@incydent_kakaowy: Jakiś koleś ma kredyt na samochód większy niż ja na dom i mu żyłka skacze, a ja właśnie kupiłem kolejne Auto polecane przez Złomnika i jadę z nim jutro do speca bo mu z miski cieknie – pełen luz! ( ͡°͜ʖ͡°)
Ilość usterek jest tak przytlaczajaca, ze auto powinno pojehac do rzeczoznawcow a nie do serwisu przy salonie. Rozgoryczenie jest zrozumiale, zle niektore uwagi idiotyczne - schowki na butelke za male? Aerodynamika nie taka? To jazdy probnej nie odbyles przed zakupem?
@bl33p33r: Niestety tu byłem trochę pod murem. Z jednej strony nie do końca pozwalał mi stan zdrowia a z drugiej nawet jakby pozwalał to święta i zmiana prawa dot. leasingów. :/ Typowo - polaczek na ostatnią chwilę. To o mnie
@bl33p33r fajny jesteś. Mirkowi wcisneli gówno w salonie, ale to jego wina, bo nie odbył 5 jazd próbnych w 5 różnych salonach. Właśnie utworzyles nowy termin "Janusz zakupu" @Jezdzacysmietnikiem dałeś dupy, bo sprzedali ci szmelc, myślałeś że w salonie z nowymi samochodami dostaniesz nowy samochód? (-‸ლ)
Fajny masz samochód, gratuluje. W ogóle to dziwne, że proponowali Ci odkup, bo przecież właścicielem jest leasing, a Ty tylko użytkownikiem. Zazwyczaj jest gównonastoobchodzi.mp3
@ElManiure: dokladnie. Już wolałbym rowerem jeździć albo na piechotę chodzić niż oplem jeździć w LPG. "Komfort jazdy w Oplu rocznik 2000 niewiele różni się od Audi z salonu". Nie jestem fanem Audi ale takie porównanie jest raczej nie na miejscu.
@ElManiure A ja uważam, że ma trochę racji. Ludzie kupują samochody ponad swoje możliwości finansowe. Z reguły tylko po to by poczuć się bogato, albo komuś zaimponować. Bo przecież jeżdżenie za starym samochodem to wstyd. Ja mam chyba najgorszy samochód ze swoich znajomych. Nikomu w portfelu nie grzebie, ale finansowo idzie mi na pewno nie gorzej. Oni wydają wszystkie oszczędności na samochód, a potem jęczą, że tak chcieliby swój biznes mieć, ale
Chłopie, masz leasing, czyli masz AC, najlepiej jeśli też GAP. Zamawiasz dźwig, spuszczasz złoma z piątego piętra, dzwonisz do ubezpieczyciela i z nim załatwiasz sprawę. Oczywiście z przymrużeniem oka ;), bo spuszczenie go w przepaść będzie bardziej wiarygodne. Zrób to zanim lusterka zewnętrzne zaczną się odklejać od płytki podgrzewającej XD.
@Jezdzacysmietnikiem : To chyba najrozsądniejsza porada jaką tutaj usłyszysz (pod warunkiem że masz GAP). Może jeszcze spróbowałbym pojechać do serwisu niemieckiego. Jesteśmy w UE, więc masz prawo realizować uprawnienia gwarancyjne na terenie całej unii...
Pracuję dla jednego z dużych dostawców sprzętu dla niemieckiego automotive i z tej perspektywy mogę powiedzieć tyle: Audi to z niemieckiej trójki najgorsza marka, totalna szmira. Poza najwyższymi modelami technologia produkcji jak w Skodzie (zresztą u VAGa na tych samych maszynach, w tych samych fabrykach i w tych samych technologiach powstaje spora ilość części, czy od Skody po Porsche), organizacja produkcji to #!$%@? żart i beton, po kilka stanowisk po podjęcia jednej
@kyosti: ja mówię o pracownikach Audi, tych średniego szczebla. A w Ingolstadt jeździ tego pełno tak samo, jak Mercedesów w Stuttgarcie i BMW w Monachium - Niemcy są gospodarczymi patriotami.
Dzisiaj się wk#rwiłem bo po 205 tysiącach zepsuł się przycisk hamulca ręcznego w Peugeocie i musiałem wydać na nowy 180 zł. Ale jak widać inni mają większego pecha ( ͡°͜ʖ͡°).
@Sepp1991: Przypomniało mi się jak szukałem szyby do mojego Peugeota na wymianę. Szyba boczna chodzi po ok. 200-300 zł. Całe drzwi 100-200 zł. Bardziej mi się opłacało kupić używane drzwi i wyjąć szybę niż kupować szybę. A w ASO za nową chcieli tylko 1500 zł XD
On go nawet nie posiada, tylko wypożycza. Stąd problemy natury, że #!$%@? nam pan zrobisz, bo nic nie możesz.
@paqfaq: dokładnie. W dodatku nie ma w umowie zapisu o mobilności, więc może dojść do przypadku, w którym auto nie może jeździć a leasingodawca nie chce naprawić, ale płacić trzeba. ( ͡°͜ʖ͡°)
o chłopie, ciesz sie, ze nie kupiles jaguara/land rovera. czesto dajemy zastepcze samochody za te smiecie. ludzie juz maja syndrom sztokholmski :) "w sumie to maszyna, moze sie psuc" XD, tak #!$%@?, kupujesz samchod za 500 tys i poierdoli sie po 2 tys km i to tak, ze nawet nie odjedziesz kawalek, bo skrzynie spiedrolila sie n amen :) mamy takie audi A6 i o ile fajnie sie tym jezdzi to faktycznie
Ogólnie wina że się #!$%@? leży po stronie producenta ale to ty popełniłeś błąd ze wziąłeś auto zaraz po wypuszczeniu go na rynek. Jesteś właściwie testerem nowych rozwiązań które bezusterkowo zaczną działać za 2-3 lata. Zaliczysz wszystkie choroby wieku dziecięcego i jeszcze zapłacisz za to więcej bo nowość a za 3 lata zaprezentują wersję po liftingu gdzie wszystko będzie śmigać na tip top XD
@sicknature: Dlatego nie kupuje sie aut z pierwszego rocznika modelowego. Potwierdzone osobiscie i nigdy jeszcze nic sie nie popsulo - a ci ktorzy kupili nowa generacje widze jak ciagle maja problemy albo narzekaja.
@Naczelny_Cenzopapista myślę że głównie przez podejście w Polsce że niemieckie to takie porządne.. Z racji swojego zawodu miałem duuużo styczności z niemieckimi inżynierami i ich podejściem. Szału nie ma. Stawiają na multi kulti zespoły zamiast interdyacyplinarne jak robi to Toyota i Lexus. Tam mają w nosie poprawność politczyna i różnorodność i liczy się jakość, wiedzą, doświadczenie oraz minimalna ilość zmian która może doprowadzić do efektu zadanego i to jest w nich świetne.
może w tym tkwi siła Hondy i Toyoty które miałem przez ostatnie 10 lat. Entertajment biedny zacofany, design taki sobie, ale wsiadałem do auta i ono jechało 150 tys km, a największa wtopa to spalony silnik lusterka.
@Leweoko: Hybryda 1.8 trochę lepsza. Niewysilona benzyna 99KM, 1.8L w cyklu mieszanym Atkinsona/Otto, wtrysk pośredni, brak GPF, jedynie bateria może paść. No i mocą i momentem dupy nie urywa.
Dlatego właśnie - mimo, że mógłbym sobie na A/B czy MB pozwolić z salonu to po prostu nie chcę. Wolę nudne koreańskie czy japońskie auta. Jeżdżą, odpalają. Check się nie zapala, pali mało - czego chcieć więcej. Prestiżu nie ma, ale mam #!$%@? ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■ a to nawet plus, bo mniejsza szansa na kradzież.
@Rizin: jestem tutaj dosc widoczny w besztaniu produktow niemieckiej inzynieri ¯\_(ツ)_/¯ do tego mam jakis ciagly doplyw historyjek, bo przy tym robie (・へ・).
Ogolnie zastanawia mnie jak tak fajnie polozony i techniczny narod jak Niemce nie potrafi zrobic prostego i nie psujacego sie auta. Przeciez te wszystkie fabie, polo czy ibizy to scierwo jakich malo - 1.4 16v zlom, 1.2 i 1.4 tsi zlom, 1.2 drei zylinda
@Aaandrzej: Lexus jako marka to lepsza Toyota, czego tu nie rozumiesz? Tak samo Genesis to lepszy Hyundai, mozesz mi mowic, ze to to jedyna w konrnie plyta itd, ale mam to nie zmienie zdania. Naturalnie Audi to lepsza Skoda.
@Laula: 10 letnimi to jeżdżą burżuje. Moje volvo ma 18 lat, 420k przebiegu i nawet grama oleju nie bierze i nie psuje się. Od 200k slychać stukanie dwumasu i dalej jeździ.
Czasami to się cieszę że jeszcze 19 letnim autem które o dziwo przez 2 lata od kiedy go kupiłem nigdy mnie nie zawiodło a kosztowało mnie 5 tysięcy złotych ( ͡°͜ʖ͡°) Ne jest zgnite od spodu, przeglądy przechodzi legalnie wszystko działa i w drzwiach mieści się butelka 1.5L, pozdrawiam ( ͡°͜ʖ͡°)
Jest taka stara zasada, żeby nie kupować samochodów których rok produkcji jest taki sam rok wejścia danego modelu na rynek. Często są to egzemplarze z masą usterek, które dopiero w następnych latach są usuwane. Przypadła Ci "zaszczytna" rola robienia za testera. Co w żaden sposób nie tłumaczy Audi, nie powinno się sprzedawać tak niedopracowanego auta.
@gucias: tak to można wszystko ogarnąć. Poza tym znam auto, w którym było kilka poprawek na pierwszy rzut oka nieznaczących (poza liftingiem), ale sporo zmieniających dla wąskiego grona ludzi.
@Lorenzo_von_Matterhorn dobrze, ale ogólne założenia tworzy się dla całej grupy obiektów, a nie pojedynczych przypadków. Jak ktoś napisze, że ogólna zasada jest taka, że mężczyźni są wyższi od kobiet, to że podasz przykład kobiety mającej ponad 2 metry nie sprawi, że założenie jest błędne. Ja napisałem, że lepiej unikać aut z początku produkcji, bo później często część najczęściej występujących usterek została usunięta, nie zawsze, ale często. Jest jeszcze kwestia akcji serwisowych, ale
@Jezdzacysmietnikiem 1. Możesz iść do prawnika i dalej do sądu 2. Możesz dać auto do elektronika, który siedzi w Audi, bo jest to wada układu elektrycznego lub usterka techniczna modułu komfortu. Przeprogramowanie nic tu nie da. 3. Jak masz GAPa, to zawsze jest jakaś "inna" opcja.
@ZajebbcieTrudnyNick: nieuprawnione modyfikacje=utrata gwarancji, ale tu chodzi tylko o diagnozę. Dobry elektronik działa na tym samym sprzęcie co w serwisie (albo jego chińskim klonie ( ͡°͜ʖ͡°) ), więc śladów autoryzowany serwis nie wykryje. Umowa z leasingodawcą nie powinna tego zabraniać, bo od 2004 prawo UE zabrania pozbawiania gwarancji w przypadku napraw poza ASO, czyli modyfikacje zabronione, ale naprawy w pewnych przypadkach są dozwolone (tym bardziej
Mercedes AMG nie wiele lepszy..... Te graty wyłącznie na zdjęciach dobrze wyglądają, dokupiłem jako drugie auto VW średniej klasy i ten się nigdy jeszcze nie #!$%@?ł :D
@81bigboy: Kumpel kupił nową S klasę to myślałem że po lakierniku - tak lakier wyglądał - a do serwisu jeździł raz w miesiącu. Sprzedał po gwarancji dla komisu aut luksusowych w wawie - 350.000 w plecy.
Komentarze (1k)
najlepsze
Typowo - polaczek na ostatnią chwilę. To o mnie
Nie. To jest dzisiejsza niemiecka jakość
A ja uważam, że ma trochę racji. Ludzie kupują samochody ponad swoje możliwości finansowe. Z reguły tylko po to by poczuć się bogato, albo komuś zaimponować.
Bo przecież jeżdżenie za starym samochodem to wstyd.
Ja mam chyba najgorszy samochód ze swoich znajomych. Nikomu w portfelu nie grzebie, ale finansowo idzie mi na pewno nie gorzej.
Oni wydają wszystkie oszczędności na samochód, a potem jęczą, że tak chcieliby swój biznes mieć, ale
@Hans_Olo: nie wiem czy trollujesz ale akurat lusterka w Audi czesto sie odklejaja
@Student_AWAS: z tego to się nawet w Ingolstadt śmieją xD
A w Ingolstadt jeździ tego pełno tak samo, jak Mercedesów w Stuttgarcie i BMW w Monachium - Niemcy są gospodarczymi patriotami.
nowy 180 zł. Ale jak widać inni mają większego pecha ( ͡° ͜ʖ ͡°).
A w ASO za nową chcieli tylko 1500 zł XD
@paqfaq: dokładnie. W dodatku nie ma w umowie zapisu o mobilności, więc może dojść do przypadku, w którym auto nie może jeździć a leasingodawca nie chce naprawić, ale płacić trzeba. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mamy takie audi A6 i o ile fajnie sie tym jezdzi to faktycznie
@pri0: Land Rovery się nie psują, tam po prostu przekładnia kierownicza to zwykła część eksploatacyjna. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak jak 90% auta.
Komentarz usunięty przez moderatora
I zanim powiecie, że jest Lexus... nie
Ogolnie zastanawia mnie jak tak fajnie polozony i techniczny narod jak Niemce nie potrafi zrobic prostego i nie psujacego sie auta. Przeciez te wszystkie fabie, polo czy ibizy to scierwo jakich malo - 1.4 16v zlom, 1.2 i 1.4 tsi zlom, 1.2 drei zylinda
Tymczasem 90% Polaków określa się jako patrioci xD
1. Możesz iść do prawnika i dalej do sądu
2. Możesz dać auto do elektronika, który siedzi w Audi, bo jest to wada układu elektrycznego lub usterka techniczna modułu komfortu. Przeprogramowanie nic tu nie da.
3. Jak masz GAPa, to zawsze jest jakaś "inna" opcja.
nieuprawnione modyfikacje=utrata gwarancji, ale tu chodzi tylko o diagnozę. Dobry elektronik działa na tym samym sprzęcie co w serwisie (albo jego chińskim klonie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), więc śladów autoryzowany serwis nie wykryje. Umowa z leasingodawcą nie powinna tego zabraniać, bo od 2004 prawo UE zabrania pozbawiania gwarancji w przypadku napraw poza ASO, czyli modyfikacje zabronione, ale naprawy w pewnych przypadkach są dozwolone (tym bardziej
Awaryjnego za 1 300 000 zł ( ͡º ͜ʖ͡º)
Te graty wyłącznie na zdjęciach dobrze wyglądają, dokupiłem jako drugie auto VW średniej klasy i ten się nigdy jeszcze nie #!$%@?ł :D