@OjciecMalwersant w pracy na ok 30-40 zamowionych kompów w ciagu miesiaca padło 7 dysków ssd ADATy, jakies ich najtańze ssdki w kompach do pracy biurowej
@OjciecMalwersant: A co na to UOKIK? Skoro ociągają się z odpowiedzią to należy złożyć reklamację i poczekać 14 dni jeżeli w tym czasie jej nie rozpatrzą to zgodnie z polskim prawem jest automatycznie uznana. Trzeba walczyć z firmami łamiącymi prawa konsumenta zwłaszcza, że sądy bardzo chętnie karzą firmy i na prawdę nie ma problemu żeby dostać korzystny dla klienta wyrok.
@oxymirek: ale ty wiedz, że ADATA to nie jest polska firma. Nie, żeby to miało jakieś znaczenie co do poziomu obsługi. Pewnie pomyliło ci się z GoodRAMem, który jest polski.
@przedostatni_wolny_login: Ostre przegięcie. Czasami ludzie wrzucają tutaj różne rzeczy ale ta rozmowa i podejście firmy to przegięcie. Mam nadzieję, że straca bardzo dużo klientów i ze ogólnie no ostra jechanka i nagonka na nich będzie.
A ja chcialem zakupic w najblizszym czasie ssd adata 128 gb bo tanszy pare zloty od sandiska a parametrami sie nie roznily.Cale szczescie jeszcze nie kupilem i juz wiem ze pare ziko w kieszeni to bylby duzy blad.Wykop
w prawie każdym materiale od morele się pojawiały,
@rtk993: biorąc pod uwagę to co odstawia morele (nie jestem jedynym, który kupując nowy sprzęt dostał używany i potem się z nimi musiałem kopać dwa miesiące, żeby łaskawie dali jednak nowy), to akurat nie przekonałoby mnie do tego dysky ;-)
@tomasz-piechura: Tak, mysle ze wlasnie chcial powiedziec, ze dyski ssd ADATA nie dzialaja, nie warto ich kupowac, maja problemy, gwarancja nie jest respektowana i lepiej kupic u konkurencji. ( ͡º͜ʖ͡º)
@raadek1990 Daj może namiar na tą konkurencyjną firmę, jako przykład dobrej obsługi klienta. Swoją drogą nie rozumiem jak firmy mogą robić z siebie dziada, żeby tylko zaoszczędzić parę złotych. Zła opinia potrafi ciągnąć się latami i trudno jest odzyskać zaufanie klienta. Beznadzieja, syf i padaka.
@Piotrek00: klasyka gatunku, "pracujemy nad tym" czyli jak łatwo i anonimowo zbyć petenta a gdy odpowiedzialność nie leży na żadnej konkretnej osobie z Januszexa to po okresie gwarancji "okres minął i co nam Pan zrobisz?"
A nie powinieneś im napisać, że zgodnie z prawem brak ustosunkowania się do zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 14 dni oznacza, że reklamacja jest z automatu uznana i czekasz na nowy dysk lub zwrot kasy?
@Iudex: nie, jak chce się bawić w rękojmię to powinien iść do sprzedawcy i u niego reklamować produkt, wtedy po 14 dniach jest uznana za rozstrzygnięta pozytywnie. Gwarancja to taki papierek przy którym jak trafisz na beton to nic nie zdziałasz. Warto zapoznać się z różnicą przy rękojmi/gwarancji
za to ja miałam super pozytywne doświadczenie z reklamacją Kingston - maleńki pendrive 128 GB po ponad 3 latach użytkowania padł i nie dał się nawet wyczyścić (miałam tam osobiste dane). Na angielskiej stronie Kingstona wypełniłam formularz (5 lat gwarancji producenta), dostałam maila po polsku, z bardzo miłą dziewczyną ustaliłam jak wysłać do GB (za darmo, dostałam wydruk do naklejenia na kopertę), ustaliliśmy, że pendrive'a przewiercę, by nie móc odczytać danych, troszkę
Moim zdaniem ich dyski są tak niezawodne, że w przypadku zgłoszenia reklamacji obsługa klienta jest zdezorientowana ponieważ nigdy nie mieli jeszcze przypadku usterki.
Rozumiemy powagę sytuacji, ale ze względu na to, że nie jest to typowe zdarzenie, nie mamy gotowego rozwiązania.
Dysk się wysypał, a Ci piszą, że to nie jest typowe zdarzenie... :D. Niesamowicie kompetentny musi być polski oddział, skoro przyjęcie reklamacji wadliwego towaru jest czymś, czego nie obejmują rozumem :D.
@raadek1990: tak się nie psują, że dwa trupy leżą w szufladzie a rok starszy OCZ dalej śmiga jak głupi ;). @ProfiBoy: proszę Cię, i polski przedstawiciel, przez 3 tygodnie nie potrafi sobie poradzić z wyjaśnieniem sytuacji? To jest bardziej niż żałosne...
Komentarze (398)
najlepsze
Pewnie pomyliło ci się z GoodRAMem, który jest polski.
@rtk993: biorąc pod uwagę to co odstawia morele (nie jestem jedynym, który kupując nowy sprzęt dostał używany i potem się z nimi musiałem kopać dwa miesiące, żeby łaskawie dali jednak nowy), to akurat nie przekonałoby mnie do tego dysky ;-)
Zespoł mBanku
#wykopseo
Czy dobrze rozumiem ze:
DYSKI SSD ADATA NIE MAJA WSPARCIA GWARANCYJNEGO?
Ale serio - ADATA to fatalna firma?
Swoją drogą nie rozumiem jak firmy mogą robić z siebie dziada, żeby tylko zaoszczędzić parę złotych. Zła opinia potrafi ciągnąć się latami i trudno jest odzyskać zaufanie klienta. Beznadzieja, syf i padaka.
Komentarz usunięty przez moderatora
Warto zapoznać się z różnicą przy rękojmi/gwarancji
Dysk się wysypał, a Ci piszą, że to nie jest typowe zdarzenie... :D. Niesamowicie kompetentny musi być polski oddział, skoro przyjęcie reklamacji wadliwego towaru jest czymś, czego nie obejmują rozumem :D.
@ProfiBoy: proszę Cię, i polski przedstawiciel, przez 3 tygodnie nie potrafi sobie poradzić z wyjaśnieniem sytuacji? To jest bardziej niż żałosne...