Jakiś czas temu dodawałem wykopy dotyczącego tego, jak sklep MEDIA MARKT traktuje swojego klienta, któremu sprzedał telefon z fabrycznie źle zamontowanym szkłem aparatu (ten wykop został usunięty z powodu RODO, które nie miało zastosowania). Następnie pracownica tego sklepu napisała do mnie bezprawnie list z żądaniem usunięcia wykopu (https://www.wykop.pl/link/4679...).
Po tym śmiesznym liście od pani Izabeli (pozdrawiam serdecznie, pracownicy z pani sklepu pisali do mnie wiadomości na wypoku i trochę się śmiali) złożyłem reklamację w mBanku, dotyczącą płatności kartą. Początkowo zwrócono mi pieniądze, jednak po odwołaniu się MEDIA MARKTU, pieniądze znów mi zabrano z konta.
W międzyczasie otrzymałem list od kancelarii prawnej (kolejny podmiot, który dysponuje moimi danymi) w którym jest tłumaczenie w imieniu MEDIA MARKTU dlaczego tak, a nie inaczej.
Generalnie śmieszna sprawa - jestem stratny 2399zł przez to, że Samsung wyprodukował badziewie, a niemiecki market MEDIA MARKT sprzedał mi owe badziewie.
Reasumując - nie polecam sklepów MEDIA MARKT, jeżeli macie możliwość kupujcie gdziekolwiek indziej. Gdyby zamienili poziom obsługi cen na poziom obsługi klienta - byłoby tam całkiem fajnie. Aktualnie jest to dno. Nie polecam również firmy SAMSUNG.
A tutaj pisma - na dobry początek od kancelarii prawniczej (w jej nazwie są dwa nazwiska, to dodaje +10 do powagi sprawy), a poniżej od mBanku dotyczące odrzucenia chargebacku. Nie rozumiem w tym odrzuceniu kilku spraw, no ale zgłoszę reklamację.
Reklamacja (trochę śmieszna sprawa z tym ich angielskim):
PS po tym wszystkim kupiłem telefon OnePlus 6T. Bardzo polecam - Samsung przy nim to absolutne zero.
Komentarze (463)
najlepsze
Działa w tym momencie w interesie nas wszystkich. W Polsce rynek sprzedaży jest jak daleki sybir. Niestety ostatnio się o tym przekonałem reklamując bardzo drogi plecak.
OSZUKUJE SWOICH WŁASNYCH KLIENTÓW OFERUJĄC IM WADLIWE PRODUKTY PO CZYM NIE CHCE ZA TE WADLIWE PRODUKTY ZWRACAĆ PIENIĘDZY, CZY TO PRAWDA?
OSZUKUJE SWOICH WŁASNYCH KLIENTÓW OFERUJĄC IM WADLIWE PRODUKTY PO CZYM NIE CHCE ZA TE WADLIWE PRODUKTY ZWRACAĆ PIENIĘDZY
Na co liczyłeś autorze?
Że szwabski bank i szwabski sprzedawca z pewnością zadbają o polskiego klienta w tym biednym uciśnionym kraju?
Jak widzicie moi drodzy, jest pilna potrzeba wyrzucenia z Polski niemieckich firm. Jeśli nie zrobimy tego sprawnie, takie sytuacje będą na porządku dziennym
@hieronimek: XD
polski serwis trial.com.pl odmawia naprawy koreańskiego sprzętu (uszkodzenie mechaniczne)
a "szwabski bank" i "szwabskiego sprzedawce" powiesili
XD
Kupiony przeze mnie egzemplarz miał uszkodzony ekran, w niektórych miejscach w ogóle nie wykrywał dotyku. Dwa dni po kupnie pojechałem go reklamować, nastawiałem się na wojnę, a sprzedawca wymienił go od ręki na nowy egzemplarz, bez żadnego problemu.