Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko433
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

1633

NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE POLSKA

"(...) Analiza kierowanej przez Pana korespondencji oraz połączeń z Konsultantami naszego BOA wykazała, iż nie zaprzestał Pan nadużywania uprawnień Abonenta do kontaktowania się z Operatorem oraz naruszania zasad współżycia społecznego... Tym samym... wypowiadamy...

Anacron
Anacron
z
wykop.pl
dodany: 18.05.2019, 19:13:17
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    wykop
  • #
    tmobile
  • 437
    • Facebook
    • Twitter

NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE POLSKA


"(...) Analiza kierowanej przez Pana korespondencji oraz połączeń z Konsultantami naszego BOA wykazała, iż nie zaprzestał Pan nadużywania uprawnień Abonenta do kontaktowania się z Operatorem oraz naruszania zasad współżycia społecznego... Tym samym... wypowiadamy wszystkie zawarte na firmę ANACRON... Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z Pana winy ze względu na wskazane naruszenia, wraz z naliczeniem kwot przysługujących nam tytułem odszkodowania...".

To fragment odpowiedzi wysłanej do mnie 15.05.2019 przez Karolinę Szwarcberg w imieniu T-Mobile Polska. Ale od początku. Jestem klientem T-Mobile od 2011 roku (wcześniej Era GSM). Zazwyczaj zadowolonym, choć zdarzały się okresy niezadowolenia. Mniej więcej od początku tego roku poziom świadczonych usług przez ww. operatora zaczął drastycznie spadać. W moim przypadku zbiegło się to - zapewne zupełnym przypadkiem - z przedłużeniem umowy. Po aneksie praktycznie codziennie w godzinach od 18:00 do 22:00 nie dało korzystać z internetu. Transfer na poziomie 0,2-04Mbps, Jitter skaczący do 400ms, straty pakietów średnio po 20-30% a w pikach nawet do 99%. Zrywanie sesji RDP. VNC, tuneli VNC to była norma. Napisałem więc prosty skrypt, który co 17 min sprawdzał takie parametry jak osiągane transfery, jitter i straty oraz odczytywał z modemu takie parametry jak SINR etc. Skrypt ten jeśli w co najmniej 3 próbach w ciągu ostatniej doby wykrywał nieprawidłowości wysyłał e-mail do T-Mobile ze zgłoszeniem usterki. Zarówno do BOA jak i m.in. na skrzynki prezesa i członków zarządu spółki. W efekcie końcowym T-Mobile otrzymywał e-mail ze zgłoszeniem awarii praktycznie codziennie. Początkowo Pani Karolina próbowała sugerować, że nadużywam internetu, ale kiedy poprosiłem o podanie limitu w jakiś konkretnych jednostkach np. w GB dla tej hucznie reklamowanej usługi internetu dla firm bez limitu argument ten upadł. Bali się masowych pozwów ze strony oszukanych klientów po prawdopodobnym upublicznieniu takiej informacji od nich. Pani Karolina pięła się jednak dalej na wyżyny głupoty pisząc m.in. że "(...) Magenta Biznes Internet jest usługą mobilną. Oznacza to, że nie jest przeznaczona do korzystania z usługi w jednym miejscu..." co znaczyłoby że mam zmienić np. siedzibę firmy, skoro wcześniej to tu działało a teraz nie bardzo chce jak dobrze rozumiem. W międzyczasie oczywiście byłem zasypywany informacjami, że po stronie T-Mobile wszystko jest niby w porządku, choć ani parametry sygnału, ani wyniki pomiarów na to nie wskazywały. W końcu T-Mobile wypowiedziało mi umowy, ponieważ uparłem się aby działało to za co płacę. I bardzo dobrze, że uwolnili mnie od siebie. Miło, że wspomnieli o karach choć moim zdaniem Pani Karolina z jakiegoś powodu nie rozumie, że kary to będzie musiało zapłacić T-Mobile mnie, a nie odwrotnie. Ostatnie pismo zakończyła zdaniem "(...) Kończąc z przykrością informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do odmowy zawierania z Panem, w przyszłości, nowych Umów o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych." I dzięki Bogu (jeśli ten istnieje) bo uchroni mnie to od błędu podpisania jakiejkolwiek umowy z nimi, (no poza ugodą opisującą niemałą kwotę odszkodowania dla mnie oczywiście). Niniejszym szczerze odradzam T-Mobile, szczególnie że jeden z moich klientów płacił im za łączę główne i zapasowe z innej lokalizacji.Jak się jednak okazało przy pierwszej awarii obydwa linkowały do tej samej. W efekcie końcowym dwie kilkunastogodzinne awarie w odstępie dwóch dni sprawiły, że klient ten teraz liczy straty w setkach tysięcy złotych. Nigdy więcej T-Mobile. Przypadki kompletnego braku profesjonalizmu z ich strony oraz nieakceptowalnego podejścia do klientów mógłbym wymieniać godzinami.

Treści powiązane (5)

Oryginał na fb

Anacron
z facebook.com
  • 31

[UKE] Czy operator KOMÓRKOWY gwarantuje zasięg w konkretnym miejscu?

Clear
z cik.uke.gov.pl
  • 8

Komentarze (437)

najlepsze

xfilokolo
xfilokolo
18.05.2019, 20:20:05
  • 137
Oo proszę już hurr durr bo wysyłał im skryptem maile i słusznie, że z nim zerwali umowę, tak?

Dziwicie się mu jak usługa się zachowywała tak a nie inaczej? Tak właściwie to @Anacron postawił im monitoring ich własnej usługi z powiadamianiem BOA o awarii u klienta końcowego.
A co? Problem, bo przecież gdyby dzwonił codziennie to zanim się wysłucha informacji o RODO, wybierze kombinację cyferek do żywego człowieka na infolinii to mu
laki2702
laki2702
18.05.2019, 19:21:42
  • 127
minęła ERA i zostało ߛTߛߛߛ
  • 35
Anacron
Anacron
18.05.2019, 20:18:15
  • 103
@laki2702: a wiesz, że coś w tym jest? Era czasami rozwiązywała problem przez 2 tygodnie, ale go rozwiązywała i sami po rozwiązaniu proponowali upusty za swoje winy. Od czasów T-Mobile a dokładnie od czasów dogadania się ORANGE w kwestii nadajników (NetWorks!) równia pochyła w dół.
Marcinowy
Marcinowy
18.05.2019, 21:36:38 via Android
  • 53
@laki2702 Ja zrezygnowałem z T mobile jakoś 2 lata po przejęciu po Era. To co się działo w Tmobile to wola o pomstę do nieba. Wysyłali mi listy że rachunek sprzed 7 miesięcy nie jest zapłacony a okazało się że był, po czym stwierdzili że jednak to za 2 miesiące i okazało się że był. Finalnie #!$%@? mnie i było jakieś 50zl nadplaty(!)
grubson234567
grubson234567
18.05.2019, 20:07:11
  • 77
Coż mając na uwadze @Anacron że masz piękną dokumentację, to sprawa odszkodowawcza powinna byc prosta. Ja własnie po pół roku użerania się z tymi różowymi idiotami wygrałem odszkodowanie równe całej wartości umowy + odszkodowanie tytułem naruszeń RODO za przetwarzanie marketingowe bez zgody. Buce są zawsze twarde do czasu.

Zwróć uwagę na sytuacje w których całkowicie doszło do zaprzestania świadczenia usług telekomunikacyjnych, bo tego typu odszkodowania są wyszczególnione w ustawie o świadczeniu usług
  • 5
Anacron
Anacron
18.05.2019, 21:09:16
  • 45
To już prawnicy załatwią, uwierz mam takich do zadań specjalnych i sprawdzonych już w boju z wielkimi.
j3sion
j3sion
19.05.2019, 00:54:46
  • 39
@Anacron: Moim zdaniem jeszcze powinieneś udostępnić skrypt dla innych klientów. Także dla innych sieci. Chyba że zamierzasz zatrzymać go tylko dla siebie. Myślę że ruszyłoby to coś w obsłudze klientów końcowych.
Grubby
Grubby
18.05.2019, 20:51:25
  • 48
W ten sposób okazuje się, że wszyscy operatorzy mobilni są ****a warci. Niezależnie od koloru marki notorycznie zwalają winę na klienta i traktują go jak zło konieczne. Dominuje postawa urzędnicza i biurokratyczne zasłanianie się paragrafami. Na rynku nie ma miłego operatora, operatora premium, który klienta będzie traktował lepiej niż zawartość sedesu. Wszyscy są mili i uprzejmi dopóki nie masz jakiegoś problemu, jakieś sprawy do załatwienia. Masz grzecznie płacić i przedłużać umowy. Jak
  • 7
Anacron
Anacron
18.05.2019, 21:04:03
  • 28
@Grubby: czas to zmienić. Nie sądzisz?
Gremo
Gremo
19.05.2019, 09:36:23
  • 3
@Anacron: ogólnie to Ciebie popieram. Póki nie zaczniemy się odpowiednio stawić #!$%@? usługom zawsze będziemy robieni w balona. Każdy przymyka oko i boi się zrobić awantury.
Anacron
Anacron
18.05.2019, 20:24:37
  • 33
Próbuję także zorganizować pozew zbiorowy. Osoby poszkodowane przez T-Mobile mogą się do mnie zgłaszać. Jak się bawić to się bawić. :)
palmito
palmito
18.05.2019, 19:56:39
  • 27
jak bym byl prezesem T-Mobile to bym sobie zrobil regułę w outlooku: from 'Anacron' -> permanent delete i po problemie
  • 3
banan11
banan11
18.05.2019, 20:03:03
  • 47
@palmito: ja bym zrobił regułę delete+reply "Wszystko zostało sprawdzone i działa poprawnie".
qbic
qbic
19.05.2019, 09:18:37
  • 11
@palmito: a ja jakbym był prezesem to bym potrząsnął cała firma i zapytał czemu sprzedają usługę która nie działa.
Gościa który robi dobry monitoring sieciowy zatrudnił.
pozytrum
pozytrum
18.05.2019, 22:29:24
  • 24
@Anacron: Super akcja. Brakuje mi szczegółów - np. ile takich maili poszło i do ile osób. Fajnie byłoby wiedzieć ile im płacisz za tą właśnie usługę która nie działa. Albo co to za usługa.
Cieszcie się ludzie, że ktoś się postawił i to odpowiednia osoba z tego co widać, a nie jakiś Pszemek który płaci 20zł/msc i liczy, że zgłoszenie do uokik ( ͡° ͜ʖ ͡°) wystarczy.
  • 3
Anacron
Anacron
18.05.2019, 22:35:47
  • 12
@pozytrum: od lat rachunki na 600 zł a to problem nie tylko z internetem, a szereg problemów. Ostatnio (kilka dni temu) przysłali mi informację o usunięciu problemu, który zgłaszałem im 2 lata wcześniej.
Anacron
Anacron
19.05.2019, 09:58:52
  • 6
@pozytrum: mniej więcej jeden na dzień, osób około 15, trwało to niecałe 3 miesiące.
deafpool
deafpool
18.05.2019, 21:14:43
  • 22
Pozdrawiamy zespół @T-Mobile ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 1
Anacron
Anacron
20.05.2019, 10:06:52
  • 3
@deafpool: chyba Ty. ;)
jakistajnylogin
jakistajnylogin
18.05.2019, 22:07:25
  • 21
Kilka lat temu (koło 10?) mieliśmy internet mobilny w T-Mobile z którego korzystało kilka komputerów. W którymś momencie pakiet internetu zaczął się bardzo szybko kończyć, szybciej niż powinien. Na wszystkich kompach zainstalowałem programy zliczające transfer - okazało się, że wg. rachunków z T-Mobile zużywaliśmy 2x więcej niż wg. logów z komputerów (biorąc pod uwagę oczywiście upload i download). Podejrzewaliśmy, że źle to naliczają.
Upewniliśmy się że źle naliczają, gdy okazało się że
Ramone
Ramone
18.05.2019, 21:36:48 via Android
  • 21
To jeszcze ja swoją historię z tmobile dodam. To było jeszcze przed obowiązkowa rejestracją prepaidów. Wymyśliłem sobie ze przeniose numer z plusa na karte do tmobile na kartę. Numer zarejestrowany, wszystkie dane. Gładko poszło. Numer mam w tmobile ale przez rok uznałem że mam ich dość bo ciągle były zepsute kody do sprawdzania stanu konta, aktywacji pakietów, wiecznie zepsute internetowe BOK. To sobie wymyśliłem że z powrotem do plusa wrócę gdzie mi
  • 1
tellet
tellet
19.05.2019, 02:16:22 via Android
  • 9
@Ramone Miałem to samo z PESELem, tyle że u mnie był inny xD Po rozkręceniu inby i napisaniu dłuższego maila z CC: do UKE i UODO wydębiłem doładowanie na 100pln xD ale różowy kolor T-Mobile w sumie odpowiada temu burdelowi, który oni tam mają.
Druga sprawa to była akcja w firmie, jak pojechałem do salonu po nowe karty, po tym jak na infolinii gość sprawdził że jestem upoważniony przez spółkę, a typ
T.....r
konto usunięte 18.05.2019, 20:35:03
  • 20
Mogę tylko potwierdzić, że u mnie także internet t-mobile w godzinach tzw szczytu działa TRAGICZNIE! I jest tak od ok. pół roku.
slx2000
slx2000
18.05.2019, 20:27:21
  • 20
Hehehe, czyli standardowe "dziwne, u nas działa" jest tam jak widzę stosowane szerzej :D
Ramone
Ramone
18.05.2019, 21:17:15 via Android
  • 18
A wykopię bo też ich nie lubię na tyle że nawet jak za darmo będą dawać to do nich nie pójdę :-P
LOST_CONTROL
LOST_CONTROL
18.05.2019, 21:45:39
  • 17
Dokładnie taka sama sytuacja. Od nowego roku jakość ich usług osiągnęła dno. Również mam w firmie ich internet. Stacjonarny. I też mi chcieli wmówić że to internet mobilny:) No ciekawe że sprzedawali mi to przecież jako internet stacjonarny do firmy. Żeby było już naprawdę śmiesznie to mam wywalone na zewnątrz anteny a żeby było już całkiem zabawnie to mam ich BTS w odległości jakiś 150 metrów i nic go nie zasłania. Ale
  • 1
tomilipin
tomilipin
19.05.2019, 07:41:59
  • -2
w odległości jakiś 150 metrów


@LOST_CONTROL: jakichś
#grammarnazi
kidi1
kidi1
18.05.2019, 21:15:16
  • 17
Ludzie nadal wierzą reklamom i temu, ze internet mobilny jest stabilny i bez limitu... eeehhh.
  • 27
kidi1
kidi1
18.05.2019, 22:39:20 via Android
  • 15
@Sam_w_domu Nie ściągniesz ile chcesz z prędkością 256kb/s. Dobra wytłumaczę ci to na wodzie. Powiedzmy że płacę stałą stawkę za wodę. Woda leci 100 litrów na minutę. Odkręcam i sobie leci 24godziny na dobę. To jest bez limitu. A u ciebie po wylaniu 20 litrów woda zamiast lecieć kapie raz na sekundę i nie możesz się umyć bo masz limit ilości, który ogranicza Ci ilość przepływu wody. Ile sobie nakapiesz przez te
kidi1
kidi1
18.05.2019, 23:36:33 via Android
  • 13
@Sam_w_domu To nie limit nałożony przez dostawcę tylko prędkość, którą sobie wybrałem. Skup się bo tracisz wątek.
BigArtoo
BigArtoo
19.05.2019, 08:17:24
  • 11
@Anacron Podziel sie skryptem. Natychmiast stawiam na wszystkich swoich numerach.
Popieram akcje. Człowiek płaci kasę za usługę, a jak zaczyna wymagać dotrzymania umowy, to staje się persona non grata.
Poważnie, gdzie jest ten skrypt? Moze wrzuć na githuba?
  • 3
BigArtoo
BigArtoo
19.05.2019, 10:05:41
  • 0
@McRodneyF: Dlaczego tmobile moze @Anacron rozwiazac umowe?
Ano dlatego, ze on nie ma dokad pojsc. Wszyscy pozostali operatorzy sa tacy sami. Tak samo kiepska jakosc uslug i olewanie klienta "u nas wszystko dziala".
A co zrobic, zeby nie mogli rozwiacac umowy? Ano wszyscy pozostali klienci musza byc tacy sami, tzn musza miec automatyczny system nadzoru jakosci uslugi za ktora placa. Dlatego w kupie sila! Co odlacza wszystkich klientow, jezeli wszyscy beda
Anacron
Anacron
19.05.2019, 10:12:11
  • 2
@BigArtoo: prawnicy na obecnym etapie mi odradzają. Najprościej zaprzęgnąć do tego Nagiosa, a parametry sygnału odczytasz bez problemu po http z modemu/routera Huawei (dostajesz xml).
e.....l
konto usunięte 19.05.2019, 08:12:37
  • 11

Komentarz usunięty przez moderatora

malomaligno
malomaligno
18.05.2019, 21:16:34
  • 11
Byłem. Cierpałem. Jestem w plecy jakieś 3K. #!$%@?ć ich.
Czyluk
Czyluk
19.05.2019, 06:31:36 via iOS
  • 10
Ja właśnie wypowiedziałem umowę i powiedziałem, że nie będę płacił za internet, ponieważ sprzedali mi półtora roku temu internet domowy z routerem D-Link. Po czym od ok 5-6miesiecy internet dynastycznie zwolnił. Po telefonie na BOA dowiedziałem się, że router już nie jest wspierany przez sieć T-Mobile i proponują przedłużenie umowy, żeby znowu zaczął poprawnie działać.
  • 5
Czyluk
Czyluk
19.05.2019, 09:08:27 via iOS
  • 2
@Anacron Oczywiście, takie słowa padły z infolinii od razu napisałem wypowiedzenie na podstawie rozmowy. Jakieś pasmo LTE się zmieniło i router D-Link go nie obsługuje a producent już nie wspiera tego modelu
Personalnick
Personalnick
19.05.2019, 10:07:43
  • 3
@Czyluk: Albo faktycznie nie jest wspierany, albo konsultant Ci tak powiedział by pogonić Ci jakąś umowę z nowym sprzętem. Prowizja do podstawy sama się nie zrobi, niestety.
TheTamamario
TheTamamario
19.05.2019, 02:00:41
  • 10
xD trolle roku, połowa reklam pod tym postem to T-Mobile
źródło: comment_4mhdXhns1Qr7aaOpGEjHnyamjVonWEfB.jpg
  • 1
Anacron
Anacron
19.05.2019, 22:37:16
  • 1
@TheTamamario: to TVN się ucieszy że T-Mobile dodatkową pulę u nich wykupi :)
78er3000
78er3000
18.05.2019, 22:32:08 via iOS
  • 10
Ty napisz lepiej ile poszło tych e-maili do Zarządu:)
  • 19
nieocenzurowany88
nieocenzurowany88
18.05.2019, 22:50:18 via Android
  • 12
@Anacron: Dlaczego do celów biznesowych i to jeszcze w branży IT używasz internetu mobilnego, a nie stacjonarnego?
msr99
msr99
19.05.2019, 04:32:25
  • 20
@nieocenzurowany88:
Bo ma ochotę
Bo nie ma możliwości instalacji neo/kablówki
Bo neo to może 10mbps
Bo się często przeprowadza

Co za różnica...
Papelavitus
Papelavitus
18.05.2019, 22:29:32 via Android
  • 10
Szczerze? Historia jest opisana bardzo skrótowo i i chyba kilka faktów pominales. Tak duża firma zrywa z Tobą umowe na dodatek informując Cię że nie będzie z Tobą więcej podpisywać innych? Chyba tylko naiwny wierzyłby że nadstawialiby swój PR na szwank gdyby nie mieli na Ciebie dobrych kwitów.
  • 7
Anacron
Anacron
19.05.2019, 12:41:25
  • 2
@Papelavitus: nie ukrywam się jak widzisz za pseudonimem. Więc jaki sens miałoby kłamanie?
Anacron
Anacron
19.05.2019, 13:02:09
  • 3
@Papelavitus: technicznego elaboratu nie przeczytało by 10% ludzi z tych, którzy przeczytali to. Poza tym kaganiec zakładają mi prawnicy. Nie mogę wszystkich kart odkrywać przed rozprawą do której jak nikt w T-Mobile nie zmądrzeje dojdzie. Ja nie odpuszczam, nigdy i nikomu. Gdyby tak to źle zaczęło działać przed podpisaniem aneksu, po prostu bym nie przedłużył umowy. Problem w tym, że stało się dokładnie dzień po podpisaniu.
tomaszk-poz
tomaszk-poz
18.05.2019, 22:13:29
  • 9
Coś z tym TMobile jest nie tak. Jestem ponad dwa lata, po zakończeniu umowy (z tel.) dalej płacę 70zł, z marketingu namawiali mnie na przedluzenie i przedrożonego o 300 zł iphona, powiedzialem, ze moze byc abo za 40zł (tyle co klient z ulicy), oni na, że nie moge, bo to tel na dzialalnosc, wiec minimum 50zł. Wydawało mi się to za drogo w sensie bariera psychologiczna, więc przechodzę do Orange na kartę
contrast
contrast
18.05.2019, 21:50:38
  • 9
Każda walka z korpo = wykop! Pozdro.
L.....m
konto usunięte 18.05.2019, 19:56:06
  • 9
Skrypt ten jeśli w co najmniej 3 próbach w ciągu ostatniej doby wykrywał nieprawidłowości wysyłał e-mail do T-Mobile ze zgłoszeniem usterki. Zarówno do BOA jak i m.in. na skrzynki prezesa i członków zarządu spółki.


I ma pretensje, że umowa wypowiedziana xD
  • 19
kinasato
kinasato
18.05.2019, 20:57:26
  • 111
@Line-Storm: Sorry, ale operator nie ma prawa zerwać umowy z racji tego, że codziennie wysyłasz maile do prezesa.
silentpl
silentpl
18.05.2019, 21:37:13
  • 53
@Line-Storm:
//CC @Anacron:
Tak się robi na zachodzie, tzn #!$%@? się skrzynki prezesów i to działa. Z biegiem czasu prezesi czują ogień przy dupie i prostują leniwych pracowników. Tym samym prezesi mają prawdziwy pogląd na wały jakie odwalają pracownicy i mogą reagować.
Oczywiście aplikuje to do prezesów, którzy nie maja wszystkiego w dupie, ale pryncypialnie, tak to działa na zachodzie i tak należy egzekwować w Polsce. W przeciwnym razie dalej
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >
  • Wykopujący (1633)
  • Zakopujący (56)

Hity

tygodnia

Mąż Elżbiety Witek na OIOM-ie od DWÓCH i PÓŁ roku! Jej ból jest większy niż wasz
4185
Z rybom, tak? Trzecia rocznica pięknej interwencji kelnerów/policjantów
2714
Tak się rozmawia z dziennikarzami TVP
2295
Leczenie męża Elżbiety Witek. Szpital w Legnicy wydał oświadczenie
2213
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #swiat
  • #ukraina
  • #historia
  • #prawo
  • #sport

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl