W nawiązaniu do wykopanego znaleziska wstawionego ponad miesiąc temu (
//www.wykop.pl/link/3524719/indukcja-electroluxa-uwaga/) #
indukcjaelectrolux, na prośbę użytkowników Wykopu, wstawiam, to jak zakończyła się sprawa uszkodzonej powierzchni płyty Electrolux.
Kilka dni po wykopaniu, otrzymałem kontakt ze strony Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta oraz Inspekcji Handlowej, z pakietem informacji na temat możliwości dalszego postępowania. Rzecznik Praw Konsumenta - poinformował, że spraw mają tak dużo, że wybierają sobie jedynie niektóre "łatwe" przypadki i żadnej pomocy z ich strony nie uzyskałem.
Ku mojemu zdziwieniu po kolejnych godzinach, stanowisko zajął także sam Electrolux, który zmienił zdanie (odrzucenie reklamacji) i przysłał serwisanta pod wskazany adres z nową powierzchnią płyty wartą wg ich wyceny około 700 zł. Sama wymiana odbyła się w kilka minut - za co jestem wdzięczny, bez ponoszenia niepotrzebnych kosztów procesowych.
Myślę, że informacja przyda się osobą, które "machają" ręką na złą obsługę reklamacyjną i próby oszczędzania na serwisie gwarancyjnym przez znane firmy.
Warto dociekać swoich praw!
Komentarze (6)
najlepsze