Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko249
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

1597

Nikt wam nie da takiej Promocji jak PLAY

Nikt wam nie da takiej Promocji jak PLAY

Nikt wam nie da takiej Promocji jak PLAY... a nie sorry to tylko błąd na Pana umowie.

frogii1990
frogii1990
z
wykop.pl
dodany: 29.12.2018, 18:51:30
  • #
    afera
  • #
    promocja
  • #
    internet
  • #
    play24
  • #
    play
  • #
    playpolska
  • 335
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nikt wam nie da takiej Promocji jak PLAY...

a nie sorry to tylko błąd na Pana umowie.


Skrót:

1. 19.09.2018r. Telefon  na infolinie Play-a. Połączenie z działem sprzedaży. Kupno przez telefon Internet domowy Pakiet 1 Terabajt + NET BOX + Tenda. Miesięczny abonament 100zł (po uwzględnieniu zgód marketingowych i e-faktury)
2. 21.09.2018r. – Kurier z umową i sprzętem
3. 21.09.2018r. – aktywacja internetu. Szybki test WOW 150mbs/s. Po 10 min.. brak internetu.
4. Infolinia zgłoszenie problemu. „Nie został podpięty komponent pakietu internetu przez co został wykorzystany limit 1000zł jaki jaki jest przypisany do konta”
5. WTF… czekamy na rozpatrzenie reklamacji (normalnie bym odstąpił od umowy.. ale szybkość neta mobilnego jak po kablu i zaje.. dobry sprzęt mówi poczekaj to pewnie dzień dwa i będzie git)
6. 03.10.2018r. – rozpatrzenie reklamacji, włączenie pakietu (w play24 widnieje jako pakiet 700gb i 300gb) + naliczenie rabatu 95zł za niedogodności do następnej FV (czyli powinno być 5zł do zapłacenia) 

7. Wystawienie faktury na ponad 1000zł, potem korekta.. na 232zł (i tutaj w szerszym opisie poniżej już zaczęło się coś nie zgadzać)
8. Zgłoszenie reklamacji do korekty FV 

9. Wystawienie kolejnej FV na kolejny miesiąc … uwaga 200zł WTF FUCK. + brak rabatu 95zł
10. Telefon… przyjęcie reklamacji.
11. Informacja… z reklamacji. Jest wszystko ok. ale sprzedaliśmy Panu pakiet, którego nie mamy i wystąpił błąd na Pana umowie.. FUCK WTF FUCK ?!?!?
12. Możliwe opcje:
- zostaje Pan przy 200zł (damy rabat jednorazowy 250zł) -> A gdzie rabat 95zł?!?!

- może Pan łaskawie odstąpić od umowy ale.. musi Pan nam wszystko odesłać (się pytam kto wejdzie na dach, zapłaci za kuriera… sprzęt jest mój za złotówkę ale mój… równie dobrze mogłem go sprzedać BO JEST MÓJ

- może Pan przejść na istniejący pakiet.. 300gb za 80zł (a miałem mieć 1000GB za 100zł) no interes w chu…

Odwołania do bólu, aż do wyczerpania drogi reklamacyjnej.

Obecnie zapłaciłem 2 abonamenty po 200zł. I jeden 237zł



Teraz cierpliwości wersja dłuższa z dowodami. 


Ad1. Tutaj nic dodać nic ująć. Mam nagranie każdej rozmowy z Play. Sam byłem zdziwiony tak dobra ofertą + sprzętem za 1zł (antena zewnętrzna + 3 kostki tenda do rozprowadzenia wifi, koszt całego zestawu ok 2tyś). Ale jak słychać na nagraniu i w mojej pamięci taka była czasowa promocja i głupio było nie wziąć. Później w trakcie wyjaśniania całej sprawy nawet byłem pytany „czy wg Pana konsultant wiedział co sprzedaje”. No nie kur..de namówiłem go i zmanipulowałem żeby z ręki wpisał mi 100zł za 1000gb.. jakby oni mieli jeszcze taką możliwość. Miał możliwość włączeni pakietu to naklikał i poszło. 


Ad2. Kurier był, 1zł skasował ze sprzęt, umowę jest cyk malina 100zł abonament na umowie jest… podpis człowieka pod umową jest, no to elegancko. Montujemy, czekamy na aktywację i lecimy z testami.

436c634e426e4a52567a6b3d_lbuaU1l5EJh54Z8pTCLD0MCOMHZW5XCr.jpg

436c634e426e4a52567a6b3d_lLsn8rhd9DDgZeGZnUEELokCazUiqRaU.jpg



Ad3 i Ad4. Jeeest internet aktywowany. Pierwsze co speedtest. Szybkość ok 150mbs/s WOW. Zrobiłem kilka testów i… internetu nie ma. Loguje się na router patrzę w logi, zasięg jest, połączenie.. nie ma. Komunikat.. LTE is limited hmm.. dzwonię na infolinię.  Po dłuższej rozmowie udało się ustalić, że nie podpiął się pakiet 1000gb i mój internet działał w oparciu i limit złotówkowy (1000zł) i po prostu cały wykorzystał dlatego nie ma Internetu. Pikuś, zgłoszenie, ponaglenie bo klient chce testować, raz dwa powinno być rozwiązane.
Ad5. Nic dodać nic ująć. Dni mijają, neta nie ma. W głowie oddać czy nie oddać.  Co drugi dzień telefon i informacja, że problem jest skomplikowany i proszę czekać. No to czekam.

Ad6,Ad7 i Ad8. No i się doczekałem. Telefon z działu reklamacji. Przepraszamy bla bla bla. Problem techniczny nie miał Pan przypisanego pakietu. Wszystko naprawione. Dostanie Pan FV na ponad 1200zł ale proszę się nie martwić to wystawia system, do 14dni przyjdzie korekta tak, żeby było jak trzeba i dostanie Pan rabat na następny miesiąc w wysokości 95zł. No myślę to zajebiście. Przyszły miesiąc internet za piątaka (5zł= 100zł – 95zł rabat). Warto było poczekać. Internet smiga jak ta lala i w ogóle. Kostki wifi (Tenda) dają radę. Wifi mam dosłownie wszędzie. 

436c634e426e4a52567a6b3d_lQkzSYCousL7rqfCIQDv4f6eTQpScyvH.jpg



Jednak. Jak już ochłonąłem po tym wszystkim, że mam taki zajebisty internet i jeszcze bardziej zajebisty rabat przyjrzałem się fakturce.
Do zapłacenia 232zł (w tym opłata aktywacyjna: 39zł + abonament za niepełny miesiąc czyli od 21.09 do 09.11 + pełny miesiąc czyli 10.11 do 09.12)

39zł + (19dni x (100zł / 30dni)) + 100zł (30dni) =

39+63,33+100=202,33zł

232zł – 202,33zł = 29,67zł

To ja się pytam.. gdzie jest mój HAJS.
Zgłosiłem ponowną reklamację.  Wiadomo jest 30dni to sobie czekam. 

436c634e426e4a52567a6b3d_Pp0NHa0sYDkckt1g6VmUhkBn4wffvdxI.jpg



Ad9 i Ad10. Dostałem info na telefon. Super Play wystawił Super Fakturę (myślę fajnie 5zł żaden pieniądz). Patrzę załącznik.. o chu… 200zł yyy aaa yyy &^%$#&^%$#. GDZIE RABAT JA SIĘ PYTAM, co tam rabat. Skąd ta kwota w ogóle.
Dzwonię na infolinie (po tej ilości telefonów to ja już chyba znam tam wszystkich z imienia i dziwię się że nie odbierają słowami co tam słychać).

Mówię na czym temat że jak co i skąd. Ja mam 100zł na umowie a tu 200zł i gdzie mój rabat. Tam Pan/Pani mówi że mam jedno zgłoszenie otwarte (reklamacja do korekty) i tłumaczę, że ja nie o to, że to nowy problem. Przyjmujący zgłoszenie sam zdziwiony. Umowa jest 100zł, a klient ma płacić 200zł

Ale wiecie.. 30dni… to czekam. Zapłaciłem FV (żeby mi potem nikt nie powiedział, że nie mogliśmy Panu tego naprawić bo konto ma zaległości)

436c634e426e4a52567a6b3d_yP2QOvT433nPHUHXyiNltzwiJ9i7vXyI.jpg



Czekam… Czekam… 


Ad11. Zgłoszenie było 24.10.2018, a odpowiedź telefoniczną i potem meilem dostałem… uwaga 26.11.2018r. (w między czasie milion telefonów… zespół do zadań specjalnych rozwiązuje Pana problem)

Teraz zaczyna się zabawa.
Mianowicie. Zostałem poinformowany, że po rozpatrzeniu mojej reklamacji zostaje ona uznana za zasadną (no raczej)… ale… wystąpił błąd na Pana umowie ponieważ nie mam możliwości włączenie takiego pakietu w tej kwocie dla Pana. Yyyy no ale jak.. mam papier kwit no dawać sprzedawca przecież sobie tego nie wymyślił była promocja dawać moje.
Mogę tak: Wziąć co jest za 200zł (jednorazowy rabat 250zł -> opłacalne po chu.. fest)
Mogę przejść na istniejąca ofertę za 80zł/300GB (następna zajebista oferta jak dla mnie)
Mogę wypowiedzieć umowę (nie zapłacę kary za wypowiedzenie jupi o wielki Play-u). Zostaną mi zwrócone wszelkie koszty tak jakby umowa nie została zawarta… Jak w ogóle można tak powiedzieć.. że tak jak umowa nie została zawarta.. no kur.. do tego musze zwrócić MÓJ sprzęt bo operator dał d--y, system nawalił albo ktoś policzył że taka promocja się Operatorowi w ogóle nie opłaca. Pytam z jakiej racji ja mam oddać sprzęt jak jest mój, ja może go sprzedałem (nie miałem zamiaru przez dwa lata rezygnować z usługi), może jest zamontowany bardzo wysoko na dachu (w końcu to sprzęt do użytku zewnętrznego) i wynająłem ekipę za 1000zł żeby mi go zamontowała dźwigiem. Kto mi zapłaci za ściągnięcie go? Kto go ściągnie? Kto zapłaci za kuriera? Co jak dojdzie uszkodzony? Play mówi.. Pan rezygnuje to Pan oddaje. Na co ja.. moment moment… ja nie rezygnuje tylko to wy nie możecie dać mi tego co mam na umowie więc sprzęt zostaje u mnie i to Wy macie mi wypowiedzieć umowę innej opcji nie ma.


436c634e426e4a52567a6b3d_6fx5cxVquVfG9NqVvx9gZVITnMs08iOH.jpg

436c634e426e4a52567a6b3d_RTHdoYUyrJU6kIqy1xlJUIl4h8VYkxbE.jpg



Ad12 i reszta. Oczywiście ponownie przekazałem swoje postulaty, że mają mi albo dać to co na umowie, lub nie gorszą ofertę np. na 300gb za 30zł. Albo to Play ma mi wypowiedzieć umowę bo dali d--y i sprzęt jest moją własnością w końcu za niego zapłaciłem i po temacie.
Oczywiście odpowiedź na to identyczna jak poprzednio że nie i chu… że jak nie mam paragonu i pudełka to mogę bez tego oddać itp.
Na co ja oczywiście ponownie że mi to w ogóle nie pasi i to nie jest mój problem, że Play ma problem. Na to informacja o wyczerpaniu drogi reklamacyjnej i finito. W miedzy czasie kolejna FV na 200zł – zapłaciłem.
Na tym sprawa póki co stanęła.

436c634e426e4a52567a6b3d_hbV6M5R2qmrFLwo4otxCgE0YCh9ccCzo.jpg



Wysyłam informację do rzecznika praw konsumenta a jak będę musiał to i do sądu pójdę. Nie daruje im choćby dlatego, że to wszystko stawia mnie na stracie (czas nerwy, pieniądze zablokowane) oraz fakt.. że jakbym podpisał umowę byłoby wszystko ok i poprosił 15 dnia (mam 14) o jej rozwiązanie to bym usłyszał TAKI chu.. czas minął.
 

Podsumowując:

Mam internet wg umowy 100zł (ale płace 200zł) -> Play jest mi obecnie winien 229,67zl +95zł rabatu czyli 324,67zł

Nie zgodziłem się na rządną z proponowanych ofert.. to powinna być respektowana moja umowa w niezmienionej formie (ale nie jest)

Wykonałem 49 telefonów do PLAY o łącznej długości kilku godzin (mam wszystkie nagrania jakbym u nich jakimś trafem coś zaginęło)
 

Przemyślenia..

Ktoś wprowadził ofertę promocyjną (która nie była potem dostępna wiem bo dzwoniłem jako nowy klient zapytać co mają najlepszego to nawet nie było oferty 1T) i okazało się że nie jest w ogóle ona opłacalna. Proste liczenie:

Umowa 24msc = 24x100zł= 2400zł
Rabat na urządzenie 1998zł

2400-1998= 402zł

402zł / 12 msc = 33,5zł /1msc

33,5zł / 1000Gb = 0,034zł za 1GB

Stawiam.. że… to nie mogło być opłacalne.
Co lepsze.. niedługo po tym sama oferta 300gb uległa zmianie na taką, gdzie sprzęt (który ja miał bym oddać) jest użyczony a nie jest własnością klienta.
Co wy o tym wszystkim myślicie?




Treści powiązane (4)

Znikająca gotówka i transfer w play
konto usunięte
z youtube.com
  • 11
Reklamujcie i nic nam nie zrobicie
WezTeSyry
z wykop.pl
  • 8

Komentarze (335)

najlepsze

tothu
tothu
29.12.2018, 19:01:00 via Android
  • 733
Masz podpisaną przez nich umowę to jak będą sapac idź do sądu, trochę się cieciom p------o bo wszyscy opuszczają zamiast walczyć o swoje i wydaje im się że każdego mogą dymac. Umowa działa w obie strony, podpisali muszą się stosować.

Edit: miałem tak raz z cancer+

Też się tłumaczyli pomyłka i że konsultant nie wiedział w końcu zrozumieli że mnie to j---e i był pełen pakiet na 2 lata za 80zl, przy
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

frogii1990
frogii1990
Autor
29.12.2018, 19:08:01
  • 671
@tothu: Nie ma opcji żebym odpuścił. Jest papier jest impreza.
  • Odpowiedz
gdzie_ona_mnie_zabrala
gdzie_ona_mnie_zabrala
29.12.2018, 20:53:08 via Android
  • 86
@tothu ja tak miałem z netflixem niby już było po promce ale konsultant jakoś mi dał a potem niby że nie mogą ale w końcu dali i cyk rok za free (✌ ゚ ∀ ゚)☞
  • Odpowiedz
frogii1990
frogii1990
Autor
03.01.2019, 22:35:29
  • 474
Aktualizacja:
Dzisiaj z rana: 8:37 (nie mają litości) Patrzę "Play" hmm.. myślę sobie.. albo dzwonią z jakąś super promocją bez związku z tematem albo... (wczoraj poszedł wniosek do UKE) odbieram na pół przytomny:
Pani taka i taka w związku z reklamacją.
- To się z miejsca obudziłem
W skrócie:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację, Pana sprawa nie została poprawnie rozpatrzona we wcześniejszej reklamacji i mam dla Pana następujące wieści.
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Guilty
Guilty
Guilty
03.01.2019, 22:49:05
  • 47
@frogii1990: no i super ze sie udalo. Jednak nie taki straszny ten Play za jakiego go Mirki maja. Ktos tam policzyl koszt sporu + koszt negatywnego PR i masz co chciales :) gratki
  • Odpowiedz
Shagot
Shagot
04.01.2019, 07:33:09
  • 24
@frogii1990: przeciez na wp.pl o Tobie mireczku pisali. http://finanse.wp.pl/klient-play-oburzony-na-blad-operatora-siec-to-jednostkowy-przypadek-6334565589698689a
gdybys chcial to i gała była o---------a po publicznej deklaracji PRowca że firma jest na medal i klient zadowolony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
niebieski_bajtel
niebieski_bajtel
29.12.2018, 19:07:50
  • 197
W ogóle Ciebie nie rozumiem. Płacisz po 200 PLN skoro masz na umowie cenę 110 złotych?
Gdybyś płacił umówioną cenę, a Play nie wywiązał sie z umowy na dostarczenie usług to należy Ci się oprócz odszkodowania, zadośćuczynienie.
Ogólnie rzec biorąc, bez aneksu do umowy działania operatora są nielegalne.
Zaproponuj podpisanie aneksu za sowitą kwotę w postaci dodatkowych usług.
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

frogii1990
frogii1990
Autor
29.12.2018, 19:09:27
  • 127
@niebieski_bajtel: Płacę bo tak jest wystawiony dokument. Ten hajs jest do zwrotu ale ja nie chce dać cienia zaczepki żeby potem nie było... yyy ale Pan nam nie zapłacił... my Panu wyrównamy.
  • Odpowiedz
fujiyama
fujiyama
29.12.2018, 19:16:29
  • 159
@frogii1990: płać ile powinno być w umowie. jeśli płacisz więcej to tak jakbyś zgadzał się z tym, że oni zmieniają warunki tej umowy. Sprzedali, podpisali, wywiązujesz się z abonamentu zgodnie z umową.
A wogóle to już bym prawnika wziął i kazał mu słać pisma do nich, żeby NA PIŚMIE przyznali się do pomyłki, bo to będzie miało kluczowe znaczenie w sądzie.
  • Odpowiedz
toshibaas
toshibaas
toshibaas
29.12.2018, 20:32:58
  • 103
@frogii1990 ciśnij z nimi bo w drugą stronę byliby bezlitośni. Nie ma co być dla nich miłym bo jeśli Tobie by coś wypadło albo wypowiedzenie przyszłoby 15 dnia to musiałbyś płacić i c--j :)
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

frogii1990
frogii1990
Autor
29.12.2018, 21:02:21
  • 15
@toshibaas: Tylko właśnie dlatego nie mam zamiaru odpuścić. U nich jak klient ma problem bo u-----o mu dwie ręce i nogi to oni powiedzą że umowa jest... no JEST to płacić trzeba.
  • Odpowiedz
a.....r
a.....r
konto usunięte 29.12.2018, 22:18:08
  • 50
@frogii1990: wyślij im mema, skur....om
a.....r - @frogii1990: wyślij im mema, skur....om

źródło: comment_Xy7Adj3JdkBWWgaVEYaK627Eph4NEoJG.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
avrice
avrice
avrice
29.12.2018, 20:48:59
  • 76
czekam na update! powodzenia!
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

frogii1990
frogii1990
Autor
29.12.2018, 21:02:47
  • 117
@avrice: Będę wołać.
  • Odpowiedz
Hawthorne
Hawthorne
29.12.2018, 22:02:25
  • 5
@frogii1990: Tez mnie wołaj
  • Odpowiedz
ZmutowanaFrytkownica
ZmutowanaFrytkownica
29.12.2018, 21:59:34
  • 66
Jest wszystko ok. ale sprzedaliśmy Panu pakiet, którego nie mamy i wystąpił błąd na Pana umowie..


Umarłem w tym momencie xD Konsultant nie może sobie od tak z ręki wpisać " o, temu damy terabajt za stówkę bo ma hehe 69 w peselu, a temu 100 giga za 199 i cyk premia się zgadza" tylko "wyklikać" w systemie to co jest aktualnie dostępne, sam sobie oferty nie wymyśla więc play leci w
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

frogii1990
frogii1990
Autor
29.12.2018, 23:09:08 via Android
  • 6
@ZmutowanaFrytkownica identycznie powiedziałem jak z reklamacji zadzwonili...tylko nie 69 ale ze przecież go nie namówiłem. Pytali mnie też... Czy wg mnie on wiedział o czym mówi.
  • Odpowiedz
S.....8
S.....8
konto usunięte 30.12.2018, 12:22:57
  • 0
@frogii1990: To przecież logiczne że umowa była podejrzanie dobra i to twoja wina, bo powinieneś się domyślić że takiej nie mają. Lepiej ich ładnie przeproś bo cię do prokuratury zgłoszą za wyłudzenie i niedomyślność xD
  • Odpowiedz
frogii1990
frogii1990
Autor
29.12.2018, 21:19:50
  • 39
@play_polska co wy na to?
To co zawsze? proszę napisać na ok@play.... tam nasi konsultanci chętnie pomogą. ehh
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

niezwykly_89
niezwykly_89
30.12.2018, 05:05:28
  • -7
@frogii1990: Pociesze Cię moją historią. Pewnego razu moja była kobieta zamówiła usługę w Play. Przeniesienie numeru plus telefon. Paczka przyszła kurierem wraz z dokumentami. Problem polegał na tym, że... nie przenieśli numeru i dali nowy. I zaczęło się, że nie da rady, że to i tamto. Ona umowy nie podpisała. Wojna z konsultantami. A ze strony prawnej wyglądało to tak, że... umowa była nieważna bo nie wypełnili jej w całości.
  • Odpowiedz
b.....a
b.....a
konto usunięte 29.12.2018, 23:21:59
  • 28
Wykopuję, bo sam zostałem dwukrotnie zrobiony w c---a, raz przez Plusa a raz przez Play.
-Plus sprzedał mi ofertę z internetem LTE (zapytałem czy jest w ogóle taki zasięg mojej okolicy, zadeklarowali że tak), w domu okazało się że nie ma LTE, zadzwoniłem na infolinię, złożyłem reklamację i zapytałem czy rozwiążą to przez tydzień czy mam zwrócić sprzęt, obiecali żebym sie o nic nie martwił, bo to jakieś problemy techniczne. Po 10
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kotimwbuta
kotimwbuta
kotimwbuta
30.12.2018, 01:16:02
  • 2
Po jakichś 3ech miesiącach dostaję smsa, że wykorzystałem limit gb


@bezedura: hehe, tak robi tez T-Mobile, wiec chyba wszystkie sieci maja oferte "bez limitu z limitem"
  • Odpowiedz
kotimwbuta
kotimwbuta
kotimwbuta
30.12.2018, 01:29:46
  • 0
@bezedura: ja slyszalem ze ktos przez 3 miesiace wykorzystal limit 2-letni i pozostal z g...nem a nie netem. Czytajcie uwaznie umowy w domu i nie ufajcie kut...som w salonach, albo nagrywajcie rozmowe z konsultantem (w sumie zawsze powinniscie...)
  • Odpowiedz
allthethings
allthethings
allthethings
29.12.2018, 21:50:28
  • 28
Jedziesz z nimi. Nie bądź frajer. Ludzie dobrze mówią, masz podpisaną umowę przez nich to mają pecha. Gdybyś to Ty popełnił błąd to oni by Ci tego nie darowali.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

vitokk
vitokk
29.12.2018, 19:03:42
  • 24
FUCK WTF FUCK smiechłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gumis112211
gumis112211
29.12.2018, 21:49:33 via Android
  • 6
@vitokk za mało k---a k---a!
  • Odpowiedz
666234
666234
666234
30.12.2018, 09:58:05 via Android
  • -1
@vitokk cziekawe czy @play_polska też śmiechło ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 9
  • Strona 1 z 9
  • >

Hity

tygodnia

Ułatwił życie wielu Polakom i... ujawnił ceny deweloperów.
Ułatwił życie wielu Polakom i... ujawnił ceny deweloperów.
3437
BIK obniża zdolność kredytową za same zapytania? UOKiK wszczyna postępowanie
BIK obniża zdolność kredytową za same zapytania? UOKiK wszczyna postępowanie
2914
Sołtys z Kątów Rybackich - jego firma sprzątała gabinety w Urzędzie Morskim!
Sołtys z Kątów Rybackich - jego firma sprzątała gabinety w Urzędzie Morskim!
2856
Państwowy PARP przeznaczy 60 mln zł z publicznych pieniędzy na kobiece biznesy
Państwowy PARP przeznaczy 60 mln zł z publicznych pieniędzy na kobiece biznesy
2573
Nagranie z remizy OSP Biały Dunajec w wyniku której 25-letni strażak Paweł zmarł
Nagranie z remizy OSP Biały Dunajec w wyniku której 25-letni strażak Paweł zmarł
2497
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polska
  • #wykop
  • #heheszki
  • #moderacjacontent
  • #4konserwy
  • #nikogo
  • #wydarzenia
  • #neuropa
  • #moderacja
  • #oszukujo
  • #prawo
  • #ciekawostki
  • #wykopefekt
  • #pieniadze
  • #las

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl