Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko177
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

3084

Aborcja finansowa podstawowym prawem mężczyzny!

Feministki walczą o prawo do decydowania o swoim ciele przez kobiety, my mężczyźni walczmy o prawo do decydowania o swoich finansach. To kobieta ma większą kontrolę nad procesem zapłodnienia, może np. okłamać partnera, że wzięła antykoncepcję. Aborcja finansowa ma wiele plusów nie tylko dla...

denzelkowal
denzelkowal
z
wykop.pl
12.12.2019, 20:50:45
  • #
    polska
  • #
    4konserwy
  • #
    konfederacja
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    p0lka
  • 763
    • Facebook
    • Twitter

Feministki walczą o prawo do decydowania o swoim ciele przez kobiety, my mężczyźni walczmy o prawo do decydowania o swoich finansach. To kobieta ma większą kontrolę nad procesem zapłodnienia, może np. okłamać partnera, że wzięła antykoncepcję. Aborcja finansowa ma wiele plusów nie tylko dla mężczyzn, kobieta dzięki aborcji finansowej może się upewnić, że partner będzie chciał wychowywać z nią wspólnie dziecko i na tej podstawie podjąć decyzję o porodzie, oczywiście włącznie z aborcją finansową zostałyby zliberalizowane przepisy dotyczące aborcji fizycznej. Aborcja finansowa mogłaby dotyczyć również kobiet, gdyby mężczyzna chciał wychowywać dziecko sam, a kobieta zdecydowała się urodzić, po podpisaniu oświadczeń kobieta również byłaby zwolniona z alimentów.

Treści powiązane (7)

Dobre kobiece chęci :)

hawat
z f.kafeteria.pl
  • 61

Dyskusja w temacie na reddicie.

konto usunięte
z reddit.com
  • 14

Komentarze (763)

najlepsze

r.....j
konto usunięte 12.12.2019, 20:58:31
  • 893
Tak jak obecny kompromis popieram tak i również popieram aborcję finansową. Wściekłość madek niesamowita ;-)
  • 52
Herubin
Herubin
12.12.2019, 22:07:57
  • 86

Komentarz usunięty przez moderatora

Wobbuffet
Wobbuffet
12.12.2019, 22:17:21
  • 360
@ryyj: W 100% popieram aborcję finansową mężczyzn, ale tylko w przypadku gdy będzie całkowity dostęp do aborcji dla kobiet. Wtedy każdy według własnego sumienia może zdecydować czy chce zostać rodzicem czy nie. Sprawiedliwie.
Rosolis
Rosolis
12.12.2019, 22:19:17
  • -121
@ryyj: Piekny pomysl. W twoim przypadku za pozno. Abortujmy wszystkich i sie ten koszmar skonczy.
denzelkowal
denzelkowal
12.12.2019, 21:03:33
  • 340
Powinniśmy ten temat przebić do debaty publicznej. Aborcja na życzenie bez aborcji finansowej jest wystawianiem kobiet na piedestał, pozwoleniem im zrzec się konsekwencji stosunku seksualnego, podczas gdy mężczyzna jest traktowany jak bankomat i w razie wpadki będzie niewolnikiem alimentacyjnym przez nawet 25 lat. Nie bądźmy cuckami jak faceci na zachodzie, walczmy o swoje prawa!
  • 16
PatologiiZew
PatologiiZew
12.12.2019, 22:11:00
  • -86
@denzelkowal: Nie. To całkowicie zmienia środek dyskusji. Można o tym wspomnieć jedynie w formie ciekawostki. To byłoby "uczciwe" tylko w przypadku swobodnego prawa do zabijania dzieci. Lepiej nie iść w tym kierunku :)
Tajlosfit
Tajlosfit
12.12.2019, 22:14:51
  • -54
@denzelkowal: jestem za, pod warunkiem ze plod bedzie rozwijal sie w meskim łonie
TradingWykop
TradingWykop
12.12.2019, 22:55:47
  • -8
@denzelkowal: #wykop robi #aborcjafinansowa
PiS dostałby na głowe przy ich lewym programie pod poprawę demografii :D

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/poslowie-znow-zbieraja-podpisy-pod-wnioskiem-dot-aborcji/ddkq4mp
#bekazpisu
mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz
mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz
12.12.2019, 21:09:12
  • 314
Czysta utopia :)
Kiedyś rzuciłem temat, że znacznie lepiej by było (przede wszystkim dla dzieci), jakby zlikwidować alimenty.
Po pierwsze - kobiety znacznie rozważniej wybierałyby partnerów (a jednocześnie faceci musieliby przedstawiać sobą większą wartość długofalową, niż tradycyjny Seba)
Po drugie - byłoby mniej rozwodów. Rodzice musieliby się dogadywać, a nie, jak teraz, powód rozwodu "konflikt charakterów" (jak się hajtali, to nie znali swoich charakterów?) bo właśnie Karyna stwierdziła, że Janusz nie spełnił
  • 44
Quane
Quane
12.12.2019, 22:05:56 via Android
  • 155
@mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz dla ustawodawcy nie jest ważna jakoś urodzonych przyszłych podatników, tylko ich ilość ( ͡º ͜ʖ͡º)
sinuspi
sinuspi
12.12.2019, 22:19:44
  • -4
byłoby mniej rozwodów


@mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz: Niech ludzie, których nic w sumie nie łączy poza niechęcią, będą zmuszeni kombinować, jak ze sobą wytrzymać. Super!
mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz
mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz
12.12.2019, 22:27:48
  • 73
@sinuspi: Naprawdę przed ożenkiem i zaciążeniem nie zauważyliby, że nic ich " w sumie nie łączy poza niechęcią (do siebie, jak rozumiem?)" Czy znasz takie słowo jak odpowiedzialność? Bo niestety dziś właśnie tak odpowiedzialność za dzieci jest dewaluowana.
M.....A
konto usunięte 12.12.2019, 21:56:44
  • 116
Nie przejdzie, kobiety i cucki na to nie pozwolą. Gdyby przeszło, to kobiety musiałyby zacząć odpowiadać za swoje czyny, a do tego to one nie dopuszczą.
  • 77
Pomarancza_2310
Pomarancza_2310
12.12.2019, 22:09:59
  • 4
@MUDAMUDAMUDA: nie przejdzie, bo żadne państwo na to nie pozwoli.
Madki są już przyzwyczajone do tego, że w razie czego państwo (czyli my, podatnicy) wyciągnie do nich pomocną dłoń. Zniesienie alimentów byłoby takim obciążeniem dla państwa, że chociażby mnie by kukle jeszcze bardziej zaswędziały, bo bym musiał się na cudze dzieci składać jeszcze bardziej.
M.....A
konto usunięte 12.12.2019, 22:19:39
  • 2
@Pomarancza_2310: wystarczyłoby odcinać socjal tym, które odmawiaja aborcji jeśli ojciec nie zgadza się na utrzymywanie kaszojada. To państwo może zrobić bez problemu. Tyle że znów hurr durr, bombelkowi bynajmniej nie dasz?
SarahC
SarahC
12.12.2019, 22:44:22
  • -20
@MUDAMUDAMUDA: Krótko mówiąc, wykopki nie chcą płacić na swoje dzieci.
w.....4
konto usunięte 12.12.2019, 21:36:33
  • 93
Kobiety mają tyle przywilejów że głowa mała. Tak to jest jak komunistyczne #!$%@? pomiesza się z kultem matki polki.
  • 6
dumpTheForest
dumpTheForest
12.12.2019, 22:36:25 via Wykop Mobilny (Android)
  • 19
@wienka4: chlopie zmien ten rozowy pasek XDDD
w.....4
konto usunięte 12.12.2019, 22:47:29
  • -4
@dumpTheForest: pasuje mi do avka xd
niebieskatrytytka
niebieskatrytytka
12.12.2019, 23:35:36
  • -11
Kobiety mają tyle przywilejów że głowa mała


@wienka4: Faceci z jakiś powodów koniecznie tego potrzebują.
Pesa_elf
Pesa_elf
12.12.2019, 21:01:02
  • 92
Popieram
  • 5
veldrinn
veldrinn
12.12.2019, 21:13:01 via Android
  • -4
@bohors Ale czemu facet ma płacić? Refundacja na NFZ.

@ryyj
@Pesa_elf
Kobieta decyduje o wszystkim. Mogą się umówić na dziecko, a potem się jej odwidzi i cyk - aborcja.
Lub w drugą stronę, wpadka lub celowe działanie kobiety i ciąża. I co? Facet nie może zażądać aborcji.
Facet nie ma nic do gadania
Więc albo aborcja wymaga zgody ojca albo kobieta bierze na siebie całą odpowiedzialność.

.
joorel
joorel
12.12.2019, 22:08:33
  • 17
@veldrinn: trzeba prowadzić rejestr stosunków z adnotacją, kto w danego dnia odpowiedzialny jest za antykoncepcję. Potem można pociągnąć do odpowiedzialności, jak się urodzi Mietek z niebranych tabletek lub Aldona z dziurawego kondona (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
J.....n
konto usunięte 12.12.2019, 22:18:58
  • 2
@veldrinn: Jak refundacja na NFZ to i kolejki jak na NFZ, 2 lata ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
vendaval
vendaval
12.12.2019, 22:11:51
  • 86
Feministki natomiast przygotowały:
źródło: comment_15SzDT5zQlPmW05X0ktbgpq8oHwgtx3B.jpg
  • 7
M.....A
konto usunięte 12.12.2019, 22:14:02
  • 32
@vendaval: na to jest prosty workaround: nie żenić się
b.....i
konto usunięte 12.12.2019, 22:14:19
  • -2
@vendaval: XDDDDDDDDD
Leweoko
Leweoko
12.12.2019, 22:32:05
  • 7

Komentarz usunięty przez moderatora

S.....a
konto usunięte 12.12.2019, 22:12:20
  • 62
Też tak uważam, aborcja farmakologiczna (czyli ta możliwa do 3 miesiąca po zapłodnieniu) jak i danie mężczyźnie np. miesiąca na to, czy nie zrzeka się praw rodzicielskich a co za tym idzie płacenia alimentów jak najbardziej spoko.
  • 8
Tomek89Tar
Tomek89Tar
12.12.2019, 22:14:53 via Android
  • 50
@Stereotypowa-Blondynka oczywiście miesiąca od momentu odkrycia, że jest się tatą, bo troszkę z tym bywa.
S.....a
konto usunięte 12.12.2019, 22:16:58
  • 31
@Tomek89Tar: no OK, byle nie było tak że facet wie ale się rozmyśla po 4 czy 5 miesiącach. Powinno się to jakoś zgrabnie ustalić.
DrSilence
DrSilence
13.12.2019, 00:13:04
  • 0
@Tomek89Tar: słuszna uwaga
Shades
Shades
12.12.2019, 23:01:02
  • 44
Dlaczego kobiety mogą decydować o zostaniu rodzicem, a mężczyźni nie? Oczywiście, że powinno być to podstawowe prawo każdego obywatela. I proszę nie pisać frazesów typu "było nie ruchać". Uważam, że jesteśmy na tyle rozwinięci jako gatunek by całkowicie rozgraniczyć stosunek dla przyjemności od rodzicielstwa.
  • 6
JBZDY
JBZDY
12.12.2019, 23:12:08
  • 30
@Shades: na każde było nie ruchać, jest prosta odpowiedź

blue-eyed
blue-eyed
12.12.2019, 23:41:04
  • 1
@Shades:

Uważam, że jesteśmy na tyle rozwinięci jako gatunek by całkowicie rozgraniczyć stosunek dla przyjemności od rodzicielstwa.


Powiedz to panom w kieckach( ͡° ͜ʖ ͡°)
TradingWykop
TradingWykop
12.12.2019, 23:57:16
  • 1
@Shades: dokładnie.. podział jest nie tylko na przyjemności, rodzicielstwo, ale też przymus czy inne okoliczności, no i można dostrzec lukę gdzie jest konflikt.
hawat
hawat
12.12.2019, 22:04:28
  • 32
I prawidłowo. Jej ciało, jego kasa. Każdy ma prawo zdecydować. Jak jej zależy na dziecku to z pewnością go nie usunie tylko zgodzi wziąć wychowanie dziecka na siebie.
Oczywiście powinny być cywilizowane ramy takiego rozwiązania - kobieta ma obowiązek poinformowania faceta o ciąży do (powiedzmy) 6 tygodnia. Facet ma 14 dni na decyzje - po tym terminie "klamka zapada". Nie odmówił - jego i jego koszt. Nie poinformowała - jej, i jej
  • 19
TradingWykop
TradingWykop
12.12.2019, 23:23:58
  • 3
@hawat: to już jakiś zarys wymagań dla @denzelkowal i sąd ma z górki, nie ma przeprowadzania dowodów ze świadków jak było, sprawy w większości załatwiane wewnątrz, no chyba że nie ma papieru.
Co ważne.. w tej sytuacji i rząd będzie musiał się postarać o warunki dla młodych. Bo to też pozostaje kwestia, czy młodych stać lub będzie, co powinno też zostać rozstrzygnięte wcześnie i lepiej.
DrSilence
DrSilence
13.12.2019, 00:20:16
  • 1
@hawat: nie piszę, że Ty niby piszesz źle, skojarzyło mi się informowanie o rozwodzie (nie moim) jak kobieta poinformowała faceta listownie wskazując zły adres męża.
Przegrał ¯\_(ツ)_/¯
Aster1981
Aster1981
13.12.2019, 07:47:14
  • 5
@hawat: :D:D:D ok 6 tygodnia to kobieta czesto dowiaduje sie ze jest w ciazy.
Do tego na tak wczesnym etapie ciazy raczej ne jest mozliwe badanie ustalajace ojcostwo.
z.....e
konto usunięte 12.12.2019, 22:17:57
  • 26
Mimo zdeklarowanego lewactwa i wyraźnej pogardy dla wojujących inceli: w pełni popieram. Mężczyzna, który nie chce dziecka, powinien mieć możliwość zrzeczenia się wszelkich obowiązków (i praw) z tym dzieckiem związanym, zanim dziecko się urodzi.
  • 4
znmd
znmd
12.12.2019, 23:10:53
  • 11
@zlorzeczenie: a ja właśnie ze względu na swoje zadeklarowane lewactwo - popieram. Mówimy tu o zrównaniu praw reprodukcyjnych - więc typowo lewacki postulat i dziwię się, że lewica tak rzadko o nim mówi.
dymitrop
dymitrop
13.12.2019, 01:21:27
  • 0
@zlorzeczenie: dlaczego MIMO ? co jest w tym przeciwko lewicowemu światopoglądowy?
Wilkudemoner
Wilkudemoner
13.12.2019, 07:25:30
  • 6
@znmd: bo lewica romansuje z feminizmem a ten jest nie tyle za równaniem praw czy pomocą dla kobiet a gnojeniem mezczyzn
d.....o
konto usunięte 12.12.2019, 22:24:56
  • 22
popieram, facet powinien miec prawo do deczydowania o tym, przeciez tu chodzi o cale jego pozniejsze zycie!
czyli mowi: nie chce tego gowniaka, a ona mowi ze chce, to ok, alimentow nie ma - i ok aborcji nie musi byc, ale facet odchodzi wolny.
to by bylo korzystne dla wszytkich, takze potem nie laziloby pelno samotnych madek których nikt nie chce
  • 11
blue-eyed
blue-eyed
12.12.2019, 22:32:17
  • 1
@depresso:

facet powinien miec prawo do deczydowania o tym, przeciez tu chodzi o cale jego pozniejsze zycie!


Kobieta też takie prawo powinna mieć? Czyli mówi: nie chcę tego gówniaka, więc dokonam aborcji.
LITWIN
LITWIN
12.12.2019, 22:42:51
  • -1
@blue-eyed: a nie zrobi tego jeśli zechce?
blue-eyed
blue-eyed
12.12.2019, 22:51:47
  • 0
@LITWIN: Zgodnie z prawem? Nie.
b.....i
konto usunięte 12.12.2019, 22:09:43
  • 15
wczoraj p0lka, dzisiaj aborcja finansowa... w koncu ktos kruszy ten matriarchat (ʘ‿ʘ)
  • 2
kulturystyka-online
kulturystyka-online
13.12.2019, 00:21:53
  • 2
@baobabtoudi: wykopowym stulejarzom i tak to nie pomoże (✌ ゚ ∀ ゚)☞
TradingWykop
TradingWykop
13.12.2019, 00:28:11
  • 1
@baobabtoudi: #redpill #bunt
dolOfWK6KN
dolOfWK6KN
13.12.2019, 08:47:48
  • 11
Jak najbardziej jestem za! Wtedy nie będę miał żadnego problemu z kobiecymi decyzjami o aborcji. Jeśli kobieta chce dziecko, a mężczyzna nie, to musi mieć niezbywalne prawo do zrzeknięcia się wszelkich praw i obowiązków wobec dziecka, łącznie z finansowymi. Bo skoro matka decyduje się zatrzymać dziecko pomimo sprzeciwu ojca, to znaczy, że jest w stanie sama je wychować i utrzymać lub znaleźć innego faceta, który jej pomoże.
TheRahr
TheRahr
12.12.2019, 22:09:11 via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
A czy faceci po prostu mogę przestać ruchac byle co? Wstrzemiezliwosc - this is the way. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 6
M.....A
konto usunięte 12.12.2019, 22:10:55
  • -8
@TheRahr: nie mogą, bo z jednej strony ruchanie jest potrzebą fizjologiczną i bez tego nam psychicznie #!$%@? co najlepiej widac na tagach okołoprzegrywowych i okołodepresyjnych, a z drugiej to kobiety sa od małego szkolone w manipulowaniu, więc w najlepszym razie dowiesz sie po fakcie.
blue-eyed
blue-eyed
12.12.2019, 22:28:56
  • 19
@MUDAMUDAMUDA:

kobiety sa od małego szkolone w manipulowaniu,


W jaki sposób odbywa się to szkolenie w manipulowaniu?
triathlonista
triathlonista
12.12.2019, 23:01:03
  • -2
A czy faceci po prostu mogę przestać ruchac byle co?


@TheRahr: a czy laski po prostu mogą przestać ruchać byle co?
e.....e
konto usunięte 13.12.2019, 01:12:49
  • 10
Popieram.

Feministki chcą aborcji na żądanie, płatnej z naszych podatków(jako grupa tylko mężczyźni płacą podatki kobiety tylko wyciągają pieniądze z budżetu[jako grupa]), niech sobie same finansują prywatne aborcje co nas to obchodzi, że jakaś p0lka chce sobie usunąć swoje dziecko...

Natomiast zmuszać faceta na płacenie przez 25 lat na dziecko + dać całkowitą opiekę kobiecie, która nie jest w stanie go utrzymać to idiotyzm, znieść alimenty i niech sobie same płacą.
A.....z
konto usunięte 13.12.2019, 07:31:17 via iOS
  • 9
Najpierw musiałoby istnieć prawo do aborcji na żądanie oraz likwidacja klauzuli sumienia.
  • 28
gazzel
gazzel
13.12.2019, 07:54:23
  • -1
@AntyDojcz: Ojciec mialby mozliosc aborcji do tego samego momentu co kobieta, klauzula sumienia nie ma nic do rzeczy. 90% naukowcow (w wiekszosci ateistow) uwaza ze zycie zaczyna sie w momencie poczecia, wiec aborcja jest prxerwaniem zycia. Lekarze przysiegaja bronic zycie wiec jezeli ciaza jest zdrowa, matka jest zdrowa, aborcja jest przerwaniem zycia a nie jego ratowaniem. Hipokryzja bylo by zmuszac lekarzy do przysiegi (wszyscy po zakonczeniu stuiow musza ja zlozyc )
A.....z
konto usunięte 13.12.2019, 07:56:54 via iOS
  • 4
@gazzel: No nie, 9/10 szpitali w Polsce w zeszlym roku nie wykonało legalnej aborcji więc wypowiedzenie tej klauzuli byloby w tym wypadku konieczne. Kompromis aborcyjny w tym kraju to fikcja bo nie da sie tego prawa wyegzekwować to jakby to bylo z prawem do aborcji na życzenie i klauzulami sumienia
gazzel
gazzel
13.12.2019, 08:05:03
  • -1
@AntyDojcz: "W tym wypadku", my rozmawiamy o hipotetycznej sytuacji kiedy zdrowa kobieta ma prawo do aborcjizdrowego plodu na zyczenie do pewnego momentu, wowczas analogicznie mezczyzna i lakarz powinni takie prawa.
Polki skrobia sie na potege, osobiscie widzialm autokary czekajace na polki do klinik aborcyjnych na granicy ze slowacja, mysle ze wszyscy o tym wiedza, gdyby rzad chcial to zablokowac postawil by tam policje.
W polsce nie ma aborcji na zyczenie wiec
niochland
niochland
12.12.2019, 22:24:52
  • 9
dlaczego #4konserwy i #bekazlewactwa ?

jako wykopowy lewak absolutnie popieram zarówno aborcję jak i "aborcje finansową", oczywiście zrobiona tak żeby prawo nie było jakieś lewe. tj. aborcja zarówno zwykłą jak i finansowa do [n] miesiąca ciąży, a nie że sobie taki mężczyzna stwierdzi w 8 miesiącu ciąży, albo po narodzeniu dziecka, że jednak nie chce dziecka xD
  • 1
wesolyprzegryw
wesolyprzegryw
12.12.2019, 22:50:47
  • 2
@niochland: a jak sie dowie ze nie jest jego dopiero po kilku latach?
Henryk_Smoczy
Henryk_Smoczy
12.12.2019, 22:49:10
  • 8
Pierwsze skojarzenie z terminem 'aborcja finansowa mężczyzn' to wyskrobanie faceta z kasy, więc nawet feministki to poprą :)
Jakly
Jakly
13.12.2019, 08:46:05
  • 7
Jak najbardziej popieram. Tylko że żeby miało to sens, trzeba by najpierw w pełni zalegalizować aborcję na żądanie, a w naszym zaściankowym kraju zwyczajnie nie ma na to szans, tak więc... można się rozejść ( ͡° ʖ̯ ͡°)
grzsci
grzsci
12.12.2019, 23:21:27
  • 6
"If you can kill this motherfucker, I can at least abandon him. It’s my money, my choice" -Dave Chappelle ( ͡° ͜ʖ ͡°)
blue-eyed
blue-eyed
12.12.2019, 22:35:52
  • 6
Aborcja finansowa podstawowym prawem mężczyzny!


W pewien sposób wykop przyznał rację... feministkom. Aborcja może być prawem( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zylet
Zylet
13.12.2019, 11:25:03
  • 5
Od zawsze powtarzam że mężczyźni powinni mieć takie prawo. Jak dojdzie do wpadki i kobieta nie chce usunąć, to mężczyzna nie ma żadnego ruchu.
  • 1
PaulSeba
PaulSeba
13.12.2019, 23:35:30
  • 4
@Zylet: Ty nie dawaj sie nabierac, ze to wpadka. "O sorry, zapomnialam wziac tabletki. Nie bedziesz sie gniewac prawda..." - jakby nie bylo ciebie stac na alimenty itd. - to by nie bylo wpadki, bo nawet nie byloby seksu. A jesli juz, to by uwazala na maxa.

Po prostu nie mamy mozliwosci by nie robiono z nas idiotow.
Yurusenai
Yurusenai
13.12.2019, 00:44:56 via Android
  • 5
- dlaczego kobieta ma być pod asymetryczną presją z tytułu niedoszłej pacjentki zabiegu aborcji wobec żywego dziecka, które to będzie żyło z piętnem takiej matki, a matka będzie musiała stawiać mu czoła? Pomyślcie jaką tworzycie zawiłość rodzinną już na samym starcie.
- co jeśli po przymusowym porodzie ojcu się odwidzi rodzicielstwo, bo chciał tylko aby cudze życie było w zgodzie z kodeksem ze starożydowskiej mitologii?
- co jeśli dziecko jest z gwałtu
  • 4
TradingWykop
TradingWykop
13.12.2019, 00:50:46
  • -2
@Yurusenai: na któreś z pytań można by odpowiedzieć tak.. ale stan oszczędności wg NBP to ten..
https://pl.wikipedia.org/wiki/Posag
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wiano_(maj%C4%85tek)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mahr
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dos
Cyrus717
Cyrus717
13.12.2019, 01:07:06
  • 5
@Yurusenai: kobieta nadal może abortowac dziecko ale facet może dokonać prawnej aborcji i tyle
Dutch
Dutch
13.12.2019, 06:12:25
  • 7
@Yurusenai:

- co jeśli dziecko jest z gwałtu i gwałciciel domagać się będzie porodu?

A kto postuluje takie prawo? Chyba pokićkały Ci się znaleziska.

- co jeśli matka straci zdrowie w takim przypadku?

Aborcja prawna skutkuje utratą zdrowia matki?

- co jeśli jej kariera lub życie prywatne się posypie, zostanie na lodzie? I tak dalej.

Aborcja prawna skutkuje posypaniem się kariery matki?

Przeliteruję: znalezisko jest o wprowadzeniu aborcji prawnej dla
Ponczo88
Ponczo88
12.12.2019, 22:43:57 via Android
  • 5
Możemy sobie to popierać, ale zawsze rządzący będą przeciw bo przecież dobro gowniaka najważniejsze, nawet jeśli nie jest Twoje;)
  • 3
TradingWykop
TradingWykop
13.12.2019, 00:19:57
  • 1
@Ponczo88: już nawet w 4 wymiarze takie aktywa państwowe w postaci zasobów ludzkich jest mało warte bez odpowiednich zabezpieczeń - patrz wychowanie, wsparcie, edukacja, planowanie przyszłości
Ponczo88
Ponczo88
13.12.2019, 04:14:37 via Android
  • 1
@TradingWykop najważniejsze że jest i żyje;)
TradingWykop
TradingWykop
15.12.2019, 14:34:11
  • 0
@Ponczo88: pewnie mi się oberwie, ale postrzega się Polskę jako "bezrasowy kraj/naród"
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >
  • Wykopujący (3084)
  • Zakopujący (71)

Hity

tygodnia

Obajtek: „Wpuszczając NIK do Orlenu złamałbym prawo”
4427
"Wziełem paragon, chleb za 2.99 zł "
4255
[Dla przypomnienia] Miłosz Kłeczek czołowy sługus TVPiS to syn konfidenta SB
4093
Najważniejsza część konferencji Adama Glapińskiego
4076
Popatrzcie dzieci. Tak wygląda Dyzma.
3986
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ekonomia
  • #ciekawostki
  • #swiat
  • #historia
  • #sport
  • #zainteresowania
  • #kultura

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki