Szanowni Państwo,
W związku z tym, że nasz gość wstąpił na drogę sądową nie zamierzamy więcej publicznie odnosić się do szczegółów sprawy.
Przeprosiliśmy, wyraziliśmy publicznie skruchę i chcieliśmy zadośćuczynić. Nasza propozycja została odrzucona.
Równowartość zadośćuczynienia za pobyt gości przekazaliśmy na konto Fundacji Dzieci Niczyje, która organizuje wiele wartościowych kampanii, takich jak "Każdy ruch w internecie zostawia ślad", "Pomyśl zanim wrzucisz", czy "Przytul hejtera".
W związku ze wzrostem zainteresowania hotelem koncentrujemy się wyłącznie na jak najlepszej obsłudze naszych gości.
Wszystkich, którzy chcą przekonać się o standardzie obiektu i poziomie naszej obsługi zapraszamy do Murzasichla.
Z pozdrowieniami,
Krystyna Topór
Marek Topór
Komentarze (444)
najlepsze
@Halucynogenek: @WuDwaKa: tyle, że oni nadal się nie dogadali, bo jednym z warunków porozumienia było (o ile pamiętam) przyznanie się właścicieli do tego, że publicznie kłamali oczerniając "ciotkę", jej rodzinę i znajomych. Nadal udają "skruchę", ale poza wątpliwymi, bardzo zawoalowanymi przeprosinami, nie napisali wprost, że po prostu chamsko i prymitywnie kłamali, mało tego - chamsko grzebali w profilach gości
Przeprosiliście? Raczej Agencja.
"jo bede? ja nikogo przepraszać nie bede"
"Przytul hejtera" czyli hejt jest zły jeśli dotyczy waszej osoby. Chyba że to wy obsmarowujecie swoich klientów w sieci to wtedy już nie. Mentalność Kalego
"Przytul hejtera" - czyżbym mimo wszystko wyczuwał tutaj uszczypliwość? (✌ ゚ ∀ ゚)☞
A tak przez wykop cala Polska internetowa sie dowiedziała, no i najważniejsze jest to, że biznesmeni z willikarpatii zostali zastraszeni i zlinczowani, bo w końcu ktos sie wku&&€€ił i nie dal sobie w gębę pluć. Oni widza tylko własną krzywdę, nie widzę w ich wypowiedziach żalu.
No nie nauczą się. Zamiast publicznie przeprosić i przyznać się do kłamstw to dalej próbują #!$%@?ć i dorzucić do ognia :D
Ja już od dawna chciałbym im odpuścić, ale nowe pierdy które od nich wychodzą wcale w tym nie pomagają. Macie mój miecz.