Podczas tegorocznego Black Friday średnie obniżki cen sięgnęły zaledwie 4 proc.
Pomiędzy piątkiem 22 listopada a 29 listopada, ceny analizowanych kategorii produktów spadły średnio 4 proc. W tym samym czasie średni wzrost cen wyniósł 3 proc., więc de facto w Black Friday wartość badanego koszyka produktów zmalała jedynie o 1 proc., wynika z badania Deloitte.
Hyhyhyhyhy z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 136
Komentarze (136)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Za każdym razem przekreślona cena z której niby była "przecena" była
@gilotyniarz: ta, 1 sztuka w promce czy zaszaleli i dali 2? xD
Jak nie wyprzedaż to mega wyprzedaż,
jak nie black friday to świąteczna wyprzedaż ,
po świątecznej noworoczna
po noworocznej czyszczenie magazynów
potem znowu obniżają ceny, i znowu świąteczną wielkanocna
Zastanawiam się nad inteligencją naszego społeczeństwa jakim trzeba być dzbanem żeby się łapać na coś takiego
Nie mówię że Black Friday bylo super, ale now róbmy dziffki że statystyki