W momencie gdy skończyło się ograniczenie prędkości i można było już jechać szybciej to powinien dać prawy kierunkowskaz i zjechać na prawy pas. Jeśli sam chce rozpędzać się wolniej niż inni uczestnicy ruchu. Jak widzi że ktoś chce jechać szybciej i może tą osobę puścić to powinien tak zrobić. Wyprzedzania przez Volvo prawym pasem nie uważam za manewr szczególnie niebezpieczny.
Nie znam faceta, ale bije od jego programów typowym polactwem. Wywyższanie się znajomością przepisów, mówienie manierą januszową. Można zrobić program edukacyjny dla kierowców przy tym się nie chełpiąc, że ktoś popełnił wykroczenie. Przepisy są po to, żeby unormować jazdę, a nie żeby z pasją urzędnika jeździć jak robot sztywno z ograniczeniem prędkości na pustej drodze.
To z tej tabelki odstepow minimalnych 80m przyjmijmy ze na 1km na dwoch pasach moze zmiescic sie 23 auta. Czyli na odcinek 61km autostrady platnej Krakow/Katowice na raz nie mozna wpuścić wiecej niz ile 1400 aut. Ten odcinek przejezdza sie w jakies ~18min. Czyli przepustowosc autostrady na godzine w 1 kierunku to z ~4300 na godzine. Oczywiscie jest to grubo zaokraglane i nie bierze sie pod uwage wjazdow i tirow. Ale moze
O ile (czasami) ten przemądrzały buc ma racje, chociaż niewygodną, to w tym filmie skretynienie jakie zaprezentował przerosło wszystko, co do tej pory zaprezentował, Pokazał dokładnie to czego nie powinno robić się na drodze, a zdobrych przykładów zrobił złe przykłady
Dworak w życiu, Drewniak na drodze, sorry ale jak wjedzie pod ciężarówkę przez innego kierowcę, to co mu po swojej racji i prawie jak może skończyć na wózku. Na drodze pełna pokora i szacunek dla innych użytkowników, to jest podstawa Panie Dworak...
Komentarze (210)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Pokazał dokładnie to czego nie powinno robić się na drodze, a zdobrych przykładów zrobił złe przykłady