Kilka dni temu z wyprzedzeniem zamówiłem bukiet kwiatów na Dzień Mamy na PocztaKwiatowa.pl za ponad 130 złotych. Zamówienie od razu opłaciłem i zostało potwierdzone przez system.
Dzisiaj przez cały dzień czekałem na dostawę kwiatów dla Mamy, te niestety nie przyjechały... Poczta Kwiatowa oczywiście nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości.
Myślałem, że po prostu miałem pecha, ale wszedłem na Facebooka PocztyKwiatowej a tam dziesiątki komentarzy oburzonych klientów którzy też zamówili kwiaty dla swoich mam (poniżej screeny). Co najciekawsze, pracownicy Poczty Kwiatowej zamiast odpisywać na reklamacje... usuwają komentarze oburzonych klientów!
Proszę o pomoc w nagłośnieniu tej sprawy, żeby nikt nie naciął się przy następnych okazjach. Nie chodzi nawet o pieniądze, tylko o podejście dla klienta. Gdyby konsultanci napisali, że nie wyrabiają się z zamówieniami, to skołowałbym jakąś inną dostawę albo poprosił znajomych o pomoc... To było dla mnie bardzo ważne żeby zrobić niespodziankę Mamie, ponieważ pracuję w weekendy i nie mogłem jej wręczyć bukietu osobiście....


Komentarze (217)
najlepsze
Przypominam to: https://www.wykop.pl/wpis/16932411/pocztakwiatowa-gorzkiezale-niepolecam-dzienkobiet-/
W skrócie:
"to nie my, to ONI (tutaj nazwa konkurencji)- chyba najgorszy czarny marketing ever.
"już wyjaśniamy w kwiaciarniach o co chodzi" - kur wa. Kilka zdań wyżej napisali,że nie do nich te zażalenia,bo oni wywiązują się z każdego zamówienia.
"niedostarczone zamówienia to promil wśród wszystkich zamówień" -czyli #!$%@? jednak.
Osoba,która prowadzi ich FP powinna dostać
A wracając do