Niestety ciazy na nas metalnosc lat komunizmu i klient traktowany jest jako zlo konieczne. Ciekawe keidy to sie zmieni? Na zachodzie ciagle dazy sie do poprawy obslugi klienta wprowadzajac najrozniejsze rozwiazania np. elektroniczne ankiety oceniajace obsuge klientow www.opiniotools.pl
ostatnio robilem zakupy w TESCO... zakupilem kilka rzeczy w tym jeden produkt (suszarka na ciuchy) z ktorego odpadl kod kreskowy (tak okazalo sie przy kasie). Poprosilem pania kasjerke, zeby jakas pomoc przyniosla nowy produkt z kodem albo ewentualnie sam pojde po nowy z kodem. Pani powiedziala do mnie niemilym glosem: TRZEBA SPRAWDZAC CZY PRODUKT MA KOD KRESKOWY.TO NIE MOJ PROBLEM ZE TEN NIE MA. produktu nie kupilem i odszedlem zniesmaczony. Mieszkalem wiele
Komentarze (4)
najlepsze
W weekend byłem na szkoleniu; wieczorem "dyskoteka". 6 osób w loży, godzina ledwo co 21.
Pijemy, rozmawiamy,ale była pewna kwestia przeszkadzająca nam w rozmowie - strasznie głośna muzyka.
Zatem
Btw. w empiku mówią "dzień dobry", ci strażnicy przy samym wejściu