Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko401
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

3640

RTV Euro AGD chce mnie wydymać na 1100 złotych!

Sklep RTV Euro AGD chce mnie wydymać na 1100 złotych zasłaniając się przepisem z regulaminu, który nie istnieje!

Eternaltraces
Eternaltraces
z
wykop.pl
dodany: 26.10.2018, 10:23:21
  • #
    wykop
  • #
    oszukujo
  • #
    pieniadze
  • #
    rtveuroagd
  • 384
    • Facebook
    • Twitter

TL:DR

! Sklep RTV Euro AGD chce mnie wydymać na 1100 złotych zasłaniając się przepisem z regulaminu, który nie istnieje! Kupiłem produkty w promocji, wszystko się zgadza ale nie chcą się wywiązać, bo zasłaniają się tym, że wykupienie opcji zawężenia dostawy kasuje możliwość otrzymania promocji. 


Full Story: 


Jeśli zastanawiacie się nad kupnem czegokolwiek w Euro RTV AGD, zastanówcie się drugi raz, bo mnie ten sklep chce wydymać na 1100 złotych, a przepychanki trwają od dobrego miesiąca bez żadnego efektu. 


Całkiem niedawno RTV Euro AGD miało promocję: "Za każdy wydany 1000 zł na AGD otrzymaj zwrot 100 zł w formie karty podarunkowej". Skorzystałem z tejże oferty i kupiłem AGD na kwotę prawie 12 000 zł, licząc na 1100 zł zwrotu w formie karty podarunkowej. Upewniłem się, że nie korzystam z żadnych wyłączeń widocznych w regulaminie, sprzęt odebrałem i czekałem na kartę. Po pierwszych dwóch tygodniach i braku uznania promocji wysłałem zapytanie do sklepu, ale uznali, że mają 25 dni na dosłanie karty i mam czekać. Cóż. Zakup zrobiłem 21.09.2018, odczekałem 25 dni i 19.10.2018 wysłałem reklamację. Po wielu dniach otrzymałem lakoniczną odpowiedź:

 

436c55454448525958546b3d_sTDJ5Ew4KKZBIJ8JAsahxA17Y2JmSp2J.jpg


Moje zamówienie z kolei wyglądało tak:


436c55454448525958546b3d_KJrTs5aabfnajMBnqnJJcLQbh6R7LvSH.jpg


Opaska Xiaomi była od początku wyłączona z oferty i na nią nie wpływała, natomiast cała reszta rzeczy: 

- Nie jest marki Apple
- Nie jest z Outletu

- Nie ma podpisu promocja

- Nie jest przeceniona ze względu na "brak elementów wyposażenia" lub "uszkodzenia mechaniczne" bo zamawiałem towar nowy, bezpośrednio z magazynu


Ponieważ nic mi to nie mówiło zadzwoniłem na infolinię. Dowiedziałem się wprost niesamowitej rzeczy. Usługa zawężenia dostawy do dwóch godzin, według producenta wyłącza całość towarów z promocji! 


No wprost niesamowita rzecz, zwłaszcza, że nie jest to w ogóle towar tylko usługa dostawy, która nie ma żadnego związku z całą resztą. Teraz sklep internetowy przepycha się ze mną i odsyła mnie do sklepu stacjonarnego, natomiast stacjonarny mówi, że nie jest w stanie nic zrobić i odsyła mnie na infolinię i tak w koło. 


Jak dla mnie to jawna próba znalezienia jakiegoś haczyka, żeby nie wypłacić 1100 zł, które mi się po prostu należą. Nie ukrywam, że liczę na to, że rozgłos zmiękczy trochę dupy włodarzy RTV Euro AGD, jak im się PR zacznie sypać z tak durnego powodu. 


Jednocześnie tylko wspomnę, że sprawa poszła już do ROK, dokumenty poszły, a w poniedziałek złożę wizytę w urzędznie. Może do tego czasu ktoś w sklepie zmądrzeje. 


Pozdrawiam Mirków i Mirabelki a ziemniora nie będzie. 



Treści powiązane (2)

Sprawa załatwiona - komentarz autora

Himiodzio
z wykop.pl
  • 63

księga skarg i zażaleń

krzych0
z facebook.com
  • 16

Komentarze (384)

najlepsze

paki82
paki82
26.10.2018, 10:46:53
  • 684
dziś wszedzie jesteś mile widziany, do momentu zakupu. Później jesteś wrzodem bo oni z tego nic nie mają. Oddałem ostatnio odkurzacz na gwarancję w Euro, odpisali że wszystko ok. Zaniosłem do serwisu później sam.... wymiana na nowy w ciągu 5 dni. Bo debil z Euro źle opisał usterkę.
  • 45
Eternaltraces
Eternaltraces
26.10.2018, 10:47:39
  • 505
@paki82: Zauważyłem niestety. Żeby to chodziło o 50 zł to bym sobie dupy nie zawracał, ale 1100 to całkiem spora sumka, nawet dla wykopowego programisty ;).
zaknaifen
zaknaifen
26.10.2018, 11:06:54
  • 272
@paki82: gwarancja do bramy, a za bramą się nie znamy
Eternaltraces
Eternaltraces
26.10.2018, 14:22:31
  • 493
Mircy! Sukces, 3 godziny na wykopie i Euro się ugięło. Dostałem przeprosiny wraz ze stosownym kodem na kartę podarunkową. Szkoda tylko, że uginają się dopiero jak im się koło dupy gorąco zrobi.
  • 11
gosiakoprzem
gosiakoprzem
26.10.2018, 16:22:23
  • 102
@Eternaltraces: A ja mam do Ciebie prośbę - myślę, że będzie nią zainteresowane więcej osób.

Mianowicie:
Zapytaj - grzecznie - i jakoś poproś o pełne wyjaśnienie sytuacji - DLACZEGO po nagłośnieniu sprawy na wypoku nagle okazało się, że dostajesz należne 1100 PLN. Skąd ta nagła zmiana zdania?

Na prawdę - BARDZO cię proszę - pociągnij trochę ich za język.
Eternaltraces
Eternaltraces
26.10.2018, 19:15:56
  • 44
@gosiakoprzem: Napisali mi, że rozpatrzyli sprawę ponownie i że to był jednorazowy wypadek przy pracy (jasssne) i że przepraszają
Triptiz
Triptiz
26.10.2018, 10:55:41
  • 300

Komentarz usunięty przez moderatora

Eternaltraces
Eternaltraces
26.10.2018, 11:01:38
  • 430
źródło: comment_4AWZA9CunnXWANG4RoE7F8lq8saiUtVp.jpg
szuleer
szuleer
26.10.2018, 14:28:07
  • 23
@Triptiz: ale jednak swój chłop, xiaomi kupił a wiadome xiaomi lepsze
Testomujkrul
Testomujkrul
26.10.2018, 10:54:41 via Android
  • 213
Wykopię, bo mnie ostatnio jegomość z obsługi sklepu stacjonarnego zagotował do czerwoności. Mianowicie, kupuję telewizor, nie jakiś mega drogi, nie mega tani, raczej średnia półka, koszt 3.5k. Kupiłem tam tylko dlatego, że mieli najlepszą cenę ze sklepów stacjonarnych. Pierwszy mój zakup w RTV EURO AGD. Facet usilnie próbował mi wcisnąć ubezpieczenie na ten telewizor. Nie dawał za wygraną dobre 15 minut, gdzie w sumie zaraz po przeliczeniu ile by to mnie miało
  • 44
Eternaltraces
Eternaltraces
26.10.2018, 10:56:45
  • 155
@Testomujkrul: A to to też. Chcieli mi wcisnąć ubezpieczenie płyty indukcyjnej od uszkodzenia. Pytam ile to ubezpieczenie a oni na to że 900 zł.. No połowa ceny płyty, pogięło ich. Swoją drogą, jak się kupuje ubezpieczenie mieszkania to niektórzy obejmują tego typu usterki a koszt to 400 zł rocznie za wszystko...
Testomujkrul
Testomujkrul
26.10.2018, 11:00:26 via Android
  • 55
@Eternaltraces Tak samo mu odbiłem piłeczkę, że mniej płacę za ubezpiecznie domu, który jest wart tyle co sto takich tv. Pan chyba nie zrozumiał, że analogicznie powinienem za ubezpiecznie domu zapłacić przez 5 lat prawie połowę jego wartości.
0.....1
konto usunięte 26.10.2018, 12:06:36
  • 113

Komentarz usunięty przez moderatora

Funky666
Funky666
26.10.2018, 12:10:21
  • 31
@01010101110101010010010100010101: Ta, bo oni mają prowizję od tego i często tak walą w #!$%@?. Mnie raz babka kłamała w żywe oczy, że bez ubezpieczenia nie przejdzie, przy niej zadzwoniłem do banku i nagle okazało się, że raty mogę jednak dostać ¯\_(ツ)_/¯

Jest też druga opcja, jak ktoś się da #!$%@?ć: piszecie reklamację czy jakieś odwołanie (nie pamiętam dokładnie - chyba nawet na Wykopie ktoś o tym pisał) z informacją o wprowadzeniu
sp0q
sp0q
26.10.2018, 12:34:21
  • 28
@01010101110101010010010100010101: Taaa, pół roku temu się z taką przepychałem:
- trzeba
- nie trzeba
- trzeba
- nie trzeba
- ale jest to preferowane
- ale nie trzeba

Daj spokój. Na raty lepiej brać przez internet, wtedy nie musisz z nikim gadać i trwa to 3 minuty zamiast 20.
Efeljot
Efeljot
26.10.2018, 11:50:03
  • 111
Ja miałem bardzo dużo nieprzyjemności z tym sklepem..

Przykładowo mieli promocję na jakieś tam 24 raty 0% + pierwszą ratę płacimy za Ciebie - Pani powiedziała, że z jakiegoś tam powodu bank odrzucił mój wniosek na raty 24x0% ale przyznali mi 10x0% no to z bólem ale wziąłem... A potem dowiedziałem się że na 99% miła Pani zrobiła mnie w #!$%@? i nawet nie wysłała wniosku na 24x0% tylko od razu na
  • 13
p4wl
p4wl
26.10.2018, 11:57:11
  • 116
@Efeljot: to znaczy że uznane. Brak odpowiedzi w terminie = akceptacja reklamacji.
Spider1919
Spider1919
26.10.2018, 11:58:39 via Android
  • 38
@Efeljot dlatego warto mieć alert bik, czyli natychmiastowa informacja SMS jak ktoś chce na ciebie wziąć kredyt. Jakby wysłała, to od razu dostajesz SMS, jakby go nie było to wiesz, że cię zrobiła w #!$%@?.
bbr555
bbr555
26.10.2018, 12:20:18
  • 44
adsense jak zwykle niezawodny
źródło: comment_ikmT5PolFmBK51OXAjgCnpsrLR2wUjIx.jpg
  • 4
bbr555
bbr555
26.10.2018, 13:15:58
  • 28
@cinu01: przykro mi, chyba Cię rozczaruję. Ale chociaż zaspokoisz ciekawość
źródło: comment_nfwVHTwW3eO7lkg0w3yyEe3JjPViULO7.jpg
cinu01
cinu01
26.10.2018, 13:21:32 via iOS
  • 10
@bbr555: szanuje za bait ( ͡° ͜ʖ ͡°)
qxbqxb
qxbqxb
26.10.2018, 10:50:54
  • 44
Jeśli czegoś nie dostajesz od ręki to znaczy, że nie dostaniesz tego nigdy albo uzyskanie tego, będzie cię kosztowało więcej nerwów, czasu i wysiłków niż jest to warte. C.b.d.o.
źródło: comment_pGdlYQdCqux7GXJjjUu5FbubgfuwEij0.jpg
  • 3
Bursaj
Bursaj
26.10.2018, 12:44:29
  • 4
@qxbqxb: to się pochwalę, że w tym samym sklepie rok temu korzystałem z podobnej promocji i jednak dostałem pocztą kartę z 700zł, więc na chwilę obecną można powiedzieć że jest 50% szans, że ta karta jednak się pojawi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
southlander
southlander
26.10.2018, 13:48:36
  • 1
Jeśli czegoś nie dostajesz od ręki to znaczy, że nie dostaniesz tego nigdy albo uzyskanie tego, będzie cię kosztowało więcej nerwów, czasu i wysiłków niż jest to warte


@qxbqxb: Bzdura, jakiś czas temu była promo z Millennium Banku że dostawałeś voucher 200 zł do empiku za wyrobienie kredytówki. Załatwione w pół godziny klikania online, vouchery doszły po jakimś czasie doszły, sporo osób wyrabiało nawet po 3-4 kredytówki i żadnych nerwów nie
hager
hager
26.10.2018, 12:01:35 via Android
  • 33
NIGDY nie kupuje w euro rtv agd - buraczana obsługa nastawiona na to zeby wcisnąć dodatkowr ubezpiczenia, system ratalny - zawsze wciskanie ubezpiczenia, wieczne problemy z promocjami reklamacjiami itp.
  • 8
Plysiek
Plysiek
26.10.2018, 12:06:40
  • 2
@lubiecie: nie jako jedyni, a wciskają chyba już wszędzie :/ takie czasy #!$%@? mać
ZippyTobi
ZippyTobi
26.10.2018, 12:16:19
  • 2
@lubiecie: Tak, a jak odmówisz ubezpieczenia to nie dostaniesz rat 0%. OK, można to ubezpieczenie chwilę później wypowiedzieć jednak niesmak pozostał.
mmenelica
mmenelica
26.10.2018, 11:57:30
  • 26
Ze wszystkich elektromarketów RTV EURO AGD odradzam najbardziej. Obsługa często jest bardzo niemiła i nie zna się na rzeczy. Wprowadzają ludzi w błąd - głupia baba z działu ratalnego kiedy kupowaliśmy robota wmawiała mojej mamie, że bez specjalnego ubezpieczenia nie ma możliwości wzięcia rat w ogóle i nigdzie nie dostanie, oczywiście znacznie podwyższało to cenę. Mimo, że sprzęt mieliśmy już właściwie kupiony i dogadany powiedziałem, że rezygnujemy w takim razie. Ogólnie miałem
  • 5
GregoryX
GregoryX
27.10.2018, 04:18:59
  • 0
Ze wszystkich elektromarketów RTV EURO AGD odradzam najbardziej.


@mmenelica: To można powiedzieć o każdym sklepie. Podobną historię miałem w Media a Euro bez zarzutu :)
miken1200
miken1200
28.10.2018, 22:18:12
  • 0
Media Expert obok gdzie sprzedawczyni opowiedziała nam wszystko o produkcie, bo faktycznie wiedziała co sprzedaje (a nie jak w rtv gościu czytał z kartki i w sumie moja mama wiedziała po 5 minutowym szukaniu w necie więcej)


@mmenelica: Dwa miesiące temu rozglądałem się za nowym aparatem i akurat w Media Expert podszedł do mnie sprzedawca i zaczęliśmy rozmowę. Nawet się trochę znał, w pewnym momencie spytał się o jakich aparatach myślę.
hipeklego
hipeklego
26.10.2018, 12:37:17
  • 20
ale jak to? wydymać?
źródło: comment_TlPcj7gMLNgQm6y3LJd5q2UTCsyOZtBz.jpg
  • 1
brakloginuf
brakloginuf
26.10.2018, 14:53:48
  • 0
@hipeklego: a to wszystko dlatego że nie ma telefonu i nie zadzwonili do pana ( ͡° ʖ̯ ͡°)
binO
binO
26.10.2018, 12:15:43 via Android
  • 20
Jado swiry
źródło: comment_rEqLTtxl8FNIo74vAcR0b3GVNKR3t3Hx.gif
iamtehwin
iamtehwin
26.10.2018, 11:56:56
  • 20
RTV Euro AGD należy do Polaków. Przecież to standard że polscy janusze biznesu chcą wydymać klientów.
  • 1
A.....7
konto usunięte 26.10.2018, 12:16:39
  • -5
@iamtehwin: Dostajesz minusy chyba od tych januszy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
bukimi
bukimi
26.10.2018, 11:01:30
  • 18
Usługa zawężenia dostawy do dwóch godzin, według producenta

Euro RTV chyba nie jest tu żadnym producentem?
markoln
markoln
26.10.2018, 13:10:42 via Android
  • 17
Mi ostatnio ta sieciówka sprzedała zepsutą konsole PS4 PRO. Podłaczam w domu a tu zonk.. Niebieska dioda miga na konsoli, ale konsola nie podaje żadnego sygnału na tv. Trochę pokombinowalem, ale nie miałem wielkiego pola do popisu skoro jest cały czas czarny ekran. Konsola z tą migajacą diodą podziała może z 5 minut a była gorąca jak piekarnik. No nic... Myślę sobie że takie rzeczy się zdarzają (chociaż wcześniej nigdy mi się
  • 3
zuodziej_czasu
zuodziej_czasu
26.10.2018, 13:19:04
  • 22
@markoln: no to na drugi raz nie korzystaj z gwarancji, a z rękojmi. Dużo szybciej i łatwiej dojdziesz swoich praw :)
nadziej
nadziej
26.10.2018, 14:59:18
  • 1
@markoln: Taką samą sytuację miałem z moją konsolą PS4 kupioną w Euro. Tyle, że nie kłóciłem się tyle i konsola poleciała na naprawę na ponad miesiąc. Po miesiącu zdenerwowany napisałem niezgodność towaru z umową i dostałem nową konsolę w sklepie.
NiktZWasNieMaRacji
NiktZWasNieMaRacji
26.10.2018, 16:16:52
  • 13
@Eternaltraces gratuluję dopięcia swego Mirku. Również mam ten sam problem z nimi - kupiłem miesiąc temu telewizor w zestawie ze stelażem i kablem HDMI za ponad 8000 zł. Do tej pory nie dostałem swojego bonu na 800 zł.
Wysłałem im już ponad dziesięć maili. Już mi przestali odpisywać.
Z tego powinniśmy zrobić grubszą aferę, bo to jak traktują klientów to jest kpina.
Sprawy nie zamierzam tak zostawić i skladam pismo do UOKiK.
  • 4
jednorazowka
jednorazowka
26.10.2018, 16:29:14
  • 2
@NiktZWasNieMaRacji: UOKiK nie zajmuje się indywidualnymi sprawami.
jednorazowka
jednorazowka
26.10.2018, 16:37:45
  • 2
@NiktZWasNieMaRacji: Miejski/powiatowy rzecznik praw konsumenta: https://uokik.gov.pl/rzecznicy.php - na prawej szpalcie niżej masz wyszukiwarkę "Znajdź pomoc w swoim mieście".
Bartholomew
Bartholomew
26.10.2018, 12:09:18
  • 11
@Eternaltraces

Mam w tej chwili to samo, z tym że na niższą kwotę. Ktoś u nich stwierdził, że zakup został dokonany w ramach jakiejś wyprzedaży, o której w momencie zakupu (a także i po nim) nikomu nie było nic wiadomo. Na infolinii przyznali mi rację. Złożyłem reklamację, czekam na odpowiedź.

Dziadostwo :)
  • 2
NiktZWasNieMaRacji
NiktZWasNieMaRacji
26.10.2018, 20:57:32
  • 1
@Bartholomew: Dokładnie ta sama sytuacja u mnie. Też kupiłem sprzęt - w zestawie. O żadnej wyprzedaży nie było mowy. Po złożeniu zamówienia na infolinii mnie zapewnili, że mój zakup się kwalifikuje do promocji.
I teraz mailowo i na chacie mi piszą, że weryfikują rozmowę telefoniczną. WTF!
10 razy przed zamówieniem czytałem regulamin promocji.
Oszukują ludzi i tyle.
Wysłałem już pismo do federacji konsumentów.
W jaki sposób złożyłeś reklamację?
Bartholomew
Bartholomew
26.10.2018, 21:04:11
  • 0
@NiktZWasNieMaRacji: E-mailowo, zgodnie z wytycznymi infolinii. Czekam na odpowiedź bądź automatyczne uznanie reklamacji za zasadną.
raceman
raceman
26.10.2018, 11:53:48
  • 10

Komentarz usunięty przez moderatora

kondzio7
kondzio7
26.10.2018, 14:36:44
  • 8
Hej. To nie prawda że opcja zawężenia wyklucza tę promocję z kuponem! Zamawiałem pralkę, zawęziłem dostawę do 2h i po dwóch tygodniach dostałem kupon na 100 zl.
  • 2
Eternaltraces
Eternaltraces
26.10.2018, 14:51:50
  • 3
@kondzio7: No ja wiem, że to nie prawda, stąd ten cały galimatias. Cóż. Przyznali się, oddali hajs, przeprosili. A gównoburza zostaje na ich własne życzenie.
kondzio7
kondzio7
26.10.2018, 14:58:04
  • 1
@Eternaltraces: gratuluję sukcesu :)
FiranMercury
FiranMercury
26.10.2018, 12:11:45
  • 8
Dopowiem coś związanego z innymi firmami, ale mam ochotę o tym opowiedzieć, bo okazuje się, że wystawiając produkt na gwarancje samemu trzeba być specjalistą i mieć pojęcie co się konkretnie zepsuło, a nawet zabezpieczyć się przed oddaniem produktu na czas gwarancji.

Sytuacja z Media Markt. Kupił przy mnie kolega słuchawki nauszne do komputera. Kilka tygodni później dźwięk w słuchawce przerywa, ale jednak w miarę słychać że cos działa. Znowu razem pojechaliśmy do
  • 5
Plysiek
Plysiek
26.10.2018, 12:23:07
  • 2
@FiranMercury: w euro i w x-kom mają obowiązek zrobić zdjęcia przed wysłaniem na reklamacje tam czegoś takiego nie robili? Coś nie chce mi się wierzyć, że tak firma nie ma tak podstawowej procedury przy reklamacjach. Przy takiej skali by mieli tyle spraw w sądzie...
Plysiek
Plysiek
26.10.2018, 12:57:28
  • 1
@FiranMercury: Sklep musi udowodnić przy wydaniu towaru, że nie wrócił w gorszym stanie technicznym/wizualnym aniżeli go przyjął. Jeżeli nie ma zdjęć lub opisu, który podpisałeś to sklep jest w dupie i tyle.
Vinczi
Vinczi
26.10.2018, 13:06:58
  • 7
W euro fajna opcja z tymi ratami 0%, ale z ubezpieczeniami to oni strasznie w #!$%@? lecą.
Jakiś czas temu brałem w sklepie zmywarkę, upatrzona online w sklepie tylko formalności do kredytu chciałem załatwić. Podczas rozmowy z pracownicą od kredytów 0 informacji o ubezpieczeniu, podaje mi kobieta kwotę raty i coś mi nie gra. No to jej mówię że chyba coś za wysoka rata jest, cena zmywarki jest taka, a rata powinna
  • 3
ainam102
ainam102
26.10.2018, 14:12:22
  • 1
@Vinczi: bez ubezpieczenia , pracownik nie dostanie prowizji, wiec robi wtedy za darmo
Vinczi
Vinczi
26.10.2018, 15:33:21 via Android
  • 3
@ainam102 podstawę zawsze ma,
Krupier
Krupier
26.10.2018, 13:41:20 via Android
  • 6
To ja w zalewie negatywnych opinii dodam moją historię z Euro.

Kupiłem lodówkę z usługą wniesienia. Ekipa była na czas, wnieśli, pobieżnie obejrzałem czy wszystko ok i podpisałem odbiór. Ekipa pojechała, a ja jeszcze raz oglądałem lodówkę i znalazłem na górnej części drzwi lekkie obicie, max 1cm, nie widać gdy drzwi są zamknięte.

Pojechałem do sklepu to zgłosić bo ekipa już dawno gdzie indziej. Gość z obsługi spisał reklamację i spytał czego
  • 1
brakloginuf
brakloginuf
26.10.2018, 14:57:05
  • 0
@Krupier: bo to tak jest w większości dużych firm - prawie wszyscy zadowoleni, ale kogoś musieli wyruchać i tak.
lkasprzak
lkasprzak
26.10.2018, 12:48:21 via Android
  • 6
Dla mnie jest smieszne to, ze taki gigant jak RTV Euro AGD ryzykuje swoja reputacje i zaufanie klienta dla "marnych" 1100 cebulPLNow. Znajac zycie winnym jest jakis patalach z obslugi klienta
  • 1
brakloginuf
brakloginuf
26.10.2018, 14:55:53
  • 1
@lkasprzak: to wina korpo i śrubowania wyników, w każdym roku muszą zarobić więcej niż w poprzednim więc to takie szukanie dodatkowych środków - nieważne że to krótkowzroczny plan.
kajak831
kajak831
27.10.2018, 09:45:11 via Android
  • 5
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
źródło: comment_2w6UtYE8GJ4LgfnnCSds4QPnIcEv0FZw.jpg
jakobek
jakobek
26.10.2018, 14:28:52
  • 5
Mnie też oszukali. Kupiłem normalny telewizor w normalnej cenie, a później okazało się że to jakaś wyprzedaż, chociaż sprzedawca zapewniał mnie kilkukrotnie o tym że zostanie mi przyznana karta podarunkowa a wartości 300zł. Kontakt z RTV Euro AGD jest ciężki i na każdą odpowiedź czekam kilka dni, albo muszę ponawiać korespondencję by w końcu odpisali. Wiecie gdzie dalej można popchnąć tą sprawę? Nie chodzi o pieniądze, ale by coś się ruszyło. Oszukują
  • 1
Bartholomew
Bartholomew
26.10.2018, 15:00:57
  • 1
@jakobek: Mi też wmawiają, że kupiłem rzecz z wyprzedaży. Ani obsługa sklepu nie twierdziła, że to wyprzedaż, ani informacje na ich stronie internetowej ani żadna informacja na cenówce czy jakimkolwiek świstku w klepie na to nie wskazywała. Infolinia też twierdzi, że towar nie jest objęty żadną wyprzedażą.

BTW: ktoś wie jak wygląda u nich procedura reklamacyjna? Wysłałem maila ale żadnego potwierdzenia rejestracji zgłoszenia nie dostałem i nie wiem czy im ten
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >
  • Wykopujący (3640)
  • Zakopujący (11)

Hity

tygodnia

Mąż Elżbiety Witek na OIOM-ie od DWÓCH i PÓŁ roku! Jej ból jest większy niż wasz
4162
Z rybom, tak? Trzecia rocznica pięknej interwencji kelnerów/policjantów
2704
Tak się rozmawia z dziennikarzami TVP
2281
Leczenie męża Elżbiety Witek. Szpital w Legnicy wydał oświadczenie
2207
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #nowywykop
  • #wykop20
  • #moderacja
  • #heheszki
  • #ciekawostki
  • #moderacjacontent
  • #hejto
  • #wykopchangelog
  • #pytanie
  • #wykop20togowno

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl