Tesla ma konkurenta. Jaguar na prąd jest nawet tańszy
Amerykańska firma przez lata była technologicznym liderem. Jej auta elektryczne królowały pod względem zasięgu i szybkości ładowania. W końcu przyszedł czas na walkę wręcz z weteranami motoryzacji – od teraz z Jaguarem, a za chwilę z Porsche i Audi.
derski z- #
- #
- #
- #
- 9
Komentarze (9)
najlepsze
Kona (Konę) widziałem w Korei i bardzo mi się podoba. Miała większą publikę od i3 na sąsiednim stoisku mimo że tam całe BMW było prezentowane w częściach składowych (każdy mógł zobaczyć jak co jest zbudowane).
Być może gdy rzeczywiście będę podejmować decyzję o kupnie elektryka Hyundai będzie dostępny.
Masz system, gdzie ogniwa 1:1 zostają zamienione najpierw z 60Ah (gen1) na 94Ah (gen2) a później 120Ah (gen3) przy tej samej ilości/konfiguracji - czyli tym samym napięciu zatem kWh rosną Ci tak samo, jak Ah. Jedyne co ewentualnie sam producent auta może zmienić to poziom wykorzystania dostępnej pojemności.