Nowe Suzuki Jimny to miód na serce miłośników offroadu.
Suzuki wreszcie ujawniło nieco więcej szczegółów na temat nowego modelu Jimny, na którego czekamy od początku roku. Klasyczna terenówka na szczęście nie zmieniła swojego charakteru, a jej konstrukcja dokładnie odpowiada potrzebom...
flyingcircus z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 177
Komentarze (177)
najlepsze
Fajowy
Nie ma centralnego dyferencjału, stały napęd jest na tylną oś, a napęd przedniej osi jest dołączany w przekładni.
Co oznacza że do wyboru jest albo jazda z napędem wyłącznie na tył (2H) albo ze zblokowanym napędem osi (4H/4L) - a więc koła przedniej i tylnej osi wtedy obracają się tak samo, co uniemożliwia stosowanie tego trybu podczas jazdy na przyczepnej nawierzchni.
Jest to
A Vitara II miala gowno naped, to juz zupelnie nie bylo auto terenowe. A w terenie zupelnie nie potrzebujesz centralnego dyferencjalu, tam raczej potrzebujesz wiecej blokad.
Japończyk i "bogatsze" wersje ? To auto będzie mieć wszystko co powinno mieć takie auto. Bez wodotrysków. I tyle.