A ja w przeciwieństwie do 99% Polaków nie jestem specjalistą od samolotów, naprowadzania i planów lotu. I myślę, że najzwyczajniej w świecie powinniśmy się powstrzymać od jakiegoś komentowania mając tylko ochłapy danych.
To bez znaczenia czy jestes pospolitym glabem, czy specjalista, nic nie zwalnia Cie z myslenia, ktorego podstawa sa watpliwosci. Jesli wyzbedziesz sie do nich prawa, utracisz swoja wolnosc.
Klasyfikacja lotu jako cywilny/wojskowy wcale dużo nie zmienia w samym wątku poszukiwania winnych. W przypadku lotu wojskowego możemy mówić o ewentualnej współwinie (nie takiej, która przyczyniła się do zajścia katastrofy, a raczej kolejnego czynnika w całej serii niesprzyjających zdarzeń). O podejściu do lądowania zawsze decyduje kapitan samolotu.
@kkrystek: Żal to powinno być wszystkim Polakom z tego powodu, że władze, które wybrali boją się walczyć o interes narodowy. Jeśli panowie i panie u steru władzy nadal będą postępować tak, jak do tej pory, to niedługo wyjdzie na to, że Tu-154 odbywał lot kamikaze, który miał na celu zniszczenie rosyjskiego lotniska, a rosyjski sąd nakaże nam wypłatę miliarda złotych odszkodowania za straty, które mógł on spowodować, zaś bohaterski kontroler,
@kkrystek: My o Rzymie a ty o krymie. Tu nie chodzi o plan lotu jako taki, tylko o stwierdzenia, ktore sa zawarte w nim. I tutaj sie okazuje, ze to nie byl prywatny lot prezydenta, tylko lot wojskowy, a to zmienia status lotu i sposob prowadzenia sledztwa i to polacy powinni prowadzic sledztwo,a nie rosjanie
Komentarze (88)
najlepsze
To bez znaczenia czy jestes pospolitym glabem, czy specjalista, nic nie zwalnia Cie z myslenia, ktorego podstawa sa watpliwosci. Jesli wyzbedziesz sie do nich prawa, utracisz swoja wolnosc.