Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko327
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

1725

Profesjonalne zabezpieczenie paczki z telewizorem przez Sferis.pl

Kupiłem w sferis telewizor, dotarł w zaskakującym stanie, po kontakcie okazało się że protokół został źle spisany, otóż nie, ktoś ewidentnie nie wie jakie obowiązki spoczywają na sprzedawcy podczas wysyłki towaru kurierem.

barwnike
barwnike
z
wykop.pl
dodany: 30.05.2019, 18:06:27
  • #
    polska
  • #
    afera
  • #
    wykopefekt
  • #
    oszukujo
  • #
    telewizory
  • #
    kurier
  • 400
    • Facebook
    • Twitter

Siema Mirki,


dzisiaj chciałbym wam przedstawić podejście do klienta firmy @SferisPL i to z jak wielką starannością dbają o to aby towar który zostanie u nich zakupiony, dotarł bezpiecznie do adresata ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

1. Dnia 22 maja postanowiłem zakupić w wspomnianej wyżej firmie telewizor z dostawą kurierem do domu.


595839326141514242425578_80UV5oeAS6cbk1K2DPr1RQkKwRUhRIzG.jpg


2. Czas wysyłki spoko, wyrobili się w 2 dni i 24.05 zapukał kurier, zdziwiło mnie to że telewizor był w FABRYCZNYM PUDEŁKU, czaicie, nie w żadnej paczce odpowiedniej do przewozu z folią bąbelkową w środku, styropianem, gąbką czy czymkolwiek, po prostu w tekturowym opakowaniu producenta, takim samym w jakim dostaje się telewizor normalnie w sklepie stacjonarnym, z resztą z adekwatnymi oznaczeniami których nikt przy wysyłce chyba nie zauważył.


 595839326141514242425578_4zLV2iLX6qFzWyEMXTyNl1iJ2D9FNARL.jpg595839326141514242425578_uc6E0pO2B3Pv7cfUkjQgtvDYAUfBm35e.jpg

595839326141594741685578_e9eXCzGT9RfBFm9yFCYLcWWgc3Qk6jDl.jpg



3. Pudełko na pierwszy rzut oka wyglądało w porządku, całe szczęście otworzyłem je w obecności kuriera, wtedy moim oczom ukazało się to (╯︵╰,)


595839326141514242425578_9owbehhwLVBZZIePUN7wETWlJtQfAjkp.jpg  595839326141514242425578_FA7sp1JtBwbOWsNxa7iE6WYZo48yobVy.jpg    595839326141514242425578_fxPb98q55uxrz1Yz5vHN1mV5l0G8V6Dx.jpg  

4. Standardowo postanowiłem spisać z kurierem protokół żeby mieć szanse na odzyskanie pieniędzy/wymianę na nowy i wysłałem do Sferis maila opisującego sytuacje.


595839326141514242425578_vKosYbNH4olDPPnU1Y9fVlVQpLWm4YY5.jpg

595839326141514242425578_wFk8OXgbMybUflazG9LLZI2Ha7TmWtd2.jpg

Po wysłaniu zdjęć opakowania dostałem dostałem odpowiedź:



595839326141514242425578_gGxWazoWWBZPl35BYEZ0OwtvVXcMSwu3.jpg


Ciekawi mnie czy pisząc "przecież jest dziura w opakowaniu" Starszy specjalista ds. Reklamacji miał na myśli otwory do przenoszenia czy może dopatrzył się czegoś czego ja nie zauważyłem? (ಠ‸ಠ)
Skontaktowałem się z firmą kurierską, uzyskałem odpowiedź którą się z nimi podzieliłem i standardowo spróbowałem użyć magicznego zwrotu "skontaktować się z Rzecznikiem Praw Konsumenta" w nadziei że może pójdzie z górki i ustąpią, sytuacja i tak raczej dla nich przegrana, jedynie mogą znacznie utrudnić mi życie i wydłużyć proces odzyskania moich pieniędzy.

595839326141514242425578_ZcqYMasJbLFj0drtsOi7DzHC3j9gBOdO.jpg


Odpowiedź:


595839326141514242425578_LG8Or2wVUbRST2ok3RISeukxfhypVtp1.jpg



Zapytałem się jeszcze czy kurier sam się ze mną skontaktuje, potwierdzili i od tamtej pory nastąpiła cisza, kurier się nie skontaktował, na następne maile sferis także przestał odpisywać, nie wiem na co mam czekać, telewizor stoi, kasa na ich koncie leży, może jak pomożecie mi kręcić małysza to coś to pomoże, także ogromna prośba o #wykopefekt ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Treści powiązane (3)

FP Sferis facebook

binO
z facebook.com
  • 24

UDAŁO SIĘ

barwnike
z wykop.pl
  • 13

Komentarze (400)

najlepsze

Gawron777
Gawron777
30.05.2019, 18:13:01 via iOS
  • 305
Dobrze, że wrzuciłeś to bo sam kupiłem u nich 2 rzeczy ale na szczęście lekkie i nie tak delikatne jak tv. Chyba też były z tego pamiętam slabo zapakowane ale nie zwróciłem wtedy na to uwagi bo nic się nie uszkodziło. Powodzenia w przepychance z nimi :)
  • 43
Boobees
Boobees
30.05.2019, 19:13:26
  • 158
@Gawron777: niestety ale zakup drozszej elektroniki na odleglosc to nadal spore ryzyko...
dymek_
dymek_
30.05.2019, 19:32:25 via Android
  • 310
@Gawron777 sprzęt elektroniczny zawsze jest tak pakowany. Znaczy nie jest pakowany tylko wysyłany w fabrycznym pudle. Czy to telewizor czy serwer za 500k. Nie bronię Sferisa bo i tak mają ubezpieczenie i próbują przerzucić winę na kuriera. Ale wgniecenie jest widoczne więc kurier też bez winy nie jest.

Smutne jest to, że poszkodowany jest klient, który musi się bujać z reklamacjami. Poważna firma powinno dać mu nowy TV, a sprawę z kurierem
Enderman
Enderman
30.05.2019, 19:11:46 via Android
  • 179
Nie wiem jakie zdjęcia opakowania wysłałeś ale jak można było tego nie zauważyć?
źródło: comment_DZFjvKDnfdpkn7ZNJ2t2mBLswJKZa2hy.jpg
  • 5
dzej
dzej
30.05.2019, 20:27:01
  • 93
@Enderman: i przyjąć "bez zastrzeżeń" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
wajdzik
wajdzik
30.05.2019, 21:39:58 via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@Enderman: zapomniałeś zawołać @barwnike . Też miałem pisać że dziura o której mówi obsługa klienta jest w tym miejscu. Zapisanie że pudełko jest bez widocznych szkód to faktycznie błąd
jaguar44
jaguar44
30.05.2019, 18:20:17
  • 111
Tak ci się pechowo trafiło, każdy tv jest tak spakowany do trasportu, nikt nie stosuje dodatkowej folii.
  • 10
k.....a
konto usunięte 30.05.2019, 18:22:36
  • 30
@jaguar44: ...licząc, że tym razem też się "uda", a jak nie to zawsze można liczyć na przepychankę z klientem i że ten po tygodniach mailowania "odpuści" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
w.....y
konto usunięte 30.05.2019, 19:28:15
  • 16
@jaguar44: i co by tu dała dodatkowa folia? ¯\_(ツ)_/¯
mamnatopapiery
mamnatopapiery
30.05.2019, 19:01:11
  • 90
Telewizory jeżdżą w fabrycznych pudełkach, co do tego nie można się przywalić. Ale te większe wysyła się na paletach a nie luzem.

Tu widać obicie kartonu, więc spisywanie protokołu, że wszystko jest ok to strzał w stopę, oraz strzał w sprzedającego bo też nic od przewoźnika nie dostaną.

Kolejna sprawa "całe szczęście otworzyłem je w obecności kuriera" XD No #!$%@?, zamawiasz telewizor nie kamień, brałeś w ogóle pod uwagę nie otwieranie w
  • 11
persona-dafta
persona-dafta
30.05.2019, 19:14:53 via Android
  • 12
@mamnatopapiery mój duży tv przyjechał właśnie w fabrycznym kartonie zamontowanym zaciagami na palecie
h4d94f038
h4d94f038
30.05.2019, 20:02:26 via Wykop Mobilny (Android)
  • 26
@cerastes: to i przy kurierze by nie wyszło, przecież kurier nie będzie czekał aż Ty pralkę podłączysz
barwnike
barwnike
31.05.2019, 08:40:46
  • 67

Treść została ukryta...

źródło: comment_d8IzMjbPIy9sGufZrWxreocgqKYcvhDR.jpg
  • 23
Megasuper
Megasuper
31.05.2019, 08:42:55 via Android
  • 11
@barwnike tak mi się nie udało z @NTT_System xD na wykopie rozdają breloki ale jak kompa dostałem z wgniecioną obudową to nawet przepraszam nie napisali
Krx_S
Krx_S
31.05.2019, 09:07:00 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@barwnike: o #!$%@? jak szybko działają gdy się sprawę w internecie opiszę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gregoriusx
Gregoriusx
30.05.2019, 18:54:33
  • 63
Znajdźcie mi najpierw firmę, która wysyła TV opakowane dodatkowo, tak żeby coś to dawało a potem disujcie. Co najwyżej opierdzielą folią stretch tak żebyś miał jeszcze trudniej sprawdzić, że karton i towar rozwalony.
  • 22
barwnike
barwnike
30.05.2019, 19:03:52 via Wykop Mobilny (Android)
  • 23
@notedeagle: @Gregoriusx: no tak, ale nie bez powodu producenci dają oznaczenia na pudle że w takowym towar nie nadaje się do przewozu bo może ulec uszkodzeniu (╯︵╰,)
grubyperez
grubyperez
30.05.2019, 21:02:34 via Android
  • 9
@Gregoriusx pracuje w fedex. X-com tak #!$%@? telewizory w kilka warstw folii bombelkowej ze nawet zrzucenie z rampy mu nie zaszkodzi. Az sam bylem zdziwiony ale wydaje mi sie ze zauważyli że taniej jest dobrze zabezpieczyć towar niż później uzerac sie z reklamacjami
k.....a
konto usunięte 30.05.2019, 18:25:10
  • 51
Wina Sferisa i doskonale o tym wiedzą - dlatego będą odwracać kota ogonem, zwalając na fedexa i na ciebie.
  • 8
piker
piker
30.05.2019, 20:50:00 via iOS
  • 19
@goomba-pl: Absolutnie nie ma tu żadnej winy firmy kurierskiej! Jest poradnik pakowania, prawie taki sam dla każdej firmy, i nadawca zawierając umowę potwierdza że się z nim zapoznał. Jest tam m.in. Informacja, że zawsze podstawą bok o największej powierzchni i że przesyłki są pietrowane.
Poza tym nawet na kartonie jest piktogram (bo może ktoś nie umie czytać) że nie wolno tego kartona wysyłać, to jest opakowanie handlowe a nie transportowe.
k.....i
konto usunięte 01.06.2019, 22:11:05
  • 1

Komentarz usunięty przez moderatora

Endrju9
Endrju9
30.05.2019, 18:40:58 via Android
  • 47
Jeśli płaciłeś kartą to próbuj robić chargeback w banku.
  • 8
c.....u
konto usunięte 30.05.2019, 20:12:04
  • 35
@DILERIUM: to sprawdźcie jeden z drugim jakie są warunki uruchomienia procedury, pod każdą taką aferą ktoś woła CZERCZBEK ale nawet nie wie jak to działa.
minder
minder
30.05.2019, 20:23:16
  • 19
@chroniczny_brak_rigczu: widzę, że nick masz prawidłowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Procedura chargeback wymaga, żeby (akurat w tej sytuacji) skontaktować się ze sprzedawcą i próbować rozwiązać problem. Dopiero przy bezskuteczności tego sposobu, chargeback jest uruchamiany i wymagane jest przesłanie korespondencji. Opisany przypadek już może się kwalifikować do tej procedury, skoro kontakt nastąpił, ale sprawa nie została rozwiązana.
Beekeeper
Beekeeper
30.05.2019, 20:27:01
  • 45
Protokół szkody jest do niczego nie potrzebny konsumentowi, to tylko dobra wola i ułatwienie dla sklepu do odzyskania kasy od przewoźnika, ewentualnie jeden z dowodów dla Sądu. To na sklepie ciąży obowiązek dostarczenia sprawnego produktu, z którego się nie wywiązał. Jeżeli sklep odmówi rozpatrzenia reklamacji ze względu na brak protokołu szkody, to jest to klauzula niedozwolona. Grozi za to mandat w wysokości do 10% ubiegłorocznego obrotu firmy (nie zysku). Pisz reklamację z
  • 5
Beekeeper
Beekeeper
31.05.2019, 20:39:12
  • 1
@Erie: Oczywiście, że UOKIK zajmuje się masowym łamaniem praw konsumentów. Dlatego zawsze tak kieruje rozmowę ze sprzedającym, aby mieć na to dowód oraz zbieram sam dowody w sieci. Zawsze też informuje sprzedającego przed podjęciem danych kroków - konkretnie gdzie i jakie pismo pójdzie + data wysłania. W swoim asortymencie mam jeszcze Inspekcje Handlową, Urząd Skarbowy, bo często trafiają się braki instrukcji w j. polskim, braki paragonów, łamanie prawa skarbowego itp. Zawsze
E.....e
konto usunięte 31.05.2019, 21:53:33
  • 1
@Beekeeper: No właśnie - UOKIK - masowe, rzecznik - indywidualne. Można oczywiście szukać w sieci masowości, ale szybciej jednak skorzystać z rzecznika (choć czasem trzeba mu kawę na ławę wyłożyć i niemal wszystko napisać, ale jego pieczątka daje sporo w kontakcie z Januszexami).

Inspekcja Handlowa w Polsce to trochę kpina - muszą powiadomić o kontroli i nagle wszystko jest już cacy ;).

Skarbówka i paragony to już broń z kategorii atomówki,
XMaLaKX
XMaLaKX
30.05.2019, 22:09:34 via Android
  • 42
Witam Cię serdecznie kolego. Temat wysyłki i sprzedaży telewizorów jest mi znany. Ja sprzedaje i wysyłam. Niestety nie będę ukrywał. Zostałeś oszukany ale nie przez Sferis tylko przez kuriera co jest nagminne. To kurier uszkodził Twoj tv ale Ty dałeś się zrobić bo podpisałeś protokół szkody ktory oczyszcza kuriera i powiem Ci szczerze, że marne Twoje szanse na uzyskanie ubezpieczenia z uszkodzenia w transporcie, ale skoro masz taka sytuacje to moze mi
źródło: comment_P9qVxSAA8ga06b9vnJxaDYllLVbcbrQa.jpg
  • 13
XMaLaKX
XMaLaKX
30.05.2019, 22:43:02 via Android
  • 10
@stern24 kurde no jeszcze ani razu nie miałem protokołu gdzie było by zaznaczone że nie przyjmuje towaru bez zastrzeżeń i że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone. A w ogóle to nagminnie mam tak że paczka odebrana w dzień x a odpakowana i sprawdzona w dzień y i nie mogę wytłumaczyć że nikt nie uwierzy że było rozwalone w dniu dostarczenia. Zawsze dzwonie i mówię żeby sprawdzić przy kurierze i wszyscy tak ok ok
H4v3n
H4v3n
31.05.2019, 01:09:28
  • 6
@sireplama: wszystkie mają takie same standardy, a jakość zależy od jednostki na sortowni czy już w dostawie.
kalkin
kalkin
30.05.2019, 19:32:57
  • 38
Następny, który źle spisał protokół szkody i ma pretensje do świata.

Jak nie poprawisz tego protokołu nic nie ugrasz. Rzecznik ani wodnik nie pomoże :) Tak samo jak chargeback nie zadziała.

Pamiętaj aby przy następnym zakupie tv zrobić protokół jak będzie potrzebny.
  • 3
martuch
martuch
30.05.2019, 21:27:27 via iOS
  • 12
@ortofosforan Doktoryzować? W sensie poprawnie odpowiedzieć na dziecinnie proste pytanie TAK lub NIE?
o.....n
konto usunięte 30.05.2019, 21:35:00
  • -3
@martuch: nie uznał widocznie tego uszkodzenia kartonu za aż tak znaczące i odpowiedział zgodnie z prawdą. Ja wielokrotnie odbierałem bardziej zniszczone kartony, a zawartość była ok. Po to jest karton, żeby się poniszczył, ale zabezpieczył to, co jest w środku.
Dowody są takie, że ten świstek papieru powinien być nieistotny.
Krole
Krole
30.05.2019, 18:48:18
  • 30
Miałem taki przebój na Allegro, zamówiłem zasilacz i płytę główną. Zasilacz wrzucili na płytę, przez co pourywało kondensatory. Zwrot i tyle.
  • 5
Krole
Krole
30.05.2019, 19:38:02
  • 3
@PawelW124: Płyta nowa, zasilacz używany.
too
too
30.05.2019, 20:07:09
  • 117
@Krole: Zasilacz był z czarnej listy. Kondensatory też. Zamykam temat.
n.....e
konto usunięte 30.05.2019, 19:00:06
  • 27
W sumie nic nadzwyczajnego, chyba każdy sklep internetowy nie pakuje telewizorów w dodatkowe pudełka przy wysyłce. Przynajmniej przy kupnie z xkomu, morele i jakiegoś sklepu z allegro nigdy telewizor nie był dodatkowo zabezpieczony i zawsze docierały w całości.

A że firmy kurierskie obchodzą się z paczkami jak się obchodzą to takie rzeczy jak u ciebie niestety się zdarzają.
  • 6
dzej
dzej
30.05.2019, 20:29:23
  • 5
@notedeagle: pracuje w dużym sklepie internetowym i bardzo dużo towaru idzie na takiej zasadzie. Opakowanie producenta, na to list i kawałek taśmy firmowej. Bardzo mało jest uszkodzonych.
dzej
dzej
31.05.2019, 18:25:12
  • 1
@Erie: bardziej rock/metal
Gerador
Gerador
30.05.2019, 18:50:57
  • 26
Czytasz co podpisujesz ?
  • 5
gosvami
gosvami
30.05.2019, 19:08:43
  • 197
@Gerador: W tym kraju trzeba się doktoryzować z każdego tematu bo gnoje tylko czekają na jakiś błąd żeby nie brać odpowiedzialności.
H4v3n
H4v3n
30.05.2019, 21:08:46 via iOS
  • 39
@gosvami: doktoryzować od razu? Tutaj mamy formulary z 3 zdaniami #!$%@?! „Pani redaktur, przynieśli, kazali podpisać...”
lvy
lvy
30.05.2019, 19:50:26
  • 16
kupiony na firmę czy osobę prywatną?
żadaj wymiany z tytułu rękojmi, a protokoły mogą sobie w dupę wsadzić, jesli kupowałeś prywatnie to masz jeszcze 6 dni na powiadomienie sprzedawcy że towar odsyłąsz z powodu niezgodnosci towaru z umową.

kolejna rzecz, to do czasu dostarczenia przesyłki sprzedawca odpowiada w całosci za przesyłkę i Ciebie gówno to powinno obchodzić. zamówiłeś tv, dostałeś szrot. teraz winny sprzedawca będzie sie starał przęciagać na tyle długo by
  • 5
seo000
seo000
30.05.2019, 20:15:13
  • 4
@lvy: Potwierdzam to co napisałeś, najlepsze rozwiązanie w obecnej sytuacji tylko trzeba mieć tupet jak taran i się streszczać, bo oni to specjalnie przeciągają. Jeżeli koleś czegoś nie wie dzwonić na inofilinię rzecznika praw konsumenta i rozmawiać z prawnikiem jak to rozwiązać.
Odesłanie z tytułu niezgodności towaru z umową i to jak najszybciej.
fruziazuzia
fruziazuzia
31.05.2019, 06:57:19
  • 4
@lvy: Nie masz racji. Na reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową ma 2 lata (rękojmia). Może żądać zwrotu kasy, wymiany, naprawy, bądź obniżenia ceny (najlepiej żądać jednego, wtedy sprzedawca ma 14 dni za odpowiedź). 14 dni na zwrot ma z tytułu sprzedaży na odległość i zrezygnować może z niej bez przyczyny, ale towar musi wtedy odesłać nienaruszony.
Stivo75
Stivo75
30.05.2019, 19:31:33 via Android
  • 15
@barwnike : Twoja wina niestety. Powinieneś sprawdzić czy kurier prawidłowo wypełnił wniosek. Zaznaczył złe checkboxy i będziesz miał pod górkę.
  • 1
sicknature
sicknature
30.05.2019, 20:21:07
  • 17
@Stivo75: przed sądem to nie będzie miało znaczenia zwłaszcza że kupujący nie umawiał się z kurierem tylko sprzedawcą że towar ma być sprawny. Niech Sferis się szarpie z kurierem. Protokół był i to jest najważniejsze.
Razi91
Razi91
30.05.2019, 20:17:21
  • 13
Ale że co, fabrycznie latają luzem w kartonach? Nie są w żadnym styropianie, ani papierowej pulpie? Wszystkie sprzęty tego typu jakie kupowałem były wewnątrz jakoś zabezpieczone.
trololo55
trololo55
30.05.2019, 21:09:32
  • 11
@barwnike: przyjąłeś paczkę jako nie uszkodzoną i teraz winisz sklep za swoją głupotę?
  • 4
trololo55
trololo55
30.05.2019, 21:25:18
  • 6
@barwnike: co ci po świadku jeżeli protokołu wypełnić nie umiałeś? Od strony sklepu wygląda to na wała, wcale im się nie dziwie, że umywają ręce
L.....n
konto usunięte 30.05.2019, 21:57:39
  • 3
@barwnike: jak paczka nieuszkodzona to firma kurierska nie odpowiada. Jak wypakowałeś z paczki i to dokumentnie- karton zdejmujesz od góry i dół tv jest unieruchomiony w styropianie- u Ciebie tv gdzieś sobie leży po prostu- to się nie dziw.
raider87
raider87
30.05.2019, 20:39:02
  • 10
Zamawiam z 5 TV na miesiąc (i do od 50 cali wzwyż) różnych producentów, od różnych dostawców i nie zdarzyło mi się żeby był bardziej zabezpieczony jak fabrycznie. No może czasem ktoś jeszcze owinie całe pudełko popularnym strzeczem ale to musi mu się chcieć. Po prostu miałeś pecha bo takie wypadki się zdarzają, jakby protokół był poprawny to jak znam Action to miałbyś już w drodze nowy TV...
  • 2
harcepan-mawekrwi
harcepan-mawekrwi
31.05.2019, 04:50:16
  • 4
@raider87: No ja nie wiem co sobie ludzie myślą. Że jak TV wyjeżdża z fabryki to pakują go dodatkowo w kolejne pudło a potem jeszcze w kolejne. Taka pudełkowa incepcja. Że jak sklepy wysyłają ze swoich magazynów do sklepów stacjonarnych to owijają kilometrami folii bąbelkowej. Nie. Całą swoją drogę z fabryki telewizory podróżują właśnie w ten sposób w jednym fabrycznym kartonie.
JohnnieWhite
JohnnieWhite
31.05.2019, 09:33:44
  • 1
Całą swoją drogę z fabryki telewizory podróżują właśnie w ten sposób w jednym fabrycznym kartonie.


@harcepan-mawekrwi: Ale wtedy jakiś kurier dureń nie rzuca tym jak mięsem, bo wie, że ma na pace same telewizory.
tachyon89
tachyon89
30.05.2019, 21:07:49
  • 9
Sprawa jest prosta firma myśli, że obciąży Cię obowiązkiem spisania protokołu, bo bez tego nie uzyskają odszkodowania od feedex. A kurier specjalnie zaznaczył te pola nie poprawnie, aby nie było to jego wina i feedex jego nie obciążył odpowiedzialnością za to. Taka moja rada dla mirków i mirabelek, widzicie, że coś się nie zgadza z paczką, a jest w niej delikatny towar to nie odbierać i zgłaszać sprawę do sprzedawcy. On sobie
  • 24
tachyon89
tachyon89
30.05.2019, 22:32:24
  • 3
@Lorenzo_von_Matterhorn: na zdjęciach widać, że pudełko jest pogniecione, więc jeżeli nie został tv odpowiednio zapakowany już powinna się zapalić żarówka w przenośni, że coś jest nie tak i na protokole to powinno być zaznaczone. Firma kurierska przy odbiorze przesyłek powinna sprawdzić co odbiera, bo kurier kwituje odbiór paczki, a tam nie ma napisane uszkodzony tv tylko nowy tv i to ma do tego firma kurierska, że potwierdza odbiór sprawnego sprzętu. Takie
tachyon89
tachyon89
31.05.2019, 20:52:11
  • 2
@Lorenzo_von_Matterhorn: typ z typiarą to Cie tęczowy Sebastianie spłodzili, a to, że nie zwracają uwagi jest właśnie podstawą do wypłacenia odszkodowania. Zajmuję się takimi reklamacjami i składam ich rocznie około 10 tys. i odsetek odrzuconych to zaledwie 0,01% z wyniku błędów na protokole, więc przestań pier.... jak się paczki nadaje, bo jak myślisz, że jak nadasz tv paletą i go będą wózkiem wozić, bo sama jest cięższa niż towar to jesteś
ddk15
ddk15
30.05.2019, 21:11:17 via Android
  • 6
Przecież karton jest ewidentnie uszkodzony, a protokół źle wypełniony. Będziesz miał pod górkę niestety. Nie życzę źle ale powinieneś przeczytać uważnie papier od kuriera i kazać sporządzić prawidłowy. Dystrybutor action nie da sobie w kasze dmuchać już miałem przeboje z nimi przy reklamacji płyty głównej. Wróciła do mnie z odkreconym mocowaniem chłodzenia CPU, uszkodzoną powierzchnią płyty (rysy od śrub) i odmową reklamacji. Odechciało mi się z nimi walczyć. A tv zapakowany klasycznie
  • 7
fstab
fstab
30.05.2019, 22:03:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Lorenzo_von_Matterhorn: 3 lata temu kupiłem telewizor philips, przyszedl normalnie w fabrycznym opakowaniu, to samo teraz, nowy tv, bez palety... różni sprzedawcy.
J.....r
konto usunięte 30.05.2019, 23:40:54
  • 2
bzdura, tv przychodzi na palecie. Tyle się znasz.


@Lorenzo_von_Matterhorn: Ty a mój jednak nie przyszedł na palecie.
g.....n
konto usunięte 30.05.2019, 20:47:40
  • 6
Oni zapakowali standardowo (dobrze czy za słabo to już inna kwestia, ich ryzyko) tylko Ty dałeś dupy przy odbiorze paczki! Co więcej oni chcą Ci pomóc a ty nadal wietrzysz spiski!
pipun
pipun
31.05.2019, 17:06:15
  • 5
okazało się że protokół został źle spisany, otóż nie,


Jak to nie? Trochę w temacie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_bUgVDFFmnolDg9wBrqlgzAK7eL2VxEE1.jpg
k.....a
konto usunięte 31.05.2019, 16:13:39
  • 5
Czytając niektóre komentarze ludzi nieświadomych tego, jaką drogę i w jakich warunkach przebywa ich paczka, chciałbym uświadomić i przedstawić, jak to po części wygląda od kuchni:
- wasze zamówienie pakuje Mietek na magazynie sklepu internetowego
- jak się nie przyłoży lub sklep ma krótko mówiąc wywalone na standardy BEZPIECZNEGO pakowania szczególnie delikatnych przedmiotów to wrzuca to w karton, okleja listem i nara
- jak Mietek ma gorszy dzień to jeszcze ciepnie paczką
źródło: comment_4lIThpJqZBhKBHFwJxGjLbYu8FBFM4Ss.jpg
Dizel_AHTUNG
Dizel_AHTUNG
31.05.2019, 06:40:37
  • 5
Ja #!$%@? gość podpisał protokół że przyjmuje paczkę bez zastrzeżeń i opakowanie zewnętrzne jest nieuszkodzone mimo że sprawdził przy kurierze że telewizor #!$%@? a opakowanie obite i teraz ma pretensje do sklepu XD
  • 1
WybranyLoginJestZaj
WybranyLoginJestZaj
31.05.2019, 09:19:54
  • 1
@Dizel_AHTUNG: Jak nie podpiszesz, to kurier nie pozwoli otworzyć.
A niewielkiego wgniecenia (a nie kilkucentymetrowej dziury w pudle) można nie zauważyć. A poza tym, jakbyś chciał spisywać protokół przy każdym, najmniejszym śladzie na opakowaniu, to nie odebrałbtyś chyba od kuriera żadnej przesyłki.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >
  • Wykopujący (1725)
  • Zakopujący (33)

Hity

tygodnia

Mąż Elżbiety Witek na OIOM-ie od DWÓCH i PÓŁ roku! Jej ból jest większy niż wasz
4145
Z rybom, tak? Trzecia rocznica pięknej interwencji kelnerów/policjantów
2697
Tak się rozmawia z dziennikarzami TVP
2270
Leczenie męża Elżbiety Witek. Szpital w Legnicy wydał oświadczenie
2196
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #swiat
  • #ukraina
  • #historia
  • #prawo
  • #sport

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl