Gillette walczy z toksyczną męskością. Klienci są wściekli, ogłaszają bojkot
Wszystko przez najnowszą reklamę, która sugeruje, że wszyscy mężczyźni są agresywni i nie potrafią się opanować przed molestowaniem. Włączając się do walki z toksyczną męskością zapomnieli, że w ten sposób obrazili miliony swoich klientów. Ci ogłaszają bojkot marki.
meskiglos z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 475
- Odpowiedz
Komentarze (475)
najnowsze
WTF? Podrywanie kobiet na ulicy jest przejawem toksycznej męskości.
Można się zgodzić z tym, że mobbing w pracy i bullying w szkole są niewłaściwym zachowaniem, ale podryw?
#ubisoftcwel
Mysle ze beda szybciutko sie z niej wycofywac
Nie zdawali sabie sprawy jak to lewacy pewnie podpuszczeni przez jakies lobby feministyczne.
Komentarz usunięty przez moderatora
#heheszki
Wilkinson Sword is a brand owned by Edgewell Personal Care for razors and other personal care products sold in Europe. It was founded as a company in London in 1772 by Henry Nock as a manufacturer of guns, made in Shotley Bridge in County Durham.
Besides swords, the company has also produced guns, bayonets and products such as typewriters, garden shears, scissors and motorcycles.[1] Gardening