Polska straciła Jedwabny Szlak. I spore dochody
Kolejowy transport towarowy przestał być atrakcyjny. Nie dość, że pociągi jadą 20–30 km/h, to jeszcze spóźniają się ponad 10 godz. Nic dziwnego, że chętnych na przewóz towarów wagonami ubywa. W przewozach pasażerskich kolej poprawia wyniki,a wielkość przewoz. towarowych kurczy się od grudnia ub. r.
HaHard z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 4
Komentarze (4)
najlepsze
Mamy linie kolejowe drugorzędne które po modernizacji lub też elektryfikacji mogą jeździć pociągi towarowe bez uszczerbku na ruchu pociągów osobowych. Nie robi się tego i do tego zamykamy te linie ze wg. na niską prędkość szlakową oraz maksymalny nacisk na oś.
Dopiero teraz mamy modernizacje infrastruktury kolejowej w portach morskich ale w ciąż kuleje infrastruktura przy
Mniej przewozów węgla.
Mniej przewozów kruszyw na drogi.
Mniej rud - np. ArcelorMittal wygasił produkcję.
Bardzo dużo remontów na torach, więc są objazdy.
Duże przewozy w zeszłym roku, więc wysoka baza do porównań.
I parę innych powodów.