Kilka osób na Mirko zachęcało mnie abym zrobił z tego wpisu znalezisko więc robię (
link do wpisu z mirko)
Ostrzegam przed zakupami w sklepie Giacomo Conti w Lublinie - (Galeria Olimp)
Niestety ale zakupiłem tam garnitur ślubny.
Garnitur kosztował łącznie1600 zł
500 zł spodnie
1000 zł marynarka
Tak oto prezentują się spodnie oraz marynarka:
Przy zakupie zapewniano mnie ,że odkładanie materiału w spodniach zostanie poprawione przez krawcową.
Gdy pojechałem odebrać garnitur okazało się że spodnie w żaden sposób nie zostały poprawione.
Krawcowa zaczęła zganiać winę na moją figurę(180 cm wzrostu 78 kg wagi) i stwierdziła że ze spodniami nic się nie da zrobić a źle układająca sie marynarka jest spowodowana tym że mam krzywą łopatkę
oraz że "
Nie będzie tego widać bo przecież w kościele będzie za mną stał świadek"
A sama sprzedawczyni stwierdziła ze tak powinny leżeć spodnie oraz, że osoba z którą byłem na zakupach też ma takie układające się spodnie (luźne jeansy)
Gdy poprosiłem o lustro żebym mógł zobaczyć jak wyglądają spodnie z tyłu sprzedawczyni przyniosła mi lusterko do makijażu (Oczywiście w salonie nie ma lustra ,które pozwala wygodnie obejrzeć jak garnitur leży z tyłu..przypadek?)
Serio nie żartuje..A chciałbym.
Pracownicy sklepu bezczelni, widać że zależy im tylko i wyłącznie na jak największej sprzedaży nie licząc się z klientem - Przy mnie wepchnęli chłopakowi spodnie garniturowe tak samo odstające jak te moje.
Po zgłoszeniu reklamacji otrzymałem wiadomość:
Witam. Uprzejmie informuje, iz reklamacja jest niezasadna. Konstrukcja przedmiotowego ubrania jest prawidlowa dla danego modelu. Garnitur jest skrojony i uszyty zgodnie z technika krawiecka. Dodatkowo nalezy podniesc, iz przedmiotowe ubranie bylo mierzone przed zakupem. Pragne rowniez podkreslic, ze korekty krawieckie, ktore zostaly naniesione w celu dopasowania ubrania do Pana sylwetki zostaly wykonane prawidlowo. Garnitur nie posiada wad materialowych oraz jakosciowych, jest zgodny z umowa. Pozdrawiamy. Salon GIACOMO CONTI. Garnitur bedzie w salonie po godzinie 16.30
Podsumowując:
Jako że ślub mam za 4 dni zmuszony byłem kupić drugi garnitur - z innej firmy, który zresztą leży nienagannie
Garnitur z Giacomo Conti został w sklepie i czeka na odbiór.
Oczywiście reklamacja rozpatrzona na moją niekorzyść.
Komentarz który dodałem na ich oficjalnym funpagu na facebooku zniknął po kilku minutach od dodania.
Więc chyba jedyne co mi zostaje to droga sądowa.
Nie polecam i ostrzegam wszystkich przed tą pseudo profesjonalną firmą. Bo naprawdę nie życzę nikomu aby tydzień przed ślubem dowiedział się, że nie ma garnituru na własny ślub. O stracie finansowej już nie wspomnę.
Komentarze (329)
najlepsze
Zapomniałem o koszuli. Koszula 100zł , Spinki 1 zł, pokrowiec 1 zł, muszka 40 zł
Łącznie 1640 zł. lub coś koło tego.
Garnituru, auta, koszuli, mieszkania.
Pamiętaj, że małe poprawki to nie problem ale jak coś po prostu wygląda nie tak to będzie nie tak.
Ja polecam Vistulę.
Kupiłem tam kilka garniaków, a i ślubny też, za cenę podobną do Twojego i jest madafaka.
Może trochę inna sprawa, jeśli sprzedawca wcisnął nieświadomej osobie kit
Mireczku, ta gównoburza to jest jakaś przesada.
Kupiłeś za dużą marynarkę przynajmniej o 2 rozmiary.
Spodnie to jakaś katastrofa. W długości niedopasowane i dziwnie opadają plus za szerokie są, tzn nie dopasowane do Twojej budowy ciała.
Nie wiem jak Ci miała to krawcowa zrobić i skąd w Tobie te uparcie z zakupie? Nie łatwiej było kupić mniejszy rozmiar albo poszukać gdzieś indziej?
Wyglądasz jak ten człowiek z memów( ͡° ͜
Idąc do sklepu który uważa się za profesjonalny i płacąc takie pieniądze oczekiwałem tego że wyjdę ze sklepu w dobrze dobranym i dopasowanym garniturze.
A wyszedłem jak człowiek z memów. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@szklisty: zbyt luźne garnitury to chyba polska domena, nie wiem dlaczego ale gdzie bym nie poszedł to mi wciskano własnie zbyt luźne, workowate wynalazki.
Kupowałem w Marks&Spencer garnitur (sklep Ostrava, Forum Nova Karolina). Marynarka inny rozmiar, spodnie inny.
To normalna polityka większości firm.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji, ponieważ pragniemy aby obsługa w naszych salonach była na najwyższym poziomie. W naszej firmie nie ma polityki zwrotów, co jest zgodne z prawem, natomiast chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów wprowadziliśmy
Każdy inny który nie jest zgodny z idealnym wizerunkiem firmy jest skasowany.