Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko368
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

4872

Tak wygląda reklamacja w firmie ADATA

To chyba ostatni dysk tej firmy :)

raadek1990
raadek1990
z
wykop.pl
dodany: 27.11.2017, 09:45:23
  • #
    wykop
  • #
    technologia
  • #
    elektronika
  • #
    komputery
  • #
    ssd
  • 398
    • Facebook
    • Twitter
Tak wygląda reklamacja w firmie ADATA :)





Treści powiązane (5)

Księga skarg i zażaleń :)

Kismeth
z facebook.com
  • 110

Odpowiedz adata na wykop

raadek1990
z zapodaj.net
  • 77

Komentarze (398)

najlepsze

OjciecMalwersant
OjciecMalwersant
27.11.2017, 10:03:54
  • 688
Sam miałem takie same przygody z ADATA i już dawno położyłem lachę na ich produkty.
  • 40
bandar
bandar
27.11.2017, 10:38:38 via Android
  • 191
@OjciecMalwersant w pracy na ok 30-40 zamowionych kompów w ciagu miesiaca padło 7 dysków ssd ADATy, jakies ich najtańze ssdki w kompach do pracy biurowej
Bahumbug
Bahumbug
27.11.2017, 10:40:49
  • 498
@OjciecMalwersant: A co na to UOKIK? Skoro ociągają się z odpowiedzią to należy złożyć reklamację i poczekać 14 dni jeżeli w tym czasie jej nie rozpatrzą to zgodnie z polskim prawem jest automatycznie uznana. Trzeba walczyć z firmami łamiącymi prawa konsumenta zwłaszcza, że sądy bardzo chętnie karzą firmy i na prawdę nie ma problemu żeby dostać korzystny dla klienta wyrok.
oxymirek
oxymirek
27.11.2017, 10:13:04 via Android
  • 634
A potem będzie #!$%@? typu "hurr durr, wszystko dobrze robiliśmy ale upadliśmy przez #!$%@? polskie prawo i politykę rządu"
  • 4
Del
Del
27.11.2017, 11:03:46 via Android
  • 24
@oxymirek Nie wiem jak dyski, ale miałem pendrive Adata. Największe #!$%@? po tej stronie galaktyki.
FrasierCrane
FrasierCrane
27.11.2017, 11:30:17
  • 13
@oxymirek: ale ty wiedz, że ADATA to nie jest polska firma. Nie, żeby to miało jakieś znaczenie co do poziomu obsługi.
Pewnie pomyliło ci się z GoodRAMem, który jest polski.
przedostatni_wolny_login
przedostatni_wolny_login
27.11.2017, 10:10:02
  • 601
Dzięki za ostrzeżenie. Wykop.
  • 12
anheli
anheli
27.11.2017, 11:00:26
  • 135
@przedostatni_wolny_login: Ostre przegięcie. Czasami ludzie wrzucają tutaj różne rzeczy ale ta rozmowa i podejście firmy to przegięcie. Mam nadzieję, że straca bardzo dużo klientów i ze ogólnie no ostra jechanka i nagonka na nich będzie.
S.....r
konto usunięte 27.11.2017, 11:20:34
  • 43
@anheli: fajnie wiedzieć, miałem właśnie dokupić drugi ssd, miał być adata, ale dołożę do goodrama.
damianooo5
damianooo5
27.11.2017, 10:36:17
  • 399
Pobierz
źródło: comment_zkx82JF5b8vD7pF9DNMICVQbPcymNG7l.jpg
  • 4
tomasz-piechura
tomasz-piechura
27.11.2017, 10:47:18
  • 163
@damianooo5: widać że zatrudnili specjalistę od fb xD
dawidkiller3
dawidkiller3
27.11.2017, 11:55:41
  • 41
@damianooo5: za tym uśmiechem kryje się cynizm i pogarda :-)
M.....d
konto usunięte 27.11.2017, 11:46:32
  • 176
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz
źródło: comment_uVt4qxNgwhDUey2mLR8ryk2XwyE6L9y7.jpg
  • 2
szuleer
szuleer
27.11.2017, 14:38:09
  • 16
@Muk_Use_Acid: Halo, tu adata. Analizujemy twoje zgłoszenie, odezwiemy się nigdy.
Tril
Tril
27.11.2017, 17:31:25
  • 0
@szuleer: W sumie przypomina taka odpowiedź @ZespolmBanku troche.
AdiBubu
AdiBubu
27.11.2017, 10:36:34 via Android
  • 120
A ja chcialem zakupic w najblizszym czasie ssd adata 128 gb bo tanszy pare zloty od sandiska a parametrami sie nie roznily.Cale szczescie jeszcze nie kupilem i juz wiem ze pare ziko w kieszeni to bylby duzy blad.Wykop
  • 21
raadek1990
raadek1990
27.11.2017, 10:42:11
  • 14
@AdiBubu: Sandisk po tygodniu nowa sztuka w domu była, miałem też Goodrama cx100 i ta sama sytuacja po kilku dniach nowa sztuka cx300
AdiBubu
AdiBubu
27.11.2017, 10:44:00 via Android
  • 111
@raadek1990 Ale to z drugiej strony cos podejrzane ze adata Ci padla,sandisk Ci padl i goodram tez (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
01pixel
01pixel
27.11.2017, 10:27:04
  • 84
Typowy brak szacunku do klienta. Jak oni się na tym rynku uchowali to nie mam pojęcia... a już w 2009 #!$%@? różne akcje. WYKOP
uknot
uknot
27.11.2017, 10:30:23
  • 82
Swego czasu dyski marki ADATA były dośc agresywnie promowane. Takie znaleziska otwierają oczy i dają do myslenia. Chyba sie nie skuszę na tę markę.
  • 4
rtk993
rtk993
27.11.2017, 10:35:30
  • 20
@uknot: prawda, w prawie każdym materiale od morele się pojawiały, zestawach komputerowych od pure pc itd. Przypadek? ( ͡º ͜ʖ͡º)
husky83
husky83
27.11.2017, 10:55:04
  • 11
w prawie każdym materiale od morele się pojawiały,


@rtk993: biorąc pod uwagę to co odstawia morele (nie jestem jedynym, który kupując nowy sprzęt dostał używany i potem się z nimi musiałem kopać dwa miesiące, żeby łaskawie dali jednak nowy), to akurat nie przekonałoby mnie do tego dysky ;-)
siedze_na_Koniu
siedze_na_Koniu
27.11.2017, 11:13:27
  • 59
Pozdrawiamy,
Zespoł mBanku
  • 1
MorningPancake
MorningPancake
27.11.2017, 16:26:40
  • 10
@siedze_na_Koniu:
Pobierz
źródło: comment_LUwCIBUCbaovCcSJuTHGTM8asKMN9Wdb.jpg
tomasz-piechura
tomasz-piechura
27.11.2017, 10:46:46
  • 53
Chcesz powiedzieć że ADATA dyski ssd oszustwo, nie działają, problemy, odradzam, nie warto, psują się?
#wykopseo
  • 5
panpszemyslaw
panpszemyslaw
27.11.2017, 11:10:51
  • 7
@tomasz-piechura: Tak, mysle ze wlasnie chcial powiedziec, ze dyski ssd ADATA nie dzialaja, nie warto ich kupowac, maja problemy, gwarancja nie jest respektowana i lepiej kupic u konkurencji. ( ͡º ͜ʖ͡º)
m.....a
konto usunięte 27.11.2017, 11:28:58
  • 5
@tomasz-piechura:
Czy dobrze rozumiem ze:
DYSKI SSD ADATA NIE MAJA WSPARCIA GWARANCYJNEGO?

Ale serio - ADATA to fatalna firma?
Soia
Soia
27.11.2017, 10:13:08
  • 52
@raadek1990 Daj może namiar na tą konkurencyjną firmę, jako przykład dobrej obsługi klienta.
Swoją drogą nie rozumiem jak firmy mogą robić z siebie dziada, żeby tylko zaoszczędzić parę złotych. Zła opinia potrafi ciągnąć się latami i trudno jest odzyskać zaufanie klienta. Beznadzieja, syf i padaka.
  • 21
JabLuszko
JabLuszko
27.11.2017, 10:34:38
  • 278
@Soia: Serio? Przecież tam jest fotka dysku SanDisk... Wielka na pół ekranu :D.
Rga79
Rga79
27.11.2017, 10:53:49 via iOS
  • 38
@WesolySromek: maja taki pieprznik ze przez 3 tygodnie maja w dupie klienta?
Piotrek00
Piotrek00
27.11.2017, 10:57:13
  • 51
Biorą Cie na przeczekanie, w październiku 2018 napiszą, że niestety, ale jest już po okresie gwarancji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
szuleer
szuleer
27.11.2017, 14:40:00
  • 0
@Piotrek00: Po prostu czekają aż klient umrze ( ͡° ͜ʖ ͡°) (odpukać)
MorningPancake
MorningPancake
27.11.2017, 16:13:17
  • -1
@Piotrek00: klasyka gatunku, "pracujemy nad tym" czyli jak łatwo i anonimowo zbyć petenta a gdy odpowiedzialność nie leży na żadnej konkretnej osobie z Januszexa to po okresie gwarancji "okres minął i co nam Pan zrobisz?"
Mariusz005
Mariusz005
27.11.2017, 12:27:53
  • 38

Komentarz usunięty przez moderatora

graczu
graczu
27.11.2017, 12:51:49
  • 36
@Mariusz005: kontakt przez gównoportal dla friendsów to i gówno odpowiedź :-)
szuleer
szuleer
27.11.2017, 14:54:12
  • 55
@Mariusz005:
Pobierz
źródło: comment_qjwnDWgggUAl0dg1Xd4NZYsLCLVfdBlk.jpg
M.....t
konto usunięte 27.11.2017, 12:52:56
  • 33
Skoro mówili, że się tym zajmą,to się tym zajmą - nie musisz im co miesiąc o tym przypominać! (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Iudex
Iudex
27.11.2017, 11:26:17
  • 32
A nie powinieneś im napisać, że zgodnie z prawem brak ustosunkowania się do zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 14 dni oznacza, że reklamacja jest z automatu uznana i czekasz na nowy dysk lub zwrot kasy?
  • 2
Sztucznooki
Sztucznooki
27.11.2017, 12:31:03
  • -1
@Iudex: tak powinien zrobić
g.....f
konto usunięte 27.11.2017, 19:53:51
  • 1
@Iudex: nie, jak chce się bawić w rękojmię to powinien iść do sprzedawcy i u niego reklamować produkt, wtedy po 14 dniach jest uznana za rozstrzygnięta pozytywnie. Gwarancja to taki papierek przy którym jak trafisz na beton to nic nie zdziałasz.
Warto zapoznać się z różnicą przy rękojmi/gwarancji
wcfilmowe
wcfilmowe
27.11.2017, 10:45:38
  • 30
Pewnie chcą cię przetrzymać, aż skończy się gwarancja XD
  • 1
plewa92
plewa92
27.11.2017, 10:47:02 via Android
  • 7
Dobrze wiedzieć jaką firmę omijać z daleka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pamycha
Pamycha
27.11.2017, 11:31:59
  • 26
za to ja miałam super pozytywne doświadczenie z reklamacją Kingston - maleńki pendrive 128 GB po ponad 3 latach użytkowania padł i nie dał się nawet wyczyścić (miałam tam osobiste dane). Na angielskiej stronie Kingstona wypełniłam formularz (5 lat gwarancji producenta), dostałam maila po polsku, z bardzo miłą dziewczyną ustaliłam jak wysłać do GB (za darmo, dostałam wydruk do naklejenia na kopertę), ustaliliśmy, że pendrive'a przewiercę, by nie móc odczytać danych, troszkę
B.....r
konto usunięte 27.11.2017, 10:48:26
  • 23
ADATA wyjaśnienia tej sprawy nieznana.
  • 1
KwadratF1
KwadratF1
27.11.2017, 14:54:00
  • -1
@BonnyBear: Dobre :D
Zubern
Zubern
27.11.2017, 11:08:13
  • 16
Pobierz
źródło: comment_WmKLTApJMGT7tzbvGITdgKaUb6OfrOIa.jpg
jan7796
jan7796
27.11.2017, 14:51:34
  • 15
Moim zdaniem ich dyski są tak niezawodne, że w przypadku zgłoszenia reklamacji obsługa klienta jest zdezorientowana ponieważ nigdy nie mieli jeszcze przypadku usterki.
panpszemyslaw
panpszemyslaw
27.11.2017, 16:01:51
  • 13
2019 - ADATA nadal wyjasnia sprawe i czeka na informacje z centrali (✌ ゚ ∀ ゚)☞
  • 2
raadek1990
raadek1990
27.11.2017, 16:18:51
  • 9
@panpszemyslaw: Odpowiedz z centrali - Sprzęt jest poza okresem gwarancyjnym, proponujemy odpłatną naprawę xD
korek135
korek135
01.03.2023, 19:12:36 via Wykop
  • 0
@panpszemyslaw: Rok 2023,zaraz się zajmiemy
izud
izud
27.11.2017, 13:09:06
  • 11
Dodatkowo teraz kasują posty gości z FB ( ͡° ʖ̯ ͡°)
NightWing
NightWing
27.11.2017, 11:00:54
  • 9
Przecież socialami zazwyczaj zajmują się niezależne firmy, typowe ameby.
Xwoktur
Xwoktur
27.11.2017, 13:44:10
  • 7
Mam ten sam problem, dysk zepsuł mi się 1 miesiąc temu zgłaszałem im na stronie przez RMA i nikt od miesiąca nie odpowiada. To jest złodziejstwo nie.
Glenroy
Glenroy
27.11.2017, 19:27:45
  • 6
@raadek1990

Rozumiemy powagę sytuacji, ale ze względu na to, że nie jest to typowe zdarzenie, nie mamy gotowego rozwiązania.


Dysk się wysypał, a Ci piszą, że to nie jest typowe zdarzenie... :D. Niesamowicie kompetentny musi być polski oddział, skoro przyjęcie reklamacji wadliwego towaru jest czymś, czego nie obejmują rozumem :D.
  • 3
raadek1990
raadek1990
27.11.2017, 19:37:51
  • 0
@Glenroy: To taka kryptoreklama, ze niby ich dyski nigdy sie nie psuja ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Glenroy
Glenroy
27.11.2017, 20:06:28
  • 1
@raadek1990: tak się nie psują, że dwa trupy leżą w szufladzie a rok starszy OCZ dalej śmiga jak głupi ;).
@ProfiBoy: proszę Cię, i polski przedstawiciel, przez 3 tygodnie nie potrafi sobie poradzić z wyjaśnieniem sytuacji? To jest bardziej niż żałosne...
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >
  • Wykopujący (4872)
  • Zakopujący (9)

Hity

tygodnia

Moja historia cofnięcia zmiany płci. Tranzycja i detranzycja
4078
Trzecia rocznica aresztowania ojca za wyjście z dziećmi na spacer
3565
Egipska petycja przeciwko czarnej Kleopatrze Netflixa zbanowana za 'nienawiść'
2809
Producent makaronu Lubella po cichu wyciągnął 100 gramów z paczki
1901
Brytyjscy żołnierze salutują jadącym na front Ukraińcom
1650
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #nowywykop
  • #wykop20
  • #moderacja
  • #heheszki
  • #ciekawostki
  • #moderacjacontent
  • #hejto
  • #wykopchangelog
  • #pytanie
  • #wykop20togowno

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl