- prędkość maksymalna
Dodatkowo dla heavy userow sprawdzić dostępnymi narzędziami przez jakie węzły dany operator przechodzi i czy mają jakieś "wąskie gardło"
@eragonn14: Nie. W umowie jest prędkość maksymalna, zwykle dostępna i prędkość minimalna.
Gdyby było tak jak piszesz, to każdy dostawca mógłby dowolnie, bezkarnie ruchać klientów, bez względu na pakiet, za który płacą. Po to kupujesz 500MB, żeby mieć parametry lepsze, niż ktoś, kto kupił 300MB,
Chcesz
Niby tak, ale jednak nie do końca.
Klient płaci za 500 a na jednym screenie ma 80, jeżeli nie widzisz tu problemu to cóż...
Ten drugi cymbał mógł jeszcze wspomnieć że Polacy powinni się cieszyć, że dostają od januszy biznesu 2500 zł ,bo w Afryce dzieci głodują , co za dziecinna analogia .
Jeśli chcesz mieć gwarantowane 500 to tylko bez overbookingu, które jest stosunkowo droższe, i którego konsumentom się nie proponuje. Więc nie pisz bzdur.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale z drugiej strony boli mnie dupka, bo oni tu kłócą się o 350 vs 500, a ja chciałbym chociaż mieć możliwość wyboru takiego UPC, podczas gdy jestem skazany wyłącznie na kable od Orange i nie ma dnia, żeby internet mi nie lagował i nie gubił pakietów.
( ͡° ʖ̯ ͡°
Ale pracownik upc przesadził w drugą stronę. 60 mb/s to jest zdecydowanie za mało, jeśli ktoś płaci za internet 500 mb/s. Za takie odpowiedzi to chyba powinien zostać odsunięty od tej roboty bo tylko szkodzi firmie.
A ogólnie to dobrze że nie ma wymogu by była zachowana 100% stała
@Abomination: Kłamią czy klient nie zapoznaje się z umową? Zaden operator nie zapewni przepustowsci na serwery spoza swojej sieci, przeciez nie kontroluje sieci oraz urzadzen innych firm.
"Debil nie wie, że jest debil"?
Minus - nieco mniejszy zasięg.
2.4GHz, komputer pamiętający czasy XP.
Panie, to wolno działa( ͡º ͜ʖ͡º)
**Tytan Pan_Abonent**
ad 1 nie wycofuje sie ze swoich slow ze dla uzytkownika internetu wylapanie roznicy miedzy 350 a 500 jest niemozliwe
sprawdzanie tego co chwile to jakis absurd
MarcinONY
Ekspert
Ja Cię całkowicie rozumiem i mnie wyjaśniać tutaj nic nie musisz.
Mogłeś tylko napisać to w tamtym wątku w sposób "łopatologiczny" aby każdy zrozumiał o co Ci
Ja widzę różnicę między 350 a 500Mb/s w prędkości pobierania np.
Odpisali, że zgodnie z umową tylko całkowity brak internetu sprawia, że można uzyskać zwrot, ale ostatecznie zdecydowali się mi oddać tą kwotę.