Zostałem oszukany przez oleole.pl i nic nie mogę z tym zrobić
Witam wszystkich użytkowników Wykopu!
Od 10 lat zamawiam różne części komputerowe ze sklepów internetowych, ale sytuacja jaka mi się przytrafiła z oleole.pl przebija wszystko. Zamówiłem 2x16GB pamięci RAM kod producenta HX430C15PB3K2/32 (/32 na końcu oznacza 32GB w paczce - w tym przypadku 2x16), dostałem 2x8GB kod producenta HX430C15PB3K2/16 - błędy się zdarzają i to rozumiem, jednak moje zdziwienie dopiero się zaczęło, ponieważ od razu zadzwoniłem na infolinię 812 812 812 gdzie dowiedziałem się, że dostałem wszystko "tak jak zamówiłem, ponieważ strona pokazuje 2x8GB".
Oto w skrócie co się stało:
- Zamówiłem (numer zamówienia 9932411/2017) 2x16GB pamięci RAM (kod producenta widoczny na stronie produktu HX430C15PB3K2/32) za 1277zł, płacone z góry
- Dostawa miała zająć 3 dni, zajęła 4 dni
- W międzyczasie (po zamówieniu i zapłacie!) strona produktu zmieniła się, opis zmienił się na 2x8GB ale kod producenta wciąż był do kości 2x16GB (HX430C15PB3K2/32), zmieniła się również cena na 1450zł
- Dostałem w sobotę kości 2x8GB (kod producenta HX430C15PB3K2/16)
- Wciąż jest widoczny na stronie kod producenta HX430C15PB3K2/32 (2x16GB) podczas niedzieli
- Dzisiaj (poniedziałek) strona zmienia również kod producenta na HX430C15PB3K2/16 (co tak przy okazji jest trochę komiczne, bo byliby jedynym sklepem który sprzedaje 2x8GB za 1450zł, gdy wszyscy inni za około 700zł, taka cena ma sens w przypadku kości 2x16GB, które ja zamówiłem)
- Faktura którą dostałem pokazuje tylko środkową część kodu produktu, nie definiując dokładnie tego co zamówiłem
- Mejl potwierdzający moje zamówienie ma tylko numer zamówienia a nie opis produktu
- Ostatecznie kończę z pamięciami, których nie chcę, nie potrzebuję, nie zamówiłem i są warte 700zł a nie 1400zł - czyli nawet jakbym chciał sprzedać to i tak będę stratny minimum 700zł
Co ciekawa, chociaż 2 moje sprawy zostały odrzucone (numery 2017050910018728 oraz 2017051310009801) i 2 telefony na infolinie nie pomogły to wczoraj (niedziela 14 maja) rozmawiałem (dokładnie o godzinie 11:35) z bardzo miłym Panem z tej samej infolinii, który przeanalizował ze mną sytuację krok po kroku, przyznał mi 100% rację i zapewnił że na pewno kurier przyjedzie z dobrym zamówienie i odbierze ode mnie te złe kości, tylko on tego nie może zaakceptować do końca, tylko inny dział i żebym zadzwonił w poniedziałek dla potwierdzenia - dzisiaj się okazuje, że nie wiedzą nic o tym! A pytałem się go czy mam brać jego nazwisko na wszelki wypadek czy robić screeny, że nawet w niedziele było widać kod producenta HX430C15PB3K2/32 - ale on zapewnił mnie, że wszystko jest nagrane, jego komentarz będzie widoczny w systemie - dzisiaj się dowiaduje, że nic z tego!
Wydaje mi się niesamowite, że taka sytuacja może mieć miejsce - przecież na pewno mają szczegółowe dane zamówienia u siebie, prawda? Błąd! Jedyne co mają to numer referencyjny, który w sumie jest po prostu podstroną internetową - czyli jak ktoś zmienił z 2x16 na 2x8 to przykro mi, dostajesz 2x8!
To jest 6 dzień od kiedy zamówiłem i zapłaciłem, towaru nie otrzymałem a moja reklamacja mimo wielu telefonów, ciągłego tłumaczenia itd. nie jest uznawana - zawsze jestem spokojny, mówię kulturalnie i tłumaczę cała sytuację jeżeli trzeba - sam pracuje w obsłudze klienta, więc wiem jak to jest po drugiej stronie - ale w tej sytuacji naprawdę nie jest ani trochę w porządku.
Załączam fakturę jaką od nich otrzymałem i screeny (usunąłem z nich tylko swoje prywatne dane) jakie teraz mogłem zrobić - niestety nie mam żadnych z wcześniej :(

Pani z obsługi ma gdzieś kody producenta/ceny no i może sprawdzenia jak było naprawdę, bo najważniejsze że teraz pokazuje co innego!
Uprzedzając pytania czemu po prostu nie zwrócę - zamówiłem RAM na swoją jednoosobową działalność gospodarczą, przez co nie przysługuje mi prawo do zwrotu ot tak - to po pierwsze - po drugie po prostu chcę to za co uczciwie zapłaciłem - w końcu 1277 to była jedna z lepszych cen za te kości i dlatego nie zamówiłem z innego sklepu za 1400.
Zaczynam czuć się naprawdę bezbronny i godzić się z tym, że po prostu straciłem te pieniądze a produktu nie mam. Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc z Waszej strony - nawet jeżeli ja już nie dostanę ani zamówionych kości pamięci ani pieniędzy, niech inni będą ostrzeżeni przed praktykami oleole.pl!
Komentarze (366)
najlepsze
ewidentnie ktoś tam majstrował
Dziękuje za wsparcie ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) - mam nadzieję, że na takie złe opinie sobie już nie pozwolą i naprawią to!
1. Zadzwoń jeszcze raz i tak samo poprowadź rozmowę. Każdą nagrywaj, do skutku, aż przyznają Ci rację. Będziesz miał dowód.
2. Jeżeli płaciłeś kartą to rób chargeback. Po 3 miesiącach kaskę będziesz miał zwróconą.
Autorze - napisz do sklepu, że jak się nie dogadacie to opiszesz sytuację na wszelkich forach i portalach z opiniami. Zmiękną odrazu.
@KwadratF1: Dobre :) Niedawno napisałem to samo do jednego Janusza. Napisał, że go szantażuję i mnie pozwie :)
Spotkamy się w sądzie, owszem. Bo zamierzam odzyskać od niego swój tysiąc i obsmarować go gdzie się da.
Dziękuje raz jeszcze!
O taki wykop walczyłem ᕦ(òóˇ)ᕤ
wyszukanie kodu producenta wyraźnie wskazuje na to że to 32 GB
@Bachelor: A kto Ci broni założyć DG i też korzystać z odliczeń? Co Ci do tego po co mu ten RAM.
02-273 Warszawa? To prawda, że oszukują klientów, a później nie chcą zwrócić pieniędzy?
@mizeriowy: Tak właśnie słyszałem, że chodzi tu o sklep OleOle.pl należący do Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą na Ul. Muszkieterów 15
02-273 Warszawa? To prawda, że oszukują klientów, a później nie chcą zwrócić pieniędzy.
https://www.wykop.pl/link/3703667/unboxing-dysku-twardego-kupionego-w-euro-rtv-agd/
Popatrz na wykres. Od 6 miesięcy wielki spadek ocen sklepu. Wcześniej średnio 8/10 a od 6 miesięcy 2-3/10. Coś jest na rzeczy.
Udało mi się wygrzebać coś takiego. Ceneo pokazuje jak wyglądała strona oleole 12 maja.. Niestety nie da się dostać do wcześniejszych dni.
2x8gb za 1455zł Rly? Tam musiało być wcześniej 2x16gb
Link:
1.Potwierdzenie rejestracji Zamówienia nr xxxxxx/2016 (18.04) - to już nam pokazałeś
2.Zamówienie nr 9733825/2016 - potwierdzenie Zamówienia (20.04) - powinieneś dostać szczegóły co zamawiałeś (jeśli tego nie masz napisz żeby wysłali, może wyślą te 2x16 za 1200zł :d)
3.Powiadomienie o wystawieniu dokumentów elektronicznych do Zamówienia numer xxxxxxx/2016 (21.04)
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:dTbszKsHopsJ:www.ceneo.pl/45002732+&cd=1&hl=pl&ct=clnk≷=pl&client=opera
Tam, gdzie wszyscy inni pokazują 32GB oleole ma 16GB
Dokładnie - to jest trop, ponieważ po kliknięciu w Skąpcu oferty kości 32GB, przekierowuje na stronę 16GB, co świadczy o podmianie treści oferty.
Podmiana oferty towaru po dokonaniu transakcji i wystawienie dokumentów na inny towar, niż zamawiany to czysta patologia i oszustwo!
Dobrze, że chociaż na Allegro przysyłają dokładny numer i opis ofert po zakupie, ale w innych sklepach - najlepiej patrzeć, co jest napisane w mailach potwierdzających i ewentualnie
#wykopseriousbusiness
W żadnym nie ma dokładnego opisu towaru, nawet w tym, który pewnie wysłali w chwili zamówienia?
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:LzEkPMF3nmYJ:porownywarka.interia.pl/sklep-pamieci-ram/kingston-hyperx-predator-ddr4-32gb-2x16gb-3000-cl15.html+&cd=3&hl=pl&ct=clnk≷=pl
Komentarz usunięty przez moderatora