Oto jak autoryzowany serwis Canona oszukuje swoich klientów
Oto pismo, które wysłałem do serwisu Canona. Opisuje ono mój przypadek, jak to padłem ofiarą odwiecznych zabawa serwisantów, będących jedyna grupa społeczną, która nigdy zachowaniem firmowym nie wyrosła z socjalizmu. Nie wiem, jak Wy, ale ja mam dość serwisanta, którego celem nie jest profesjonalna naprawa mojego sprzętu a wyłudzanie i oszukiwanie.
WooSan z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 50
Komentarze (50)
najlepsze
Swoją drogą to jakbym kierował marketingiem takiej firmy to próbowałbym
"jak to padłem ofiarą odwiecznych zabawa serwisantów, będących jedyna grupa społeczną,"
Mam się martwić kiedy za każdym razem komuś dzieje się coś złego?
Jak na razie to siew nic nie dałem zrobić, czekam na rozwój sprawy i zamierzam go obiektywnie opisać, czy wyjdzie na moje czy nie.
Nie mam się za znawcę, ale nie jestem ignorantem.
Wiem,