Zabezpieczenie antykorozyjne nowej Mazdy - jak wygląda rzeczywistość

Pamiętacie niedawne znalezisko o zabezpieczeniu antykorozyjnym nowych Mazd, oraz odpowiedzi Mazda Motor Poland? Powyżej świeży przykład podejścia dystrybutora do rudej w nowym aucie

- #
- #
- #
- #
- 334
Komentarze (334)
najlepsze
Co mówi rdza: Mazda od razu jazda, poloneza czas zacząć później.
@krzyczek: zaoszczędzili pewnie jeszcze więcej niż te miliony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@zonk_2:
Nic się nie zmieniło w kwestii japońskiej metalurgii od średniowiecza xD.
i wyskoczy mu ten wykop, a później jeszcze znajdzie filmy Motodziennika.
co z tego jak i tak wypadną dziurą w podłodze...
Mój 20 letni samochód przeszedł niedawno generalny remont przygotowujący do żółtych tablic i nosił wyłącznie śladowe ilości rdzy na zawieszeniu.
@TypowyNietypowy: chyba zapraszam wszędzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
(1) - skoro rdza idzie to trzeba ją zatrzymać, bo w końcu będzie miała wpływ na konstrukcję. Brak odpowiedniego zabezpieczenia oznacza to że rdza prędzej czy później to przeżre, a może się to okazać przy okazji wypadku. Średnia opcja.
(2) - co z tego że nie widać? Jeśli potem będę chciał
Przyczyna, jaką wskazano? Wstawienie zbyt mocnych głośników i/lub zbyt głośne słuchanie muzyki xD
To taki odpowiednik dzisiejszych pracodawców, którzy zatrudniają ( wykorzystują osoby za granicy ), bo
Dzisiaj można wybierać i przebierać w krajówkach, szczególnie od rocznika 2008 w górę.
Vectra B krajowa była rzadkością, Vectra C niczym szczególnym, Insignia A czymś mega popularnym.
Zamiast kupować pseudo designinerskie auta, których 90% siły polega na sprytnym marketingu "made in Japan" i chwytliwych hasłach typu kodo-srodo czy zoom-boom, lepiej kupić Toykę czy koreańskie auto - blachy znacznie lepsze, awaryjność (kij w mrowisko) też, no i to też są fajne auta - szczególnie Hyundai czy Kia, ale co
@Student_AWAS: Make my day └[⚆ᴥ⚆]┘